14-07-2022, 16:20 PM
(14-07-2022, 11:41 AM)Mahno Kirjutas: Aga kuna tundub, et lisaks suurtele teoreetikutele on siin ka mõned praktikuid. Mis võiks olla orienteeruv koefitsent, millega tuleks tehase lubatavat
maantee sõiduulatust korrigeerida, kui stabiilne sõidukiirus oleks näiteks 120-125kmh (reaalne gps järgi)?
Teoreetiliselt ma avastasin, et lahjemas varustuses e-golf isegi peaaegu rahuldab mu eelistused, kui kohustuslik automaatkast välja arvata. Vähemalt ei näe visuaalselt kole välja, omab mingit mahutavust ja on saadaval ka füüsiliste seieritega armatuuriga. Tehnilises vaates on vist aga tegu nö vanal tehnoloogial põhineva autoga ja leaf või kona löövad teda sõiduulatuselt. Hetkel olemasolevast CNG autost tundub mõistlik võimalikult kuluefektiivselt lahti saada - ennem saab auto liiga vanaks, kui cng jälle odavaks. Küsimus on pigem kuhu kolida - kas lpg, diisel või elekter.
Siin on üks test - Golf ja 120 km/h , talvel. Ise lülitan tavaliselt cc sisse, kui numbritega tegu.