JAWA sport 350(361)1965a
#1

Õnnestus soomest osta odavalt jawa 361 projekt koos dokumentidega.Säilinud olid kõik osad mis erinevad mudelist 360.Eestist ostsin doonoriks jawa 360.Originaalis on värvitud halli ja valgega,triibud on mustad.Spidomeetri jaotus on 160.Istme alune raam tuli taastada ja taga porika võtsin 360-lt ja tegin selle pikemaks.Originaalis on ka 7cm pikkune vahe tükk pandud.Ketikaitsmed on samuti 360 omad ja 4cm pikemaks tehtud.Raam on tähisega 354,kiige on pikem,tugevam ja taga vedrudel on 10mm paksused seibid vahel.Lenks ja gaas on ka teised.Istme kohta info puudub kuna seda ei ole.Kui kunagi nii kaugele saab,et istet proovida eks siis paistab.Muidugi tuleb mootori kap rem teha,uued kepsud,laagrid jne,Võibolla oskab keegi midagi tarka selle mudeli kohta öelda.Nii palju olen kuulnud,et soome tuli seda mudelit 150tk.Panen ka mõned pildid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                   
Vasta
#2

(02-11-2012, 22:32 PM)p112s Kirjutas:  Õnnestus soomest osta odavalt jawa 361 projekt koos dokumentidega.Säilinud olid kõik osad mis erinevad mudelist 360.Eestist ostsin doonoriks jawa 360.Originaalis on värvitud halli ja valgega,triibud on mustad.Spidomeetri jaotus on 160.Istme alune raam tuli taastada ja taga porika võtsin 360-lt ja tegin selle pikemaks.Originaalis on ka 7cm pikkune vahe tükk pandud.Ketikaitsmed on samuti 360 omad ja 4cm pikemaks tehtud.Raam on tähisega 354,kiige on pikem,tugevam ja taga vedrudel on 10mm paksused seibid vahel.Lenks ja gaas on ka teised.Istme kohta info puudub kuna seda ei ole.Kui kunagi nii kaugele saab,et istet proovida eks siis paistab.Muidugi tuleb mootori kap rem teha,uued kepsud,laagrid jne,Võibolla oskab keegi midagi tarka selle mudeli kohta öelda.Nii palju olen kuulnud,et soome tuli seda mudelit 150tk.Panen ka mõned pildid.

Tere,

Õnnestus samuti osta Jawa 361 Soomest, 1964. Just ühes rahvusvahelises foorumis sai pikalt arutatud ja mõned väitsid, et see ikka ei ole 361 kui raam on 354 algusega. Osade andmete järgi algas Jawa 361 tootmine alles 1967. Värv samuti halli ja valgega, kuid triibud on ikka Jawa kuldsed. Mina sellega nõus ei ole, et see ei ole Jawa 361. Pirka peal on minu rattal mudel 361/00 ja pirka on 99% originaal. Raami ja mootori nr aga algavad mõlemad 354-ga. Kuidas sinu rattal on? Kas pirka peal kõik numbrid löödud või on osa trükitud? Minu omal on kõik nr-d numbrilaudadega löödud - ka 18 HP /5250 p/min juures. Sealses foorumis aga väideti, et osa on alati trükitud. Vaatasin üle oma teiste vanade Jawade: Jawa 360 ja Jawa 354 pirkad, neil on tõepoolest nii, 638 oma ei hakanud vaatama. Ketikaitse mul samuti puudu, ülejäänud asjad enam-vähem olemas. Kust sul selline info, et neid Soome nii vähe müüdi? Meile neid igatahes ei toodud minu arust üldse.
Vasta
#3

(30-12-2016, 18:54 PM)rihot Kirjutas:  
(02-11-2012, 22:32 PM)p112s Kirjutas:  Õnnestus soomest osta odavalt jawa 361 projekt koos dokumentidega.Säilinud olid kõik osad mis erinevad mudelist 360.Eestist ostsin doonoriks jawa 360.Originaalis on värvitud halli ja valgega,triibud on mustad.Spidomeetri jaotus on 160.Istme alune raam tuli taastada ja taga porika võtsin 360-lt ja tegin selle pikemaks.Originaalis on ka 7cm pikkune vahe tükk pandud.Ketikaitsmed on samuti 360 omad ja 4cm pikemaks tehtud.Raam on tähisega 354,kiige on pikem,tugevam ja taga vedrudel on 10mm paksused seibid vahel.Lenks ja gaas on ka teised.Istme kohta info puudub kuna seda ei ole.Kui kunagi nii kaugele saab,et istet proovida eks siis paistab.Muidugi tuleb mootori kap rem teha,uued kepsud,laagrid jne,Võibolla oskab keegi midagi tarka selle mudeli kohta öelda.Nii palju olen kuulnud,et soome tuli seda mudelit 150tk.Panen ka mõned pildid.

