15-02-2024, 18:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2024, 18:59 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Üks põnev ja täna veel suhteliselt alakasutatud elektrisõiduki eelis on veojõu palju täpsem, kiirem ja suuremates piirides kontollimine - kas Mercedes G kohapeal ringi keeramine on nüüd just kõige vajalikum lisa, seda ei oska öelda, pole autodega maastikul sõitmise nüanssidega väga kursis, aga lahe näeb välja küll: https://www.youtube.com/watch?v=vH4h-K-mZKY
Tavaautode puhul pole igasugused elektrooniliselt juhitavad diferentsiaalid jms aktiivne jõuülekanne eriti levinud, aga elektrika puhul on vaja ainult veoratastele eraldi mootoreid, kogu ülejäänud töö teeb juhtprogramm.
Tavaautode puhul pole igasugused elektrooniliselt juhitavad diferentsiaalid jms aktiivne jõuülekanne eriti levinud, aga elektrika puhul on vaja ainult veoratastele eraldi mootoreid, kogu ülejäänud töö teeb juhtprogramm.