Uunikute 12. Talveralli 2013, LÕPPTULEMUSED!!!
Esines ka juhutmeid, kui sai tehtud "kerevahetust" ... sai kunagi sõidetud w123-ga passis 1972

Dad.
Vasta
(07-03-2013, 13:44 PM)dad Kirjutas: Esines ka juhutmeid, kui sai tehtud "kerevahetust" ... sai kunagi sõidetud w123-ga passis 1972

Dad.

Veel yks juhtum kus teh passi on märgitud tootmisaastaks 1980 w126 ja märkuste all kerevahetus 1984 saksamaal. Kas tegu oli avariilise söiduki kerevahetuse vöi korrosiooni vigadega...
Ei osanud sellele vastata ka ARK. Kuna kogu info pärines saksa paberitelt.
Ja ni saigi teh.passi kirja.
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
(07-03-2013, 13:32 PM)kalacompany Kirjutas:
(07-03-2013, 12:51 PM)ryblik1 Kirjutas: Aasta erinevused tulenevad ilmselt meie ARK ebapädevusest. Kas ei saada aru auto esmamüügikuupäeva dokumendist või on tegemist 90date alguses laialt levinud paberite võltsimisega, millega eksitati asjatundmatuid ametnikke ja ostjaid.
Olen näinud autopassi mis kuulus MB w123 sedaankerega autole ja tootmisaastaks oli märgitud 1989, kuigi selleks ajaks olid juba stantsid ammu sulatatud ja tootmises hoopiski juba mitmeid aastaid W124 kere.

Tavaline nähe. Muret sellest ei pea tundma. ARK on ise vea teinud, seni kuni keegi ajusid ei niksi paberite kallal, seniks ka probleem puudub.

Hoi ryblik, kui mäletad siis valge 114 passis seisis Daimler Benz ja aastaks 1979....

90 nendate alguses myydi aastaarvu nyyd myyakse läbisöitu.

Jah see auto on ka täitsa hea näide. Sest 114 vist lõpetati juba mitu aastat varem ära. Tollele autole oli võimalus saada passi õige aasta , kui arkis teha avaldus ja ntx MB esinduses tellitakse tehase tuvastus vin koodile ja selle paberi alusel ja avalduse alusel saaks teha registri kande muudatus. Loomulikult maksma peaks kõik operatsioonid ise.
See sai välja uuritud kui see 114 veel minu käes oli.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
(07-03-2013, 15:33 PM)ryblik1 Kirjutas:
(07-03-2013, 13:32 PM)kalacompany Kirjutas:
(07-03-2013, 12:51 PM)ryblik1 Kirjutas: Aasta erinevused tulenevad ilmselt meie ARK ebapädevusest. Kas ei saada aru auto esmamüügikuupäeva dokumendist või on tegemist 90date alguses laialt levinud paberite võltsimisega, millega eksitati asjatundmatuid ametnikke ja ostjaid.
Olen näinud autopassi mis kuulus MB w123 sedaankerega autole ja tootmisaastaks oli märgitud 1989, kuigi selleks ajaks olid juba stantsid ammu sulatatud ja tootmises hoopiski juba mitmeid aastaid W124 kere.

Tavaline nähe. Muret sellest ei pea tundma. ARK on ise vea teinud, seni kuni keegi ajusid ei niksi paberite kallal, seniks ka probleem puudub.

Hoi ryblik, kui mäletad siis valge 114 passis seisis Daimler Benz ja aastaks 1979....

90 nendate alguses myydi aastaarvu nyyd myyakse läbisöitu.

Jah see auto on ka täitsa hea näide. Sest 114 vist lõpetati juba mitu aastat varem ära. Tollele autole oli võimalus saada passi õige aasta , kui arkis teha avaldus ja ntx MB esinduses tellitakse tehase tuvastus vin koodile ja selle paberi alusel ja avalduse alusel saaks teha registri kande muudatus. Loomulikult maksma peaks kõik operatsioonid ise.
See sai välja uuritud kui see 114 veel minu käes oli.

OT. Mitte möni aasta vaid pea kymme aastat. Tihiti peetakse 114 ja 115 autot yheks ja samaks kuid tegelikult juba kapote ja esitiivad on erinevad jne..Ehk siis 114 oli härrasmeeste bensukas ja 115 oli diisel.
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
(07-03-2013, 22:27 PM)kalacompany Kirjutas: OT. Mitte möni aasta vaid pea kymme aastat. Tihiti peetakse 114 ja 115 autot yheks ja samaks kuid tegelikult juba kapote ja esitiivad on erinevad jne..Ehk siis 114 oli härrasmeeste bensukas ja 115 oli diisel.

Oled Sa selles nüüd päris veendunud? Minu arusaamade ja ka netist kiiruga kätteleiduvate andmete kohaselt on w114 ja w115 sama kerega masinad, erinevus ainult selles, et w114 oli ridakuueste mootoritega, w115 ridaneljased ja diislid. Mõlemad olid tootmises 1968-1976, mõlemale tehti 1973. facelift ja peale mootorite suurt erinevust polnudki. Või oli peale facelifti mingid erinevused ninaosas neil omavahel ka?

See Sinu sinine oli varasem, kitsa grilliga mudel, millel barankarool originaalis?
Vasta
OT aga kalac on õigus, 115 oli teise ninaga ja tagatuled ribidega, ning esiuks ilma kolmnurk aknata, 114 nina teine taga tuled siledad ja kolmnurk ake uksel
Vasta
(08-03-2013, 00:09 AM)supp Kirjutas: OT aga kalac on õigus, 115 oli teise ninaga ja tagatuled ribidega, ning esiuks ilma kolmnurk aknata, 114 nina teine taga tuled siledad ja kolmnurk ake uksel

See paistab väga levinud arvamus olema. Siiski, mitte kuskilt sellele kinnitust ei leia. Igalt poolt saab välja lugeda seda, et w114 oli kuuesilindriliste bensumootoritega masinate tähis, w115 kõigi ülejäänute. Ja mõlemad mudelid said alates 1973. omale laia iluvõre ja ribidega tagatuled, ühtlasi kaotati kolmunurkaknad. Seega w114 ja w115 vahel erinevusi pole, küll aga oli erinevusi varaste ja hiliste w114/w115 vahel. Sealjuures jagatakse varased (enne suurt facelifti) mudelid veel omakorda kolmeks seeriaks.

Kupeed kuulusid ka w114 indeksi alla.

Näiteks SIIN on see asi niimoodi seletatud (saksa keeles). Täpselt sama jutt on wikis ka inglise keeles, aga wiki pole väga usaldusväärne allikas.

Aga selle mersujutu võiks eraldi teemasse tõsta.

PS. Kogu seda teemat hakkasin uurima, kuna ükskord ammu nägin kuidas kaks mersufänni selle vaidluse tõttu peaaegu käsipidi kokku läksid Big Grin Klassikaline vaidlusteema vist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne