Uunikute 12. Talveralli 2013, kas sierraga rajale saab?
#1
(06-12-2012, 21:36 PM)aksel73 Kirjutas: 1.Allan Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.111



1.Aile Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.222
ON SEE PÄRIS??????????????????
Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#2
(06-12-2012, 22:21 PM)idalimusiin Kirjutas:
(06-12-2012, 21:36 PM)aksel73 Kirjutas: 1.Allan Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.111



1.Aile Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.222
ON SEE PÄRIS??????????????????


Ahoiiii.
Yhele tegin juba pakkumise peale http://www.osta.ee/karjaarikallur-belaz-...64745.html Big Grin
Teise jäoks käivad sponsoritega läbirääkimised...
3tk.veel saadaval,moodustame omaette TURIST krusade klassi...Big Grin
Allan.
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#3
(06-12-2012, 22:26 PM)aksel73 Kirjutas:
(06-12-2012, 22:21 PM)idalimusiin Kirjutas:
(06-12-2012, 21:36 PM)aksel73 Kirjutas: 1.Allan Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.111



1.Aile Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.222
ON SEE PÄRIS??????????????????


Ahoiiii.
Yhele tegin juba pakkumise peale http://www.osta.ee/karjaarikallur-belaz-...64745.html Big Grin
Teise jäoks käivad sponsoritega läbirääkimised...
3tk.veel saadaval,moodustame omaette krusade klassi...Big Grin
Allan.

Kuradi turistid, ma ütlen. Peab paremad rehvid ostma et eest ära saaks. Tagant otsasõit poleks teps mitte see mida vaja oleks.... Big Grin
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#4
(06-12-2012, 22:26 PM)aksel73 Kirjutas:
(06-12-2012, 22:21 PM)idalimusiin Kirjutas:
(06-12-2012, 21:36 PM)aksel73 Kirjutas: 1.Allan Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.111



1.Aile Kaasik
2.Belaz 7547
3.2
4.2
5.nr.222
ON SEE PÄRIS??????????????????


Ahoiiii.
Yhele tegin juba pakkumise peale http://www.osta.ee/karjaarikallur-belaz-...64745.html Big Grin
Teise jäoks käivad sponsoritega läbirääkimised...
3tk.veel saadaval,moodustame omaette krusade klassi...Big Grin
Allan.



OI RSK- see pole lihtsalt võimalik. Ma ei tea, kas pöialt hoida on liiga väike jäseSmile))
Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#5
(08-12-2012, 03:20 AM)larrypeeter Kirjutas: 1.Herki R, Larry Peeter (mõlemad sõidavad).
2.Toyota Celica ST165, 1988
3. 2
4. 2
5. Sooviks numbrit "2" , kui vähegi võimalik, kuna Carlos Sainz sõitis täpselt sama kaarikuga ja sama numbriga rallisid (võimaluste puudusel valiks numbri 165).
"Turist"

Kas see auto liiga uus pole selleks ürituseks?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6
(08-12-2012, 15:40 PM)hundu615 Kirjutas:
(08-12-2012, 03:20 AM)larrypeeter Kirjutas: 1.Herki R, Larry Peeter (mõlemad sõidavad).
2.Toyota Celica ST165, 1988
3. 2
4. 2
5. Sooviks numbrit "2" , kui vähegi võimalik, kuna Carlos Sainz sõitis täpselt sama kaarikuga ja sama numbriga rallisid (võimaluste puudusel valiks numbri 165).
"Turist"

Kas see auto liiga uus pole selleks ürituseks?

Puhas ralliklassika, 1985 aastast
Korraldaja nõudmisel muudetakse see auto 100% välisilmel kindlasti ehedaks replicaks. Ja niipalju kui mina kuulnud olen siis tulevikus tuleb eraldi replica klass.

KC
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#7
(09-12-2012, 01:40 AM)kalacompany Kirjutas:
(08-12-2012, 15:40 PM)hundu615 Kirjutas:
(08-12-2012, 03:20 AM)larrypeeter Kirjutas: 1.Herki R, Larry Peeter (mõlemad sõidavad).
2.Toyota Celica ST165, 1988
3. 2
4. 2
5. Sooviks numbrit "2" , kui vähegi võimalik, kuna Carlos Sainz sõitis täpselt sama kaarikuga ja sama numbriga rallisid (võimaluste puudusel valiks numbri 165).
"Turist"

Kas see auto liiga uus pole selleks ürituseks?

Puhas ralliklassika, 1985 aastast
Korraldaja nõudmisel muudetakse see auto 100% välisilmel kindlasti ehedaks replicaks. Ja niipalju kui mina kuulnud olen siis tulevikus tuleb eraldi replica klass.

KC

Meil on uunikumite Talveralli , mitte aga erinevate aastate ralli autode kogunemine . Leidke palun endale korralik uunikum, et rallil osaleda . Subaru wrx on ka ralli klassika aga keegi ei osale tema peal .
Vasta
#8
(09-12-2012, 03:47 AM)messershmit109 Kirjutas:
(09-12-2012, 01:40 AM)kalacompany Kirjutas:
(08-12-2012, 15:40 PM)hundu615 Kirjutas:
(08-12-2012, 03:20 AM)larrypeeter Kirjutas: 1.Herki R, Larry Peeter (mõlemad sõidavad).
2.Toyota Celica ST165, 1988
3. 2
4. 2
5. Sooviks numbrit "2" , kui vähegi võimalik, kuna Carlos Sainz sõitis täpselt sama kaarikuga ja sama numbriga rallisid (võimaluste puudusel valiks numbri 165).
"Turist"

Kas see auto liiga uus pole selleks ürituseks?

Puhas ralliklassika, 1985 aastast
Korraldaja nõudmisel muudetakse see auto 100% välisilmel kindlasti ehedaks replicaks. Ja niipalju kui mina kuulnud olen siis tulevikus tuleb eraldi replica klass.

KC

Meil on uunikumite Talveralli , mitte aga erinevate aastate ralli autode kogunemine . Leidke palun endale korralik uunikum, et rallil osaleda . Subaru wrx on ka ralli klassika aga keegi ei osale tema peal .

Sõida, aga ära mölise!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#9
Ply kirjutas:

Automaatselt kvalifitseeruvad jõuvankrid on kõik masinad mudeli esmamainimisega kuni aastani 1980, kuid reaalse vanuse poolest mitte uuemad, kui 1984

Sellega peaks köik öeldud olema nagu.
Ei plastmassautodeleSmile
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10
ST165 on reaalselt 25 aastat vana - seega ei ole UUS, ta on suhteliselt haruldane aparaat, ja mitte ainult Eestis. Teadaolevalt on Eestis 4 liikumisvõimelist ST165, GT-Four'i ja vaid 2 nendest omavad ülevaatust...
Mina kui autode huviline leian, et pigem rikastab ühte üritust see, kui seal osalevad haruldased vanad autod, mitte lähiajaloo idanaabri ebaõnnestunud katsetused...
Seega, inimesed on erinevad ja arvamused on erinevad. Siit kõlas juba varem korra läbi üks asjalik ütlus, millega ma hea meelega ühineks - Sõitke aga ärge mõlisege!

PS! See koht on regamise jaoks!
Vasta
#11
' Kirjutas:ST165 on reaalselt 25 aastat vana - seega ei ole UUS, ta on suhteliselt haruldane aparaat, ja mitte ainult Eestis. Teadaolevalt on Eestis 4 liikumisvõimelist ST165, GT-Four'i ja vaid 2 nendest omavad ülevaatust...
Mina kui autode huviline leian, et pigem rikastab ühte üritust see, kui seal osalevad haruldased vanad autod, mitte lähiajaloo idanaabri ebaõnnestunud katsetused...
Seega, inimesed on erinevad ja arvamused on erinevad. Siit kõlas juba varem korra läbi üks asjalik ütlus, millega ma hea meelega ühineks - Sõitke aga ärge mõlisege!

no ei saagi vaiki olla. huvitav on siia talvisesse maarjamaale tekkida korraks.
see meenutab mulle vaid ühte ulmelist seika mida kaasfoorumlane kunagi rääkis: kus ilusasti toimub omas elemendis igakevadine tudengite ogarate veesöidukite "võidusõudmine" kusagil tartus, ning millegipärast eksivad sinna ootamatult ära "võistlema" kaitseliidu/kaitseväe tösimeelsed võitlejad oma dessantpaadiga - no tõesti, kas omas seltskonnas pole siis kusagil oma oskusi vöi jöudu näidata?! või ei ole mida näidata?!
iga tegelase jaoks on kusagil õige koht. eks see tuleb ka ära tabada, mönel tuleb see paremini välja, mönel mitte.

