Ariel Mootorrattad Eestis
#21

Teema jookseb ja ilusti aga enamus Arieli mehi on vagusi,loodame et pikapeale ilmuvad ikka välja.
Türi poolt pole ka midagi loota sest mis mees see on kellel ei ole ühtegi Inglise tsiklit Arielist röökimata ja kuulsin et isegi emmi ei ole,kurb lugu küll aga ege üle oma varju ju ei hüppa. Sad
Aga Ariellide kohta uurin homme meie ühelt spetsialistilt,kui midagi selle võrri kohta teada saan siis kirjutan ka siia.
Kass vöiks ise teha omale väikese Arieli,jalgrattale kombinirujet druzba mootor peale ja ja on universaalne saad minna puid lõikama metsas mootor maha leht külge parast mootor peale pliidipuud seljakotti ja kodu aga Druzba kirjad kraabi maha muidu keegi ei usu et sul on Ariel võrr.
Vasta
#22

Teema ilusti jooksma saadud jah.
Armex saatsin PMi seoses selle ratta infoga...
Tsiklitalli SF4st olen kuulnud... ehk õnnestub millalgi ka näha.
Teeksin siis sellise ettepaneku et Arielidest teha väike register. Arkis neid vaevalt kõiki on seega oleks hea lihtsalt nimekiri kokku panna mis meil veel leidub. Seega asjast huvitatutel tore kui saadaksite Arieli omanikuna tsikli andmed ja ilmselt ka nime ja mingi kontakti PM ga. Päris netti selliseid andmeid kättesaadavaks ei tahaks teha kuid tore oleks ju teada palju meil Ariele Eestimaa peal on. Siis oleks ka vast lihtsam miskit leida kui peaks kusagil kaduma mainema.
Igasugu ideed sellega seoses teretulnud.
Parimat,
Andrus
Vasta
#23

(25-11-2012, 23:22 PM)Armex Kirjutas:  Teema jookseb ja ilusti aga enamus Arieli mehi on vagusi,loodame et pikapeale ilmuvad ikka välja.
Türi poolt pole ka midagi loota sest mis mees see on kellel ei ole ühtegi Inglise tsiklit Arielist röökimata ja kuulsin et isegi emmi ei ole,kurb lugu küll aga ege üle oma varju ju ei hüppa. Sad
Aga Ariellide kohta uurin homme meie ühelt spetsialistilt,kui midagi selle võrri kohta teada saan siis kirjutan ka siia.
Kass vöiks ise teha omale väikese Arieli,jalgrattale kombinirujet druzba mootor peale ja ja on universaalne saad minna puid lõikama metsas mootor maha leht külge parast mootor peale pliidipuud seljakotti ja kodu aga Druzba kirjad kraabi maha muidu keegi ei usu et sul on Ariel võrr.

Vägisi kisub teemast mööda, aga peab ikka teiste postitustele vastama.
Enamus Arieli mehi..., kuule Arno, siin foorumis pole peale Sinu ja minu üldse eriti mehi, mis arielimeestest veel rääkida! Toungue
Ja see, et mul üldse emmi ei ole, see on ka ilmne liialdus, lihtsalt minu M ei ole nii suur ja roheline kui Sinu oma.
Lähim mets, kust julgeks salaja puid lõigata on Sinu oma, sinna aga ei jaksaks selle trusbaga töristada, tagasi ammugi, kaikad kotis ja kilk peas! Wink
1940-ndaks aastaks oli Eestis ikka see väikemootorratta asi ammu paigas minu arust (on ka siin foorumis kõne all olnud, või oli Vanatehnikas?), ikka 100 ccm peaks olema ja küllap see oligi mingi družba mootoriga jalgratas seal registris või üldse mingi näpukas?
Kas oma "Arielil" kraapisid ka kirjad karteripealt sellepärast maha, et rahvas ikka seda arielijuttu usuks? Rolleyes
Vasta
#24

