03-08-2023, 09:52 AM
Priidu jutt variaatorist on pläma. Vähemalt veel paar aastat tagasi oli Taycan ainuke muutuva ülekandega elektriauto turul. Audi GT (ja vb veel midagi?) kasutab sama platvormi.
Spetsiaalreduktorid on kallid. Eks seepärast tihti originaalkäigukast säilitatakse. Manuaal on selles osas kõige kindlam, sest automaatkasti puhul enam originaal karakteristika ei kõlbaks kuhugi. Näiteks manuaalkasti puhul nii umbes teine käik on paras maanteel sõitmiseks. Automaatkastiga (originaal juhtimisega) läheks mootori pöörded optimaalsest oluliselt madalamaks ja see viib efektiivsuse alla (ning mitte vähe).
Tänapäeval on popim variant võtta terve 'drive unit' mõne elektriauto alt. Mootorist pooltelgedeni ühes tükis. Kõige optimaalsem nii hinna, efektiivsuse kui ka ruumisäästlikkuse poolest.
Spetsiaalreduktorid on kallid. Eks seepärast tihti originaalkäigukast säilitatakse. Manuaal on selles osas kõige kindlam, sest automaatkasti puhul enam originaal karakteristika ei kõlbaks kuhugi. Näiteks manuaalkasti puhul nii umbes teine käik on paras maanteel sõitmiseks. Automaatkastiga (originaal juhtimisega) läheks mootori pöörded optimaalsest oluliselt madalamaks ja see viib efektiivsuse alla (ning mitte vähe).
Tänapäeval on popim variant võtta terve 'drive unit' mõne elektriauto alt. Mootorist pooltelgedeni ühes tükis. Kõige optimaalsem nii hinna, efektiivsuse kui ka ruumisäästlikkuse poolest.