19-02-2023, 16:13 PM
Valida on ju sisuliselt 3 võimaluse vahel:
Toetamine, maksustamine ja keelustamine.
Toetamine, tarbija jaoks kõige valutum. Seda kasutab laialdaselt USA, 7000 dollarit peaks praegu elektrika toetus olema.
Paraku ei tule raha seinast ja toetusteks jaotatava raha järjekorras on ka pered, pensionärid, politseinikud, päästjad...
Uue auto ostab ka pigem keskmisest jõukam kodanik, seega...
Makustamine, no kui näiteks 500 või ka 300 on aastas automaks, siis kuipalju vanasõidukeid otsejoones Kuusakoski sõidab, kaotus oleks korvamatu.
Kütuseaktsiis ka proovitud, kui just Euroopa tasemel miinimumi ei kehtestata, siis hakkavad maksud taas Lätti sõitma.
GPS kilomeetripõhine maks oleks õiglane, aga käsi püsti, kes sellist nuhkseadet oma autosse tahaks.
Jääbki üle keelustamine, pole autot, pole probleemi. Seda rakendavad siis lisaks EL-le ka britid ja osad USA osariigid. Äkki ongi kokkuvõttes parim lahendus?
Toetamine, maksustamine ja keelustamine.
Toetamine, tarbija jaoks kõige valutum. Seda kasutab laialdaselt USA, 7000 dollarit peaks praegu elektrika toetus olema.
Paraku ei tule raha seinast ja toetusteks jaotatava raha järjekorras on ka pered, pensionärid, politseinikud, päästjad...
Uue auto ostab ka pigem keskmisest jõukam kodanik, seega...
Makustamine, no kui näiteks 500 või ka 300 on aastas automaks, siis kuipalju vanasõidukeid otsejoones Kuusakoski sõidab, kaotus oleks korvamatu.
Kütuseaktsiis ka proovitud, kui just Euroopa tasemel miinimumi ei kehtestata, siis hakkavad maksud taas Lätti sõitma.
GPS kilomeetripõhine maks oleks õiglane, aga käsi püsti, kes sellist nuhkseadet oma autosse tahaks.
Jääbki üle keelustamine, pole autot, pole probleemi. Seda rakendavad siis lisaks EL-le ka britid ja osad USA osariigid. Äkki ongi kokkuvõttes parim lahendus?