Tere,

Õnnestus samuti osta Jawa 361 Soomest, 1964. Just ühes rahvusvahelises foorumis sai pikalt arutatud ja mõned väitsid, et see ikka ei ole 361 kui raam on 354 algusega. Osade andmete järgi algas Jawa 361 tootmine alles 1967. Värv samuti halli ja valgega, kuid triibud on ikka Jawa kuldsed. Mina sellega nõus ei ole, et see ei ole Jawa 361. Pirka peal on minu rattal mudel 361/00 ja pirka on 99% originaal. Raami ja mootori nr aga algavad mõlemad 354-ga. Kuidas sinu rattal on? Kas pirka peal kõik numbrid löödud või on osa trükitud? Minu omal on kõik nr-d numbrilaudadega löödud - ka 18 HP /5250 p/min juures. Sealses foorumis aga väideti, et osa on alati trükitud. Vaatasin üle oma teiste vanade Jawade: Jawa 360 ja Jawa 354 pirkad, neil on tõepoolest nii, 638 oma ei hakanud vaatama. Ketikaitse mul samuti puudu, ülejäänud asjad enam-vähem olemas. Kust sul selline info, et neid Soome nii vähe müüdi? Meile neid igatahes ei toodud minu arust üldse.

Lihtsalt huvipärast küsin ega mõna pilti pole sellest. Sport on siis 19 tolliste ratastega ? Ma nii algaja Jawa huviline...
Vasta
#4

(30-12-2016, 18:54 PM)rihot Kirjutas:  Tere,

Õnnestus samuti osta Jawa 361 Soomest, 1964. Just ühes rahvusvahelises foorumis sai pikalt arutatud ja mõned väitsid, et see ikka ei ole 361 kui raam on 354 algusega. Osade andmete järgi algas Jawa 361 tootmine alles 1967. Värv samuti halli ja valgega, kuid triibud on ikka Jawa kuldsed. Mina sellega nõus ei ole, et see ei ole Jawa 361. Pirka peal on minu rattal mudel 361/00 ja pirka on 99% originaal. Raami ja mootori nr aga algavad mõlemad 354-ga. Kuidas sinu rattal on? Kas pirka peal kõik numbrid löödud või on osa trükitud? Minu omal on kõik nr-d numbrilaudadega löödud - ka 18 HP /5250 p/min juures. Sealses foorumis aga väideti, et osa on alati trükitud. Vaatasin üle oma teiste vanade Jawade: Jawa 360 ja Jawa 354 pirkad, neil on tõepoolest nii, 638 oma ei hakanud vaatama. Ketikaitse mul samuti puudu, ülejäänud asjad enam-vähem olemas. Kust sul selline info, et neid Soome nii vähe müüdi? Meile neid igatahes ei toodud minu arust üldse.
Tere.
Üks soome Jawa asjatundja väitis,et selle värvikombinatsiooniga(valge-hall ja mustad triibud)tuli 150 tk.Punaseid jne,neid on küll,aga ei tea palju.Nettimotos pidevalt pakuvad aga kallid on,ei tasu ära.Pirkal on aasta viimane number löödud ja raami ja mootori nr ka.Ketikaitsme saab teha 360-ne omast,4cm tuleb pikemaks teha,originaalil on ka pikendatud.Tänase päeva seisuga on kõik värvitud ja tehtud,vaja kokku laduda.Eks soomes on ka need asjad lõpukorral,kui midagi on siis ulmelise kirve hinnaga ja soome moodi taastatud.Viimane kuulutus oli suvel kui pakuti bmw r35 ilma mootorita,kus polnud soomlase kuri käsi kallal käinud.Hinnaks oli 300 jewrikut,kuulutus oli ainult 10 minutit üleval nii,et mõne minuti jäin hiljaks.
Vasta
#5

Minu omal on kõik numbrid pirkal löödud. Tšehhist on võimalik osta ka uus ketikaitse. Eks ta Türgi toodang ole, kuid ei pea ise aretama. Triibud on vähemalt minu omal kuldsed, värv 100% originaal. Pöidade peal on kah kuldsed triibud. Kas tõesti nii, et originaalis tehtud 354 ketikaitsest? 360 tootmine hakkas veidike hiljem kui 361. Võib-olla tõesti peaks siis ise nii samuti tegema.
Vasta
#6

Võtsin täna oma spordil ühe amordi lahti. Mul seal ühtegi täiendavat seibi vedru pingsuse tõstmiseks polnud, see tavaline ca 10mm paksune oli, mis on igal amordil vedru all sees, et vedru alumist katet ära ei lõhuks. Vedru kangem ka ei tundunud, paksus oli keerul 7mm.
Vasta
#7

Soomekeelne paber Jawa Sport kohta 1964a.Keegi eespool väitis,et hakati tegema 1967 aastal.Neid tõestusi on veel aga ei hakka neid kõiki siia panema.[Pilt: fetch_lqjpg.ka?kuid=23691804]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne