30-09-2023, 15:09 PM
Elektriauto ja põlemine on sama kohutav teema kui naast vs lamell. Pole sellega vaja teemat solkima hakata.
(10-10-2023, 22:11 PM)jaan mmc Kirjutas: https://makroskoop.eeMakroskoop on ühe vandenõuteoreetiku peldikusein, säästetagu end sellisest prügist.
(11-10-2023, 08:41 AM)jaan mmc Kirjutas:Puutub ikka küll, sama uudist saab ju ka Err-ist lugeda. Pisut teises võtmes küll, teatud osas.(11-10-2023, 08:21 AM)Etsike Kirjutas:Mis Makroskoop siia puutub, seisukohad on BMW, mitte Makroskoobi omad.(10-10-2023, 22:11 PM)jaan mmc Kirjutas: https://makroskoop.eeMakroskoop on ühe vandenõuteoreetiku peldikusein, säästetagu end sellisest prügist.
(24-10-2023, 21:32 PM)Mahno Kirjutas: Kui sa pinsi/perifeeria palganumbreid ja elektriauto hindasid võrdlema hakkad, siis mis plaani seal ikka pidada on.
(24-10-2023, 21:56 PM)2715 Kirjutas: ...
Maal on elektri kättesaadavusega suured probleemid ja nii lihtne ongi.
Kodus on 10A kaitse, juurde osta on jaburalt kallis ja kaugeltki alati pole selge kas laadima hakkab.
...
(25-10-2023, 06:01 AM)v6sa Kirjutas:Kas 10A seaninast jagub elektromobiilile või viskab kohe kaitsme välja kui veekann taha panna? Kas Maxima saalitöötajatel (vms suure töötajate arvuga asutustes) on kohta, kus auto laadima panna, isegi kui tööandja oleks päri?(24-10-2023, 21:56 PM)2715 Kirjutas: ...
Maal on elektri kättesaadavusega suured probleemid ja nii lihtne ongi.
Kodus on 10A kaitse, juurde osta on jaburalt kallis ja kaugeltki alati pole selge kas laadima hakkab.
...
Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.
Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast". Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.
..
(25-10-2023, 06:01 AM)v6sa Kirjutas: Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.Mitte et igalpool maal voolu ainult 10A on aga sõites teises Eestis ringi siis meil mägieestis on väga levinud alajaama tüüp "kurepesa" posti otsas kust jaguneb lähemale viiele majale ja sinna ei müüdagi lisaamprit.
Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast". Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.
Mis omakorda eeldab tahtmist ja suhtlemist.
Mida õige eestlane väldib.
Diisliga on lihtsam.
MOTT.
Samas on väljastusvõimekusega elektriauto "ämber", millega tuua maale voolu olukorras, kui elekter enam ei levi enneolematu sügistormi või ootamatult jaanuaris saabunud talve järelmina.
(25-10-2023, 10:34 AM)Jesper Kirjutas: Ehk siis selle järjekordse kilomeetrise hala mõte on selles, et kui sellel väljamõeldud kümneamprisel poemüüjal ei ole elektriautot, siis ei tohi kellelgi teisel ka olla?
Sul muidu treipink käib ka ampripuudusel bensuga?
(25-10-2023, 11:17 AM)2715 Kirjutas: Vaatan et härra kohe tahab mu kallal keelt teritada kui ma võtan tutvustada peavoolust erinevaid stsenaariume et kõigile ei ole elektromobiil sobiv lahendus.
(25-10-2023, 11:17 AM)2715 Kirjutas: Vaatan et härra kohe tahab mu kallal keelt teritada kui ma võtan tutvustada peavoolust erinevaid stsenaariume et kõigile ei ole elektromobiil sobiv lahendus.Kopp on ees sinu ja su 5 kaasanoogutaja poliithalast viies eri teemas, tehti ju eraldi teema selle jaoks, virise seal kui tõesti peab tehnikafoorumis seda tegema.
(25-10-2023, 10:27 AM)2715 Kirjutas: ... saab elektriauto päevase läbisõidu täis tilgutada kui ise hoolas olla ja käia kontrollimas et laadimine ei katke.
Lülitub näiteks naabri boiler järgi on faaside tasakaal paigast ära ja laadija automaatika katkestab selle kasutamise ning kui boiler välja lülitub tunni pärast laeb ka auto edasi.
Ole ainult hoolas ja tõmba korraks pistik välja.
...