21-12-2023, 12:05 PM
Ma ei tahaks selle maailmavaluga kaasa minna. Lihtsalt kuna mõnel autol hakkab ring täis saama, siis on personaalselt vaja planeerida, et mis edasi. Kas pidada sama põletajat edasi ja neelata konkreetne ebameeldivus konkreetse auto vastu veel aastaks-paariks-kolmeks-viieks alla, või soetada uus, olgu siis mõni viimane turult saada olev diisel-manuaal või käia ajaga kaasas ja liigelda röstriga.
Minu probleem ongi selles, et autodel puudub nö fun factor. Juhiabid ja nende mitte välja lülitatavus on minu jaoks peamine põhjus. No tahaks põlluvahel libistada teinekord - aga auto ei luba. Minu jaoks isiklikult kohutavalt suur ja ebameeldiv probleem, enamuse autoomanike jaoks arvatavasti üldse mitte.
Konkreetsel gaasipõletajal ei ole juhiabi välja lülitatav, stabiilsuskontroll sekkub tavareziimis hetkeliselt, sportreziimis ikkagi kohutavalt liiga vara ja täitsa välja lülitamiseks oleks müügimees võinud vihjata, et on vaja uuele autole juurde võtta lisa "sõiduprofiilid". Tagantjärgi nad ei ole valmis seda tarkvaratükki juurde ka müüma.
Minu probleem ongi selles, et autodel puudub nö fun factor. Juhiabid ja nende mitte välja lülitatavus on minu jaoks peamine põhjus. No tahaks põlluvahel libistada teinekord - aga auto ei luba. Minu jaoks isiklikult kohutavalt suur ja ebameeldiv probleem, enamuse autoomanike jaoks arvatavasti üldse mitte.
Konkreetsel gaasipõletajal ei ole juhiabi välja lülitatav, stabiilsuskontroll sekkub tavareziimis hetkeliselt, sportreziimis ikkagi kohutavalt liiga vara ja täitsa välja lülitamiseks oleks müügimees võinud vihjata, et on vaja uuele autole juurde võtta lisa "sõiduprofiilid". Tagantjärgi nad ei ole valmis seda tarkvaratükki juurde ka müüma.