ps. edit. siinse mu postituse vöib mudugi ää kustutada vöi öige teema alla üle viia - ei ole kena siin regamise listi vast umbe ajada.
- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
Vasta
#12
(09-12-2012, 15:02 PM)jaamakorraldaja Kirjutas:
(09-12-2012, 14:40 PM)Hoomer Kirjutas: ST165 on reaalselt 25 aastat vana - seega ei ole UUS, ta on suhteliselt haruldane aparaat, ja mitte ainult Eestis. Teadaolevalt on Eestis 4 liikumisvõimelist ST165, GT-Four'i ja vaid 2 nendest omavad ülevaatust...
Mina kui autode huviline leian, et pigem rikastab ühte üritust see, kui seal osalevad haruldased vanad autod, mitte lähiajaloo idanaabri ebaõnnestunud katsetused...
Seega, inimesed on erinevad ja arvamused on erinevad. Siit kõlas juba varem korra läbi üks asjalik ütlus, millega ma hea meelega ühineks - Sõitke aga ärge mõlisege!

no ei saa vaiki olla. huvitav on siia talvisesse maarjamaale tekkida korraks.
see meenutab mulle vaid ühte ulmelist seika mida kaasfoorumlane kunagi rääkis: kus ilusasti toimub omas elemendis igakevadine tudengite ogarate veesöidukite "võidusõudmine" kusagil tartus, ning millegipärast eksivad sinna ootamatult ära "võistlema" kaitseliidu/kaitseväe tösimeelsed võitlejad oma dessantpaadiga - no tõesti, kas omas seltskonnas pole siis kusagil seda jöudu näidata?! või ei ole mida näidata?!
iga tegelase jaoks on kusagil õige koht. see tuleb ära tabada aga mitte anda pöhjust mölisemiseks.

Suht kohatu paralleel mu meelest. Tundub, et kaaskodanik ei saa aru milleks sellel üritusel osaletakse. Osaletakse eeskätt kuna osalejatel on keskmisest suurem huvi vanakooli autode vastu. See on üritus, kus sama huvi ja hobi omavad inimesed saavad korra aastas meeldivalt kokku.
Põhjus miks mind see haukumine erutas on see, et mul on plaanis selle ST165 roolis sellel talverallil osaleda. See saab olema 5 kord, kui mina talverallil osalen, siiani oleme olnud osa Kalacompany meeskonnast, see kord sai otsustatud, et teeks ühe korra ka omaette. Mis ma öelda tahtsin oli see, et tegemist ei ole hullukestega, kes esimest korda talverallile regavad...

Antud koht on tegelikult regamise jaoks, seega edaspidi siin pole mõtet haukuda ja risustada.
Vasta
#13
(09-12-2012, 15:32 PM)Hoomer Kirjutas:
(09-12-2012, 15:02 PM)jaamakorraldaja Kirjutas:
(09-12-2012, 14:40 PM)Hoomer Kirjutas: ST165 on reaalselt 25 aastat vana - seega ei ole UUS, ta on suhteliselt haruldane aparaat, ja mitte ainult Eestis. Teadaolevalt on Eestis 4 liikumisvõimelist ST165, GT-Four'i ja vaid 2 nendest omavad ülevaatust...
Mina kui autode huviline leian, et pigem rikastab ühte üritust see, kui seal osalevad haruldased vanad autod, mitte lähiajaloo idanaabri ebaõnnestunud katsetused...
Seega, inimesed on erinevad ja arvamused on erinevad. Siit kõlas juba varem korra läbi üks asjalik ütlus, millega ma hea meelega ühineks - Sõitke aga ärge mõlisege!

no ei saa vaiki olla. huvitav on siia talvisesse maarjamaale tekkida korraks.
see meenutab mulle vaid ühte ulmelist seika mida kaasfoorumlane kunagi rääkis: kus ilusasti toimub omas elemendis igakevadine tudengite ogarate veesöidukite "võidusõudmine" kusagil tartus, ning millegipärast eksivad sinna ootamatult ära "võistlema" kaitseliidu/kaitseväe tösimeelsed võitlejad oma dessantpaadiga - no tõesti, kas omas seltskonnas pole siis kusagil seda jöudu näidata?! või ei ole mida näidata?!
iga tegelase jaoks on kusagil õige koht. see tuleb ära tabada aga mitte anda pöhjust mölisemiseks.

Suht kohatu paralleel mu meelest. Tundub, et kaaskodanik ei saa aru milleks sellel üritusel osaletakse. Osaletakse eeskätt kuna osalejatel on keskmisest suurem huvi vanakooli autode vastu. See on üritus, kus sama huvi ja hobi omavad inimesed saavad korra aastas meeldivalt kokku.
Põhjus miks mind see haukumine erutas on see, et mul on plaanis selle ST165 roolis sellel talverallil osaleda. See saab olema 5 kord, kui mina talverallil osalen, siiani oleme olnud osa Kalacompany meeskonnast, see kord sai otsustatud, et teeks ühe korra ka omaette. Mis ma öelda tahtsin oli see, et tegemist ei ole hullukestega, kes esimest korda talverallile regavad...

