#1

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...uage_id=et

Pilt ilmselt samast masinast;
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=31145

Leidsin sellise Kraz-i müüdavana, ning tekkisid teatud küsimused;
1.Kui suur on kütusekulu 100km-le.
2.Kui suur on ametlik/lubatud kandevõime Eestis.
3.Kas on võimalik kuskilt Eestist/Venemaalt varuosasid osta/tellida.
4.Kas on võimalik kuskilt dokumendid osta või saab ARK-is kuidagi niisama ka uuesti arvele võtta.

Teadjad mehed, andke tulla vastustel.
Vasta
#2

Kui ajalugu korras siis saab kergelt arvele, raami number/vin kaasa ja politseisse, seal uurivad registrist ega sõiduk varastatud pole ning seejärel väljastavad vastava tõendi. See ei maksa midagi. Selle tõendiga saad arki minna ja arvele võtta. Esmakordne registeerimine eestis oli mingi 180-200€.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

1. Kontrollkulu kiirusel 40km/h - 40l/100km. Ülemine ots sõltub ilmselt juba konkreetsetest asjaoludest.
2. Kandevõimet pole otseselt reguleeritud, registrimass tavaolukorras tingimustele vastavalt kuni 44 tonni.
3. Eestist leiab ka vast veel üht-teist. Venest saab kindlasti ja veel kindlamalt saab Ukrainast.
4. Seda tasub maanteeametist küsida.
Vasta
#4

Kuna on laiem kui 2,55, siis igal aastal võtad veel Maanteeametist eriloa, et võid liigelda avalikel teedel.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=6577
Vasta
#5

Seesama kasutaja Keelutsoon, kelle 4x4 foorumi teemale siin viidati, oskab ilmselt kõigile KRAZ-i puudutavatele küsimustele vastata.
Tal ka siin foorumis kasutaja olemas.

Kütusekulust on meelde jäänud, et üleeelmise Talveralli keskmiseks kuluks oli 46l/100km. See oli siis üsna rasketes lumeoludes ja pisikesi külateid mööda sõites.
Vasta
#6

Venelastel oli transpordi ministeeriumi poolt selle käraka normkuluks 89-ndal aastal määratud 40-46l/100km. 46 oli sadulaga variant. Mismoodi sellest kinni peeti või kas sellega välja tuli ma ei tea.
Vasta
#7

Kuna tollal oli töötasu arvestus tonnkilomeeter, siis tavaliselt jäi kütust ikka üle. Koormad olid ju lubatus tunduvalt suuremad ja sõidukordi vähem.
Vasta
#8

Ma oma peas muidugi mõtlesin midagi seesugust, et kuna tegu rasketesse oludesse mõeldud masinaga, siis küttekulu võib olla hoopis midagi muud. Maanteel jah neljakümne kanti ehk.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne