05-09-2023, 10:28 AM
(04-09-2023, 13:20 PM)Etsike Kirjutas: Kõik see funktsionaalsus on ju tänapäevases elektriautos olemas, lihtsalt mugavamal moel, kui eelpostitaja poolt kirjeldatu, pole vaja jalgratast leiutada.Kui just igat elementi ei soovi lahti ühendada, vaid tekitada massilüliti aku ja vaheldi vahele siis 60 kw korral on töövooluks 150A. Mis pole vähe aga samas ka mitte ulme palju.
Välja arvatud need ebarealistlikud asjad nagu see kõrgepinge aku (400-800V!) elementide käsitsi lahti ühendamise soov.
Kuna tavaline 12V aku on ohutulede jne jaoks nagunii käigus siis saaks lahendada selle impulssreleega (ühe korra annad pinge peale lülitub sisse, järgmise impulsiga lülitub välja)
Seega saaks seda massireleed lülitada väikse lülitikesega mis oleks ntks ohutulede lüliti juures.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.