28-12-2023, 14:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2023, 15:25 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Küsimus on ju asja hinnas ja selles, kas seda akut saab või lubatakse edasi kasutada! Kui see röstri aku antakse PV-majanduse kasutusse nagu praegu enamusega õnneks tehakse, siis pole hullu. Kui maja akupakk maksab uuena kolm-neli KORDA vähem siis on midagi ju valesti. Ionicu akupakki ei osta mitte keeegi 60K mistahes väärtusliku rahaühiku eest.
Teine teema ongi kasko! Mõtle ennast kindlustusetetvõtte Omanikuks ja miks peaks nad tegema mingi ODAVA kasko elektripardlile, milel üks ja ainus junntükk maksab rohkem kui auto? See võimalus, et just aku pihta saab mistahes õnnetuse puhul on ju röögatu. Seega Eestis kasko autole mõnikümmend kuus nagu praegugi ja AKULE eraldi 12000 aastas. Tonn kuus. Teretulemast ODAVA elektriauto maailma!!!!
Keegi ei väida enam, et elektruijunntükk ei sõidaks ja et sellega ei saa enamust mõistlikku tegevust teha. Aga natukenegi tavapärasest siledast asfaltteest kõrvale minna on keelatud sest häving võib olla rahakotile fataalne! Nafik meile sellist SAASTA (loe sõnast saastamine ehk saaste) vaja on???
Teine teema ongi kasko! Mõtle ennast kindlustusetetvõtte Omanikuks ja miks peaks nad tegema mingi ODAVA kasko elektripardlile, milel üks ja ainus junntükk maksab rohkem kui auto? See võimalus, et just aku pihta saab mistahes õnnetuse puhul on ju röögatu. Seega Eestis kasko autole mõnikümmend kuus nagu praegugi ja AKULE eraldi 12000 aastas. Tonn kuus. Teretulemast ODAVA elektriauto maailma!!!!
Keegi ei väida enam, et elektruijunntükk ei sõidaks ja et sellega ei saa enamust mõistlikku tegevust teha. Aga natukenegi tavapärasest siledast asfaltteest kõrvale minna on keelatud sest häving võib olla rahakotile fataalne! Nafik meile sellist SAASTA (loe sõnast saastamine ehk saaste) vaja on???