03-09-2023, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2023, 10:21 AM ja muutjaks oli bom.)
REXil on 0.6 rolleri mootor. Liiklusseaduse par 37:
Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
(1) Ühissõidukirajal võib sõita ühistranspordiseaduse kohast liinivedu teostava ühissõidukiga, sõitjat vedava ühistranspordiseaduse § 64 lõike 2 nõuetele vastava taksoga ja sõitjat vedava bussiga.
(2) Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatule võib ühissõidukirajal sõita eritalituse sõidukiga, kui täidetakse tööülesandeid, täiselektrilise veoajamiga mootorsõidukiga ning muu sõidukiga, kui seda lubab asjakohane liikluskorraldusvahend.
Küsimus selles, milline on hübriidi ja täiselektrilise eristamine liiklusregistri tasemel ja kuidas Transpordiamet arvele võtab. Rex ei ole täiselektrilisena arvel.
Edit: ja teemasse: kui bussirada, Tallinna kesklinnas, Tartus ja Pärnus tasuta parkimine on oluline, siis Rex varianti osta ei tasuks.
Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
(1) Ühissõidukirajal võib sõita ühistranspordiseaduse kohast liinivedu teostava ühissõidukiga, sõitjat vedava ühistranspordiseaduse § 64 lõike 2 nõuetele vastava taksoga ja sõitjat vedava bussiga.
(2) Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatule võib ühissõidukirajal sõita eritalituse sõidukiga, kui täidetakse tööülesandeid, täiselektrilise veoajamiga mootorsõidukiga ning muu sõidukiga, kui seda lubab asjakohane liikluskorraldusvahend.
Küsimus selles, milline on hübriidi ja täiselektrilise eristamine liiklusregistri tasemel ja kuidas Transpordiamet arvele võtab. Rex ei ole täiselektrilisena arvel.
Edit: ja teemasse: kui bussirada, Tallinna kesklinnas, Tartus ja Pärnus tasuta parkimine on oluline, siis Rex varianti osta ei tasuks.