Uunikute 12.Talveralli Eelmäng
#1

Niih, nüüd võiks juba uus talveralli peale tulla - saaks selle tehtud, oleks kohe põhjust kevadet oodata, sest käimasolev shait suusailm on juba sulnilt ää tüüdanu. Rallimassin ka täies löögivalmiduses, olgu ta siis kasvõi mägramajakujuline kiirsuvila.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Ühe DKW mootor hakkab ka laua peal kokku saama ja salongi poolele on võiduajamist silmas pidades ilmunud jalgratta spidomeeter...
Tulgu talv!
Smile
Vasta
#3

Firele said ka juba naelad talveralli ootuses alla keeratud Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#4

kahjuks pean piinlikusega teatama, et ilmselt ka tuleval rallil tüütan kaasvõistlejaid oma alfaga - no pole veel midagi kvaliteetsemat leidnud, aga mine tea, aega ju on
Vasta
#5

Supp, said klapid peast kätte ja uue jagajavõlli? Või lükkasid terves tükis uue kone vahele?

Mina vist sel aastal tulen veel vana Golfiga rajale, uue ehitamisega nii kaugele ei jõua. Küsimus on ainult selles, kas käiguhoovastiku teen vahepeal korda või tulen ikka tabalukuga rajale Toungue
Vasta
#6

klapid õnneks peas ei käinud, kuna jagajavõll oli lihtsalt pooleks(jaotusketi meh polnud viga saand), võtsin doonoril uue, ehk vana alfa ei sure
ps just täna pesin suve(sügis) ralli sopa maha alles
Vasta
#7

Üritaks Datsuni selleks ajaks valmis saada. Hetkel salongis põhi lapitud ja ootab uut värvikihti. Iste korras, turvavööde olemasolu taastatud. Aga tööd veel palju palju. Kui valmis ei saa siis loeb vast Suppil taas kaarti Smile

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#8

Ütleme nii, et tegevus käib Wink Tulin suisa soojast Portugalist selleks tagasi, mitte ei venitanud purjetamist Kanaarideni.
Aga see on ju tore, kui mehed juba massinaid ehitavad. Meil veel selgusetu, millega rada hakkame lükkama, sest Talveralli veteranSitikas veel ühte rajategu enam välja ei kannata. 9 korda on Ta seda teinud, aitab küll.
Stay tuned!
Vasta
#9

Minul on kuri äärest võtta mantale asenduseks rekord,käiku läheb veel kadett d caravan ja muidugi on stardis kindlasti porgand,ehk asconn.Katsume välja tulla siis 3-me autoga vähemalt.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

Küsimus PLY le.
Kas sellise saksa porriga 2013 a rallile kvalifitseeruks? Auto on siin: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=101967 Siis teaks, kas tasub säästa metallihundist ja teha väike talveralli projekt.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#11

ma ei tea küll PLY arvamust, aga kui sellised kadettid rallile tulema hakkavad, siis mina pean vist küll mingit muud ürri otsima hakkama kus talvel sõita
Vasta
#12

(10-11-2012, 17:04 PM)supp Kirjutas:  ma ei tea küll PLY arvamust, aga kui sellised kadettid rallile tulema hakkavad, siis mina pean vist küll mingit muud ürri otsima hakkama kus talvel sõita
Minu mõte umbes sama.
Vasta
#13

(10-11-2012, 17:33 PM)janek555 Kirjutas:  
(10-11-2012, 17:04 PM)supp Kirjutas:  ma ei tea küll PLY arvamust, aga kui sellised kadettid rallile tulema hakkavad, siis mina pean vist küll mingit muud ürri otsima hakkama kus talvel sõita
Minu mõte umbes sama.

Aastanumber on ju paigas alati olnud kuni 1983 ja ülejäänud korraldajate eriloal.

Saabid
Volvod
Ladad
Mossed
Sapakad
GAZ id
Mersud
Jne.

