15-02-2023, 16:22 PM
Kas kõhu all olevate akudega madala raskuskeskmega kaubik on juhitavuselt ohutum kui tavakaubik? Mina arvan et on, kuidas seadusandja arvab, ei tea.
Igatahes kehtivas liiklusseaduses on B1 kategooria kohta arvatud, et akude mass ei puhu pilli:
3) B1 – neljarattaline sõiduk, mis ei ole mopeed ning mille tühimass ei ületa 400 kilogrammi või kaubaveoks mõeldud sõidukitel 550 kilogrammi ja mille mootori netovõimsus ei ületa 15 kilovatti. Elektrisõidukitel ei arvestata tühimassi hulka akude massi;
Igatahes kehtivas liiklusseaduses on B1 kategooria kohta arvatud, et akude mass ei puhu pilli:
3) B1 – neljarattaline sõiduk, mis ei ole mopeed ning mille tühimass ei ületa 400 kilogrammi või kaubaveoks mõeldud sõidukitel 550 kilogrammi ja mille mootori netovõimsus ei ületa 15 kilovatti. Elektrisõidukitel ei arvestata tühimassi hulka akude massi;