27-07-2022, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2022, 22:25 PM ja muutjaks oli nustu826.)
Käisin aastat 14 tagasi Saksas "esimesel maailmaturneel" universaal w124ga. 20 tundi sõitu otse. Viimased 4 tundi sõitis kaasa sest lõpuks hakkas uni piinama. Eesmärk siis oli sõita ruttu kohale ja siis kohapeal veeta niikaua aega kui võimalik. Jõudsime kohale laupäeva varahommikul. Magasime lõunani, välja minnes selgus et pühapäeval enamus asju suletud ja nii vedelesime süües/jalutades/pikutades veel päeva. Ja siis "turism". Kui ööbimist kohapealt ei leidnud siis magasime autos. Mugavamaid istmeid pikaks reisiks pole veel kohanud.
Mõned aastad jäid vahele kuna.... isakohustused võtavad oma. Sel aastal sai põnn 4, päev enne tema sünnipäeva sai soetatud vana Suburban K2500 kus saab rahulikult kolmekesi magada
Tänasel päeval plaanime ikka samamoodi - paneme sihtkoha paika ja siis täie tambiga sinna, päev/öö välja magamist ja siis puhkus/turism.... tagasiteel vaatame mis ja kas ja kui huvitavat ette jääb kui aega on... Sel aastal küll vist jääme Eestisse väikekülade/väikesaarte tuurile...
Katsu seda täna elektriga teha....
Aga tegelikult ajendas postitama küsimus milleski muus ja jutt läks kuidagi lappama - aastaks 2050 co neutraalseks sõidukite suhtes. Ma ei ole veel siiani näinud põldu harimas ühtegi elektritraktorit/kombaini/virtsapritsi vms.. Ehk et kas siis sealtmaalt laseme arvelt maas traktoritega edasi - nii nagu UK-s. Kui ei ole arvel(tüv teatud aja jooksul läbimata), siis sõidukit ei eksisteeri ja eramaalt seda kätte ei saa keegi. Seega ta ka ei saasta????? Ongi CO neutraalsus???
Elektriautol kui niisugusel järelturgu ju pole sest akud on tavaliselt otsas juba ja rahaliselt on antud auto utiil...
Mul head sugulased pensionärid elasid Põlvamaal karutagumiku külas. Polt/Volt ja takso ei käi, sotsiaalametnik kord kuus oma Elmuga. Mees(84) poolpime. Käisid kord nädalas poes/kirikus. Sõitis mitte rohkem kui 40kmh. Aastane kilometraaz tuli max 800km. Autoks vana Mitsubishi Lancer. Kahte paagitäit igaljuhul aastas läbi ei sõitnud
Täna taat sõidab juba taevastel radadel - kuidas aga elektriautot oma 350 eurose pensioni juures toetada, süüa tahaks kah ju...., arved vaja maksta
Mõned aastad jäid vahele kuna.... isakohustused võtavad oma. Sel aastal sai põnn 4, päev enne tema sünnipäeva sai soetatud vana Suburban K2500 kus saab rahulikult kolmekesi magada
Tänasel päeval plaanime ikka samamoodi - paneme sihtkoha paika ja siis täie tambiga sinna, päev/öö välja magamist ja siis puhkus/turism.... tagasiteel vaatame mis ja kas ja kui huvitavat ette jääb kui aega on... Sel aastal küll vist jääme Eestisse väikekülade/väikesaarte tuurile...
Katsu seda täna elektriga teha....
Aga tegelikult ajendas postitama küsimus milleski muus ja jutt läks kuidagi lappama - aastaks 2050 co neutraalseks sõidukite suhtes. Ma ei ole veel siiani näinud põldu harimas ühtegi elektritraktorit/kombaini/virtsapritsi vms.. Ehk et kas siis sealtmaalt laseme arvelt maas traktoritega edasi - nii nagu UK-s. Kui ei ole arvel(tüv teatud aja jooksul läbimata), siis sõidukit ei eksisteeri ja eramaalt seda kätte ei saa keegi. Seega ta ka ei saasta????? Ongi CO neutraalsus???
Elektriautol kui niisugusel järelturgu ju pole sest akud on tavaliselt otsas juba ja rahaliselt on antud auto utiil...
Mul head sugulased pensionärid elasid Põlvamaal karutagumiku külas. Polt/Volt ja takso ei käi, sotsiaalametnik kord kuus oma Elmuga. Mees(84) poolpime. Käisid kord nädalas poes/kirikus. Sõitis mitte rohkem kui 40kmh. Aastane kilometraaz tuli max 800km. Autoks vana Mitsubishi Lancer. Kahte paagitäit igaljuhul aastas läbi ei sõitnud
Täna taat sõidab juba taevastel radadel - kuidas aga elektriautot oma 350 eurose pensioni juures toetada, süüa tahaks kah ju...., arved vaja maksta
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.