Tervitus,
Nii Uudiseid Arieli omanik Armexile... Panim PMi ka info mis puudutab su ratta tunnistust. Lühidalt tehase andmetest info selline:
Tegemist 1937a NH mudeliga (350cc Red Hunter), Palju Õnne! kui ratastel punase värvi jälgi siis eespool postitasin ühe pildi 37 a NH mudelist, ülevalt jooksva kalasaba väljalaskega.. Siis selline peakski sinu ratas välja nägema.
Tehases veeres ratas välja 5. November 1936 sellest ka vl aasta erinevus mudelist. Ariel alustas järgneva aasta mudelite tootmist Septembris! Esiratas peaks olema 20" kui pole just vahetatud. Sel ajal olid rehvimõõdud vähe teistpidi ja paberite järgi 26"x3,25 (26" näitab sellisel juhul rehvi välist diameetrit!)
Ratas ei olnud algselt mõeldud expordiks ja saadeti Birminghami, Premier Motor Co. salongi / omanisse. Nemad sel ajal ei pidavat olema olnud samuti expordi agendid seega kahjuks rohkem ei oska aidata kuidas ratas eestisse sattus. Võibolla mõne meremehe poolt siiamaile toodud. Kas endal ei juhtu olema rohkem infot ratta ajaloo ja eluloo kohta?
Parimat,
Andrus
Vasta
#25

Tervitus,
Kas siis nii vähe meil Arieli huvilisi omanikke ongi? Arusaadav et talvine aeg ja käed jalad tööd täis... mõne vaba hetke võiks ikka võtta ja jagada teadmisi / infot nendest masinatest.
Parimat,
Andrus
Vasta
#26

(24-11-2012, 20:47 PM)kass Kirjutas:  Päris huvitav teema! Minul muidugi Arieli ei ole, pole üldse ühtegi inglise tsiklit. Vb mõnel mehel ka mõni Ariel on, aga siia teemasse nad vaevalt kvaliteeti ja kvantiteeti lisama kipuvad...kes ei oska lugeda-kirjutada, kel on aega vähe ning targematki teha, kes kardab kavalaid soomlasi ning kurjade mõtetega kaasmaalasi...
.........
Ja ega siin keegi eiriti andmas pole, kõik tahaks ikke rohkem ise saada, seda nii info, jutu, piltide jms koha pealt. Seoses sellega võiks ka teema autor asjasse rohkem panustada! Wink

Nagu üks tark mees postituses nr 5 kirjutas! Toungue
Vasta
#27

Tegelikult on meil Arieli omanikke nigu muda ja huvilisi veel rohkem. Eriti , kui võrrelda Horex´i omanike ja huvilistega. Arieli kohta võib Kass pikad jutud rääkida, aga Horex´i kohta ei tule sealt suurt midagi ....Aga juba 2. lehekülg on teemal , see on isegi kõva sõna! Kui teha võrri tuunimisest teema, siis on spetsialiste muidugi rohkem kui küll.
Vanasti oli foorumis päris palju asjalikke tegelas, kes tõesti ka asja jagasid, nüüd on kuidagi vaikseks jäänud. Eks vanasti olid üldse asjad teisiti - neid tõmmu jumega tegelasi kutsuti ilma igasuguse häbita neegriteks ja neid kellel ainult tilli ots tõmmu oli, need olid jällegi peded. Aga proovi sa nüüd kellelegi neeger või pede öelda....Ei tea kuhu see maailm niimoodi läheb ....no paar nädalat on veel jäänud, eks siis saame teada.
Vasta
#28

Kass võib tegelikult igast asjast pikalt rääkida, iseasi mis sel lollil jutul mõtet oleks.
Vanasti oli vb siin rohkem selline auto-moto, nüüd on selline vabal teemal suhtlemisportaal rohkem, nigu päris veispukk kohe! (ma muidugi ei tea küll, milline see päris veispukk tegelikult on)
Vasta
#29