Üks asi on Klassika mida see kadett kindlasti ei ole. Kuid alles võiks ikkagi hoida. Sest Ka temast võib kunagi saada JettaBig Grin

Teine lugu on see, et kui tullakse rajale 100% replicaga
Audi100/200 Sigar
http://4.bp.blogspot.com/_G4SUUJigS-c/TF...UATTRO.jpg

Toyota Celica GT4 1986

http://images.hemmings.com/wp-content/up...00x278.jpg

Ford Sierra

http://bringatrailer.com/wp-content/uplo..._front.jpg

Ahjaa Seoses selle Carloz Sainzi ja Luis Moia teemaga oli Priiduga üks jutuajamine, et kui rajale tahad siis auto peab olema 100% replica ja juht ning kaardilugeja peavad olema ka 100% Sainz ja Moia Big Grin

Ahjaa pea 2 aastapärast hakkb pihta see kui 80 aastate autod hakkvad pretendeerima mustale numbrile. Julm eksoleBig Grin
Vasta
#14

Lugesin Suppi juttu ja selguski, et mida paganat ma juba mitmes kuu, nii poolautomaatselt ja enne uinumist, käin erinevate taksode müügikuulutusi sorteerimas.
Hetkel on valiku tippu jõudnud limusiini, sedaan- ja pontoonkerega taksod. (Kui nendega ei klapi, siis viimase võimalusena ka veotakso-kerega isendid). Kui keegi kavatseb 2013 etteastel ka takso teemat viljeleda, pln kontakti võtta. Roheline tuluke igatahes on süttimisvalmis.


[quote='kalacompany' pid='294148' dateline='1352559653']
[quote='janek555' pid='294144' dateline='1352558001']
[quote='supp' pid='294142' dateline='1352556266']


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#15

(10-11-2012, 17:04 PM)supp Kirjutas:  ma ei tea küll PLY arvamust, aga kui sellised kadettid rallile tulema hakkavad, siis mina pean vist küll mingit muud ürri otsima hakkama kus talvel sõita

Ma saan Sm.Supp'i murest täiesti aru aga seesamune mure kollitab muuseas ka teisi Euroopa vanatehnika talverallisid. Autod muutuvad üha uuemaks ja selleks on mitmed korraldajad teinud erinevaid lahendusi eri ajastu autode "võrdsustamiseks". See on paratamatu areng - 10 aastat tagasi tundus kasvõi 3-door Sierra absoluutselt tavaline igapäevaauto aga selle möödunud dekaadiga on absoluutne enamus neist kogu ilmas otsa saanud ja muutunud läbi sulatusahjude elektrilisteks jäleautodeks. Vaatad seda pardikujulist elektri-Datsunit või eriti jubedat sinist sotsiaal-plönni... ning vana hea 30-aastane Sirje tundub juba täitsa tõsine uunikum Wink
Asja tuleb võtta nii: 1977 Unicu asutamisel oli 30 aastat vana auto küll sünniaastaga peale sõda aga ehituslikult 30'te masin. Seda loeti siis väga tegijaks vanatehnikaks, säilunud 1950e EMW oli äss-masin Unicu rallil osalema, kuigi neid kasutati igapäevaautodena reaalselt veel 90'te alguseski.... ja sel ajahetkel oli autol vanust vaid 29 aastat!!!
40 aastat vana Horchiga või Kompressoriga olid üldse ässade-äss ja said mingil ajal seda müües miljonäriks.

Aga tuleb nüüd keegi näiteks 2013 rallile Porsche 924 või M-B R109 kerega, tundub kõigile, et "mis uunikum, jumala igapäevaks kõlbav uus auto...". Kuid tegelikult on ju täna a'la 1973.a. M-B 450 SLC 5,0 samaväärne auto kunagise 40 aastat vana Horchi kabrioga... või 1981.a. 924 Turbo peaaegu samaväärne 1941.a. BMW 327'ga.

Muidugi meeldiks mulle ja ka Teile näha rohkem kõikmõeldavaid traatkodaratega pille jne aga elu on edasi läinud ja kohe on aastaarv 2013! Peaaegu võib nii öelda, et enamus "eelmise sajandi autodest" on tänases mõistes juba uunikumid. 14 aastat vana käula on ju paras laip...

PS: viimaste rallidega oleme märganud ühte väga vahvat trendi - juurde on tulnud palju väga noori huvilisi ja kui auto on omanikust oluliselt vanem, on tegu ikka puhtakujulise vanatehnikaharrastusega! Meiesugused suhteliselt vanad ätid juba, meile on "uunikum" 50'te-60'te masin. Aga veebruar 2013 võib auto roolis olla noormees, kelle sünniaasta on 1995!!! Ja kui selline tuleb 1985 ehitatud muna-kaatetiga, mis on veel stiilseks muudetud, ei näe ma küll põhjust noort inimest traumeerida. Võiks ju eeldada, et Tema ema-isa isegi ei teinud Teda sellise auto tagaistmel vaid neil oli kasutada "midagi paremat" a'la sama aasta e28 bemm, nagu noortele kohane Wink Meil Tiinaga oli sel ajal täpselt selline auto, küll ei teinud ühte last juurde... Seevastu on meil too Mosse-lembus, meie järeltulija tegemise aegu oli meil 407 ja pidupäeval saime kasutada emma-kumma esivanemate Kombit või 2140't Big Grin Ahjah, poisil on praegu täpselt samasugune bemm ja see on Temast 7 aastat vanem! Aga aastal 1994 oli 10 aastat vana "viiene" ju täpselt sama, mis praegu sõidaks 2002 aasta e39 "viiesega", mis on ikka veel väga hea auto.
Vasta
#16

Minuarust on viimastel aastatel jooksnud Talveralli osavõtjate arvu poolest Priidu piirajasse ja seetõttu on mõned uuemad rallikad niikuinii elimineeritud. Ma usun, et tuleval rallil on täpselt sama lugu - kui tuleb piisavalt vanemaid masinaid rajale, siis kadett üritusele ei pääse. Samas kui rajale mahub, siis miks mitte näidata kadetile "koht kätte" Big Grin
Kui nüüd talveralli kuupäevad ka teada saaks, siis teaks kas lüüa relakas tsiklisse sisse ja teha enne talverallit veel paar ümberehitust või oodata, kuni ralliga ühelpool.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#17

Kas ma eksin kui ütlen,et eelmine ralli oli auto vanuse kriteerinumiks see,et esmamainimine pidi olema enne 1985-ndat aastat? 2013 aasta võiks siis jääda see nr aasta võrra uuema poole nt esma mainimine 1986?!
Olgem ausad 27-me aasta vanuseid autosid mis ühes tükis püsivad enam palju müügis pole.[/i]

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18

kui minu isiklik arvamus kedagi peaks huvitama, siis kui auto aastaarv välja jätta peaks auto ise olama ka nn "üldiselt tunnistatav klassika" ehk antud kadetti gsi mudel on seda aga tavaline mitte, sama on ka sierrade ja muude selliste masinatega ja inimene kes sellisele ürrile tuleb peaks ikkagi arvestama, et teistel oleks ka põnev erinevaid liikureid vahtida, see on suhtumise küsimus ka, asi ikka ei tohiks minna niikaugele, et keegi leiab mingi aastaarvu poolest sobiva ja liikumisvõimelise massiauto ja on kohe hirmus vanatehnika fänn ning asjaarmastaja. Sellist asja tuleks vältida, et keegi ostab mingi suvalise rappe jaanuaris ja veebruaris käib sellega uunikute rallil ning märtsis müüb emexisse (mingis teises teemas siin oli juba mingi lause a`la talveralliks kõlbab küll) , sest juba selline suhtumine on minu meelest antud ürituse raames vale

PS minul näiteks on juba piinlik oma alfaga ca 4. korda rallile tulla (või on see 5. kord juba), just sellepärast et see tunub nagu liiga tavaline auto
Vasta
#19

(11-11-2012, 18:40 PM)supp Kirjutas:  Sellist asja tuleks vältida, et keegi ostab mingi suvalise rappe jaanuaris ja veebruaris käib sellega uunikute rallil ning märtsis müüb emexisse

Täpselt nii, see vanuse ja mudeli asi on küsitav, aga mida uuem auto seda parem peaks olema tema seisukord!
Kui mina läksin 2005 aastal oma M 427 IE-ga suursõidule, siis oli see ka ikka väga uus auto ja paljud vanemad härrad arvasid,et see pole nüüd küll piisavalt vana auto mida vaadata ! Õigus neil ju oligi,aga ainult nende mätta otsast , kuna auto oli viisakas korras äratas see paljude nooremate seas tähelepanu ja huvi. Eks see vanuse teema jääb igavesti ujuma, aga tehnika peaks olema viisakas. Nagu Piibur ütles: "Ega iga vana pann pole veel vanatehnika!"
Vasta
#20

No mina kavatsen tulla see kord tavalisema autoga kuna mind on manta lõhkumine ära tüüdanud jällegi(rohkem muidugi suvesõidul,mil hr Supp ütles et suvesõidule ei tuldagi korraliku masinaga).Ajan aga rekordile hääled sisse ja tunnen hangedest mõnu,muidugi pole auto mingi läbi mädanenud peldik,täitsa viisakas on teen ka mõne kleepsu tuunningu ja asi ants.
Aga jah ei jõua ära oodata järgmist talvesõitu juba.Edu Priidule

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne