07-03-2013, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2013, 23:34 PM ja muutjaks oli zazik.)
(07-03-2013, 23:09 PM)supp Kirjutas: OT aga kalac on õigus, 115 oli teise ninaga ja tagatuled ribidega, ning esiuks ilma kolmnurk aknata, 114 nina teine taga tuled siledad ja kolmnurk ake uksel
See paistab väga levinud arvamus olema. Siiski, mitte kuskilt sellele kinnitust ei leia. Igalt poolt saab välja lugeda seda, et w114 oli kuuesilindriliste bensumootoritega masinate tähis, w115 kõigi ülejäänute. Ja mõlemad mudelid said alates 1973. omale laia iluvõre ja ribidega tagatuled, ühtlasi kaotati kolmunurkaknad. Seega w114 ja w115 vahel erinevusi pole, küll aga oli erinevusi varaste ja hiliste w114/w115 vahel. Sealjuures jagatakse varased (enne suurt facelifti) mudelid veel omakorda kolmeks seeriaks.
Kupeed kuulusid ka w114 indeksi alla.
Näiteks SIIN on see asi niimoodi seletatud (saksa keeles). Täpselt sama jutt on wikis ka inglise keeles, aga wiki pole väga usaldusväärne allikas.
Aga selle mersujutu võiks eraldi teemasse tõsta.
PS. Kogu seda teemat hakkasin uurima, kuna ükskord ammu nägin kuidas kaks mersufänni selle vaidluse tõttu peaaegu käsipidi kokku läksid Klassikaline vaidlusteema vist.