Alagatuseks tänan kogu oma kurjast üdamest Hr. Kassi et ta nii kaugelt kui seda on Türi, pidas vajalikuks mulle mainida et tosinad Arielivennad on siin teema ümber hoogu võtmas. Jah, mina olen see Andrus, kellel ka üks säärane elukas lakas seisab. Hakkasin siin siis otsima et milline ta täpne nimi oli ja siis lõigi mu kõige tugevam külg välja - mina nimelt kogun ainult mootorrattaid ...mitte nendega seotud teadmisi Big Grin ...ja ma tõesti ei oska kosta mis mudel ja mis aastast ta mul on. Lisaks olen vahepeal vahetanud arvutit ja kõik tollased pildid seal teises arvutis ....mis on juuubeee, juuubeee aeglane ...ja seetõttu pole mingi pildi mobiilne otsimine eriti reaalne hetkel. Tsikli juurde kohale ka ei viitsi minna - hetkel ruum konserveeritud ja lumele jalajälgede tegemine asjakohane alles siis kui tõesti tuli takus ...takku aga hetkel pole! Ühesõnaga proovin mälu järgi kirjeldada, misasi mul seal siis on. Ühe netist laetud pildi sain arvutis lahti ....ja seal kirjutatud VG 500 Thumper ...aga see ta ei ole ...lihtsalt vägagi sarnane sellele - minu omal paak must-kroom ...rataste autentset värvi ju märksa raskem tuvastada. ..ja siis meenub et kunagi leidsin ühe Soome postkaardi, kus vägagi sarnane Ariel ...ja tagaküljel kirjeldus Ariel 560 cc, 1932 ...no võta sa nüüd kinni mis ta täpselt on ...aga suur Ariel tundub ta siiski olevat. Seisund suht sexy ...aint et mootoril ühe poole valukate asendatud mingi metallist kokkukeevitatud samopaliga ...ja jalarauad ka mingi suhtpornod astmelauad tehtud ....ah jaa, ja tagatuli on uuema Jawa oma! Big Grin Toodud tsikkel aastat 5 tagasi Lätist kus omal ajal sai päris tihti käidud
Vasta
#30

No näe veel üks ratas leitud. Mudelit sellise kirjelduse järgi natuke raske tuvastada. Võibolla siis allpool lisatud link aitab natuke. Kõik mudelid peaks seal ilusti olemas olema...
http://arielownersmcc.co.uk/pictures.html
Loodame et keegi tunneb veel kuurinurgas seisva pilli ära.
Parimat,
Andrus

No näe veel üks ratas leitud. Mudelit sellise kirjelduse järgi natuke raske tuvastada. Võibolla siis allpool lisatud link aitab natuke. Kõik mudelid peaks seal ilusti olemas olema...
http://arielownersmcc.co.uk/pictures.html
Loodame et keegi tunneb veel kuurinurgas seisva pilli ära.
Parimat,
Andrus
Vasta
#31

Pean jällegi ümber lükkama eksiarvamuse, et Türi kaugel on, tegelikult on hoopis Tallinn kaugel, aga olgu pealegi.
Minul iseenesest on nii takku kui ka mõned pildid ksf! Asjaarmastaja SV Arielist, ei midagi konkreetset ja detailset, sellised üldplaanis udupildid. Aga ilma omaniku poolse sundimiseta ma neid siia üles ei riputa.
Sõber Armexi võrri pilte ka nagu pole veel nautida saanud?
Vasta
#32

Leidus veel üks pilt teemasse!

[Pilt: ariel1.jpg]
Vasta
#33

(07-12-2012, 01:41 AM)asjaarmastaja Kirjutas:  ...... Ühesõnaga proovin mälu järgi kirjeldada, misasi mul seal siis on. Ühe netist laetud pildi sain arvutis lahti ....ja seal kirjutatud VG 500 Thumper ...aga see ta ei ole ...lihtsalt vägagi sarnane sellele - minu omal paak must-kroom ...rataste autentset värvi ju märksa raskem tuvastada. ..ja siis meenub et kunagi leidsin ühe Soome postkaardi, kus vägagi sarnane Ariel ...ja tagaküljel kirjeldus Ariel 560 cc, 1932 ...no võta sa nüüd kinni mis ta täpselt on ...aga suur Ariel tundub ta siiski olevat.

Ütleme nii, et ksf! Asjaarmastaja Ariel peaks olema aastast 1939, kuna sellel on esihargi külgedel need lisa-leevendusvedrud. Musta paagiga ja samase isase esiporikaga, nagu näiteks sellel 1938 VB mudelil,
http://arielownersmcc.co.uk/pictures.html
(kes viitsib, see otsib sealt pikast jorust ise üles)

mis ta peaaegu võikski olla, paraku aga tõesti - "võta sa nüüd kinni mis ta täpselt on, kuna tsiklil olev SV mootor ei pruugi üldse Arieli oma olla, silinder on justkui kahtlaselt liialt ettepoole kaldu.
Vasta
#34

To Kass, Ega ilma pildita suurt sotti saa mis asjaga tegu. Arielil on nö viltuse silindriga rattaid küll. Need küll 30date algusest (MF, SB, SF jne) kui keegi sealt eespool toodud mudelirivist leiab, ilusad rattad iseenesest. Võibolle mitmest asjast kokku pandud lihtsalt see kõnealune isend. Ehk omanik annab loa neid uduseid piltegi siia panna...
Parimat
Andrus
Vasta
#35

(08-12-2012, 16:44 PM)Ats666 Kirjutas:  To Kass, Ega ilma pildita suurt sotti saa mis asjaga tegu. Arielil on nö viltuse silindriga rattaid küll. Need küll 30date algusest (MF, SB, SF jne) kui keegi sealt eespool toodud mudelirivist leiab, ilusad rattad iseenesest. Võibolle mitmest asjast kokku pandud lihtsalt see kõnealune isend. Ehk omanik annab loa neid uduseid piltegi siia panna...
Parimat
Andrus

Selle mootori silinder ei ole "arielilikult vildakil", on tsipa ettepoole kaldu justkui, tsiklil pole vist ka õlipaaki küljes, 2 udupilti mul on, ega nendega suurt siga ei tapa.
Vasta
#36

Ariel MF mudel äkki sellel silinder vähem kaldu kui ariel SF, SG mudelitel...


Manustatud failid Pilt (pildid)
       
Vasta
#37

Ei väsi kordamast, et tegu on püstklappidega SV-mootoriga ja silinder on ainult veidike ettepoole kiivas, vähemalt pildi järgi tundub. Jolgeks ikkagi pakkuda, et seal mõni muu haruldane mootor on, kui Arieli.
Vasta
#38

Oh kogemata need ohv mudelid tulevad igale poole ette. Eks samad olid ka SV mootoritega olemas. Kuid jah "Väheke viltu" silinder on päris lai mõiste. Tõepoolest ei pruugi see olla arieli oma ja ilma täpsema infota pole suurt mõtet ka oletada miskit. Allpool siis veel Arieli MB SV mudeli mootor laiemale ringile. Kui pead natuke keerata siis on sellel ka silinder natuke vähem viltu...


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#39

Va. Lp. Hr. Kass! Anna aga neid pilte siia tulla - saan ka ise koos siinse kollektiiviga targemaks. Vaatame, mida kollektiiv asjast ka arvab. Kui siin neid pilte vaatan, siis mälu järgi pakun et sarnasused on 1930 A või E mudeli ja 32 aasta VB-mudeliga ...aga saan ka rahulduse kui eksisin Big Grin Pane need pildid ainult nii et seda muud mudru liiga palju pildil ei oleks Toungue ...no keskenduks siis ühele teemale ikka Toungue
Vasta
#40

(09-12-2012, 00:03 AM)Ats666 Kirjutas:  Allpool siis veel Arieli MB SV mudeli mootor laiemale ringile. Kui pead natuke keerata siis on sellel ka silinder natuke vähem viltu...

Küll ma keerutasin ja väänutasin oma väikest lapikut pead, aga ei midagi! Ilmselt on mul mingi viga küljes, vestibulaaraparaadi rike vms. Sad
Aga lõpuks keerasin kuvarit vähe nuketi ja see mõjus tõesti silindri kaldenurgale soodsalt! Cool

Siin siis 2 pilti teemasse, paraku küll mõningase taustamüraga... http://i48.tinypic.com/2monkvb.jpg
http://i45.tinypic.com/x549b4.jpg

Muidugi peab omama lisaks teadmistele mõningaid sensitiivseid võimeid, et nende piltide järgi mootori päritolu ja mudelit määrata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne