13-11-2012, 15:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2012, 16:11 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Siit on nüüd läbi käinud palju neid mõtteid, mida olen ka omaette iseend apeas mõelnud... aga ei suuda ega isegi taha otsustada. Kuigi mul käib otsustamine tegelikult väga kergelt ja järsult
Ning õnneks ei saa mind tänu ajaloole keegi nõukatehnika vaenulikkuses "süüdistada"
Aga siin tekib jälle teine "probleem": minu arust võiks mossesid-laadasid-volgasid olla ka palju, kuid siis tahaks ma neile teha umbes-täpselt sellise raja, nagu oli viimane kord eelkvalifikatsioon. Jõhkra! Samas on see ju mõeldamatu, et ma saadaks sinna herr Sirgi "Musta Numbriga" Fiatiga või herr Palo veel väiksema Fiatiga! Kuigi Euroopas tehakse sarnaseid radasid ka tõelisele vanale tehnikale ja need videod on ka siit läbi jooksnud, siis meie peame ikkagi vaatama oma inimeste (rahalist) võimekust aga ka suhtumist. Ning olematu arvuga korraldustiimi võimekust kõike seda valmis teha. Kui Ilmataat teeb raja raskeks, on üks asi aga teha vanakestele "nalja pärast" ohvrõud kuuselaantes meetrises lumes üle puuduolevate sildade...
Mis aga seda "plaststanget" puudutab, siis kvaliteet-talveautodel kadusid kroomitud mõtetud plekitükid autodelt aastal 1972 ja asendusid reaalselt turvaliste 5mph-reegli kohaste plast/kummi/alu põrkevahenditega. Näiteks Saab 99
Ning õnneks ei saa mind tänu ajaloole keegi nõukatehnika vaenulikkuses "süüdistada"
Aga siin tekib jälle teine "probleem": minu arust võiks mossesid-laadasid-volgasid olla ka palju, kuid siis tahaks ma neile teha umbes-täpselt sellise raja, nagu oli viimane kord eelkvalifikatsioon. Jõhkra! Samas on see ju mõeldamatu, et ma saadaks sinna herr Sirgi "Musta Numbriga" Fiatiga või herr Palo veel väiksema Fiatiga! Kuigi Euroopas tehakse sarnaseid radasid ka tõelisele vanale tehnikale ja need videod on ka siit läbi jooksnud, siis meie peame ikkagi vaatama oma inimeste (rahalist) võimekust aga ka suhtumist. Ning olematu arvuga korraldustiimi võimekust kõike seda valmis teha. Kui Ilmataat teeb raja raskeks, on üks asi aga teha vanakestele "nalja pärast" ohvrõud kuuselaantes meetrises lumes üle puuduolevate sildade...
Mis aga seda "plaststanget" puudutab, siis kvaliteet-talveautodel kadusid kroomitud mõtetud plekitükid autodelt aastal 1972 ja asendusid reaalselt turvaliste 5mph-reegli kohaste plast/kummi/alu põrkevahenditega. Näiteks Saab 99