03-08-2022, 09:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2022, 10:05 AM ja muutjaks oli maaks.)
Vaatasin huvi pärast (pole varem sellele mõelnud) palju siis on lubatud haagise mass a24-s pakutavatel EV-del ja ekõigil mida sai MNT-s vaadata tõesti 0kg. Internet leidis sellele ka kiire põhjenduse - regeneratiivne pidurdamine. Nimelt võib juhtuda et auto niigi suur mass + lisanduv haagise mass sunnivad selle süsteemi "laiali lendama".
Ilselt see haagise vedamise võimekus ei saa tulevikus siiski määravaks teguriks, sest näiteks 2022 Hyundai Ioniq näiteks juba tohib vedada 750kg kerghaagist. Samal platvormil Kia EV6 samuti.
Kasutatud auto ostmisel täna on see muidugi piirang, millega peab arvestama.
PS Tõenäoliselt on käru vedamise võimekusega sõidukeid teisigi, ma lihtsalt ei viitsinud põhjalikult otsida.
Ilselt see haagise vedamise võimekus ei saa tulevikus siiski määravaks teguriks, sest näiteks 2022 Hyundai Ioniq näiteks juba tohib vedada 750kg kerghaagist. Samal platvormil Kia EV6 samuti.
Kasutatud auto ostmisel täna on see muidugi piirang, millega peab arvestama.
PS Tõenäoliselt on käru vedamise võimekusega sõidukeid teisigi, ma lihtsalt ei viitsinud põhjalikult otsida.
Edit: copipaste internetist Kirjutas:(2200lb=~998kg):
These electric SUVs are factory approved for towing, with stated towing capacities that render them capable of towing small, light campers.
Volkswagen ID.4 – 2,200lb (2WD) / 2,700lb (4WD)
Tesla Model Y – 3,500lb (with tow package)
Tesla Model X – 5,000 lb (with tow package – reduced to 3,500lb w/optional 22″ wheels)
Audi e-tron – 4,000 lb
Of these very popular electric cars, only one is factory approved for towing:
Tesla Model 3 – 2,000 lb
Tesla Model S – not factory approved for towing
Mustang Mach E – not factory approved for towing
Chevy Bolt – not factory approved for towing