13-08-2022, 08:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2022, 09:02 AM ja muutjaks oli raulex.)
(12-08-2022, 19:11 PM)deus Kirjutas: 10 mintsaga on suvaline auto suvel kuumkast ja talvel külmakast, vahet pole, kui palju talle tehasest isolatsiooni juurde topitud on või kui soojaks või külmaks sa ta enne koha peal lased.Täiesti nõus, hiljemalt 10 min jooksul peab mõnusaks eluks auto oma kütteseade sekkuma, elektrikal siis akult. Soovitavalt ikka palju varem.
Allikas: Lugematud ööd paljudes autodes ööbimine olenemata aastaajast.
Meenub muldvana pilt Volvo bensiinika reklaamist, kus üks isend istus 220 V laadimisposti otsas, klaasid kenasti sulanud .Teised masinad kõrval olid korralikud iglud.
Leaf 2 oskab sama trikki teha. Vanemate osas kindel pole. Sõiduulatuse kalkulaatorid näitavad salongi temperatuuriks 20 kraadi, külma ma küll ei karda.
Väiksemad diislid samas ei lähegi suure külmaga soojaks, kui Webastot peale pole topitud.
Kõige kurjematel tingimustel -20, täiskoormatud auto ja keskmine kiirus 90 annab 40KWH akuga 117 km. Minu jaoks enam kui kahekordne varu veel kurjema ilma ja vananeva aku vastu. Talveralli ühes jutis sõitmise jaoks on palju kallimad masinad, täna vist veel polegi. Üks peatus on täna ikka vaja teha.