16-07-2022, 10:16 AM
Ilmselt hetkel paljudes kolme- ja neljatähelistes automajades murtakse pead, kas panna varsti pillid üldsegi kotti, või on võimalik ka pärast 2035 kuidagi edasi toimetada. Aga nad on jäetud suht üksi oma muredega ja ega keegi ei ütle ka, mida täpsemalt teha. Et eu on ise selle kõrbenud pudru kokku keetnud, peaksid nad uute käsulaudadega ka ühtselt arusaadavad normid kehtestama. Ja tootjad siis mõtleks edasi, mismoodi ühtse vahetatava akustandardi peale minna. Ütleme et vastavalt auto suurusele on 20-30kWh moodulid, mida robot jaamas vahetab, kuni sina vett lased. Pikema sõidu puhul rendid rohkem mooduleid kõhu alla, trajektooril kodu-kool-kauplus aitab ka ühest. Eriti rikastele jääb võimalus oma akut ka kodus öise kalli elektriga laadida, makstes renti vaid aku eest.
Veidi teemat edasi aretades võiks vastloodud EU Akku und Shcmodul Komisjonen laieneda, alustades ka erinevate alusvankrite tootmist, millele iga firma oma unikaalse pealisehituse saaks monteerida. Jääks tootjate omavaheline kemplemine ära, kellel on pikem või tummisem. Kas uute sõidukite peale maalitakse roheline haakrist või viisnurk, on eelneva valguses juba täiesti kõrvalise tähtsusega.
Veidi teemat edasi aretades võiks vastloodud EU Akku und Shcmodul Komisjonen laieneda, alustades ka erinevate alusvankrite tootmist, millele iga firma oma unikaalse pealisehituse saaks monteerida. Jääks tootjate omavaheline kemplemine ära, kellel on pikem või tummisem. Kas uute sõidukite peale maalitakse roheline haakrist või viisnurk, on eelneva valguses juba täiesti kõrvalise tähtsusega.