19-04-2023, 16:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2023, 16:04 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(19-04-2023, 10:05 AM)PlyVal64 Kirjutas: Kuidas erineb generaator elektriautost? Loll suudab ju ka "emmi" ära murda Elektriauto või siis laetava auto enda tarkvara peaks olema juba nii tark, et see ei lasegi rumalusi teha! Nagu RVK, mis on ju 50+ vanuse jaoks täiesti uus asi OK, V2Grid on kindlasti probleemiks ja see vajab mingit tõsisemat üleMaalist kokkulepet-käsku aga küll see ka tuleb! Ma Muskile. Aga V2Load peaks olema mingis mahus kõigil "Must be". Sisepõletajal ju on - ma saan DžonnDiirPartneri 75A genekaga tahtmisel päris jõulist inverterit kasutada ja diislikulu on sealjuures olematu. Praegu olen ma oma telefoni kiirlaadinud nii aga võiks ka olemasolevast kordi kangema inverteri külge pookida. Koos rekka-akuga energiapuhvriks Ongi elektri-auto! Paneks olemasolevast "suurema" paneeli ja pädevama kontrolleri ja voolu jaguks 6 kuud aastas kõigeks ja seda olematu kuluga.Generaator erineb elektriautost sellepoolest et see tekitab juba päris alguses vahelduvvoolu. On's keegi üritanud diiselgeneka voolu võrku tagasi müüa?
Powerwalli säästu õppe analoog oleks autoelamu mille "südameks" on aku, kas laetakse seda 220Vga võrgust aku laadijaga, päiksepaneeli või auto käima panemisega pole mingit erinevust. Ümberlülitamist pole vaja, mis voolu annab seda ka tarvitatakse. Kas "osmik" tarbib 12V alalist või läbi inverteri 220V vahelduvat ei oma tähtsust. See et autoelamu müüja ei kujuta ette et keegi tahaks "kalda" stepslisse 220V tagasi anda ei tohiks suure üllatusena tulla.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.