15-02-2024, 14:44 PM
No neid sente lugedes tuleb tõdeda, et tegelikult ei ole ju kallis, lihtsalt vaesed oleme.
Mis muret mina kõige rohkem näen selle elektrifitseerimise survega on ikkagi strateegiline risk. Hetkel on jagatud energiarisk erinevate kütuste vahel - tõenäoliselt kõik korraga ei katke ja vähemalt mingil määral on võimalik üksteist asendada või erinevaid kütuseid sõltumatult tarnida.
Kogu transpordi elektrifitseerimise valguses tekib uus kõikehõlmav risk - peale mõnepäevast elektrikatkestust hakkab kogu majandus seisma jääma, sest transport jääb vältimatult akude tühjenedes seisma. Ja kui Peipsi taha vaadata, siis tundub, et kellelgi ei tekiks mingeid kõhklusi blackoudi tekitamiseks, kui seda vaja peaks olema. Elamumajandus on nagunii pimedas ja külmas, ilma veeta, aga see-eest kasutamatu peldikuga. Tootmised jäävad seisma. Aga siis ei saa ka olemasolevat varu liigutada sinna, kus teda vaja on.
Ja päris nadi on, kui brigaad ei saa sõita liini lappima, sest aku on tühi. Aga akut ei saa laadida, sest liin on katki.
Mis muret mina kõige rohkem näen selle elektrifitseerimise survega on ikkagi strateegiline risk. Hetkel on jagatud energiarisk erinevate kütuste vahel - tõenäoliselt kõik korraga ei katke ja vähemalt mingil määral on võimalik üksteist asendada või erinevaid kütuseid sõltumatult tarnida.
Kogu transpordi elektrifitseerimise valguses tekib uus kõikehõlmav risk - peale mõnepäevast elektrikatkestust hakkab kogu majandus seisma jääma, sest transport jääb vältimatult akude tühjenedes seisma. Ja kui Peipsi taha vaadata, siis tundub, et kellelgi ei tekiks mingeid kõhklusi blackoudi tekitamiseks, kui seda vaja peaks olema. Elamumajandus on nagunii pimedas ja külmas, ilma veeta, aga see-eest kasutamatu peldikuga. Tootmised jäävad seisma. Aga siis ei saa ka olemasolevat varu liigutada sinna, kus teda vaja on.
Ja päris nadi on, kui brigaad ei saa sõita liini lappima, sest aku on tühi. Aga akut ei saa laadida, sest liin on katki.