Antud koht on tegelikult regamise jaoks, seega edaspidi siin pole mõtet haukuda ja risustada.


Võidusõidu ärevust on tunda,peaaegu füüsiliseltBig Grin ))
Vasta
#14
krt, see toyota on liiga uuskool, talveralli jaoks, prsse ma peaks ka ikka nissan sunnyga tulema
Vasta
#15
Kunagi sügisel kui see Talveralli eelmängu teema lahti läks, siis Ply kirjutas ilmselt sellele konkreetsele autole viidates, et see Celica saab peale, juhul kui on tehtud replicaks ning ka sõitjad näevad välja nagu Sainz ja Moya aastal 1986.

Mina isiklikult samuti nii uut autot heaks ei kiida. Sama kehtib ka Samara kohta.
Eriti kui mõned vanemad-stiilsemad autod seetõttu joone alla jäävad.
Vasta
#16
(09-12-2012, 18:44 PM)supp Kirjutas: krt, see toyota on liiga uuskool, talveralli jaoks, prsse ma peaks ka ikka nissan sunnyga tulema

+1
Kui soov sellega paugutada on ju rahvaralli täiesti olemas. Sama SAMARA kohta.
Vasta
#17
(09-12-2012, 14:40 PM)Hoomer Kirjutas: ST165 on reaalselt 25 aastat vana - seega ei ole UUS, ta on suhteliselt haruldane aparaat, ja mitte ainult Eestis. Teadaolevalt on Eestis 4 liikumisvõimelist ST165, GT-Four'i ja vaid 2 nendest omavad ülevaatust...
Mina kui autode huviline leian, et pigem rikastab ühte üritust see, kui seal osalevad haruldased vanad autod, mitte lähiajaloo idanaabri ebaõnnestunud katsetused...
Seega, inimesed on erinevad ja arvamused on erinevad. Siit kõlas juba varem korra läbi üks asjalik ütlus, millega ma hea meelega ühineks - Sõitke aga ärge mõlisege!

Mina ennast nii uue auto roolis Uunikute Talverallil hästi ei tunneks.

a.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#18
Khmmm, huvitav kust need vanema põlve originaal OZ veljed välja võetakse?
Puhtalt kleebiste ja ülevärvimise eelarve on juba nii suur et kas on mõtet vaid Talveralli jaoks? Pigem arvan ma et vist replicani ei jõuta. Isegi replica töö on päris aeganõudev.

Isegi kui Ply lubaks oleks tulemus see et 3 päeva enne rallit läheks nutt lahti et näe ei saanud ikka valmis ja ole hea ja luba nii nagu on rajale. Siis olek paha...

Kuid ply võiks ju kaaluda et ntx Jaanuar 15 2013 on replica valmis siis ehk? Big Grin
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#19
(09-12-2012, 18:44 PM)supp Kirjutas: krt, see toyota on liiga uuskool, talveralli jaoks, prsse ma peaks ka ikka nissan sunnyga tulema


Ahoiiiii.
Mis nissan sunnyga ikka fiat stiloga ja vöta vend ka teise stiloga kaasa...Big GrinBig GrinBig Grin

(08-12-2012, 15:40 PM)hundu615 Kirjutas:
(08-12-2012, 03:20 AM)larrypeeter Kirjutas: 1.Herki R, Larry Peeter (mõlemad sõidavad).
2.Toyota Celica ST165, 1988
3. 2
4. 2
5. Sooviks numbrit "2" , kui vähegi võimalik, kuna Carlos Sainz sõitis täpselt sama kaarikuga ja sama numbriga rallisid (võimaluste puudusel valiks numbri 165).
"Turist"

Kas see auto liiga uus pole selleks ürituseks?


Pole midagi uus see auto,käisin täna sellega Talveralliks trenni tegemas ja sobib noortele poistele Talverallil-Trallitamiseks väga hästi.
Tähtis pole vöit,vaid osavöt.
Mida rohkem erinevaid autosid,seda uhkem.
Uunikute Talveralli on unikaalsete autodega ringi vuramine ja ristsöna lahendamine kenal talvepäeval ja see on hea ja tore ,kui need unikaalsed autod ka vanad on.Toungue
FUN,FUN,FUN,FUN,FUN,FUN,FUN,FUN,FUN.Wink
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#20
Kas see vanusepiirang kuidagi liigub ka? No näiteks, et esitaks aastal XXXX võistlusmasinaks 1984 Ford Escort Cabrio. Siis teaks nagu, et millal kuuri alt väja lükata ja valmistuma asuda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne