Kabrioleti katmine garaažis
#21

(12-12-2012, 18:35 PM)pen.skar Kirjutas:  Autosid ka tehtavat erinevate sihtkohamaade jaoks erinevalt. Kuubaskäinud kiidavad sealset roosteussi- noored NL autod aasta-paar vanad, vaevu seisavad veel koos.

No tänapäeva ladad, eriti tootmisest viimati mahavõetud 07, on nagu kõik muudki odava otsa pannid justnimelt tarbijakultust ja -maaniat silmas pidades selliselt värviga viimistletud. Ussitab mõne aastaga läbi ja aidaa!, letist jälle uus.
Ega Hispaanias komplekteeritud Vianod targemad ole. Kahjuks. A nuh, minusse see väga ei puutu. Mersut pean silmas Big Grin.
Vasta
#22

Ära katmiseks linast riiet kasuta , sest see läheb kordi kiiremini hallitama - muidugi kui ta pole eelnevalt impregneeritud või sarnast ! Parimad katted , st. ühtpidi hingavad kangad on poes suisa müügil .
Vasta
#23

meretuulte mõju on maksimaalselt vast 1km jagu eestis - egas vanasti niisama nalja pärast omal maju ehitatud rannast eemale, mitte nagu praegu võimalikult vee lähedale. Oma töös (seotud betooniga) on vahel näha olnud mida teeb soolane õhk. Kuid suuremas osas on see suht pikaajaline protsess. Näiteks Koplis on paneelidest välistrepid rohkem lagunenud kui samal ajastul tehtud hoonetel kesklinnas ja muudes linnaosades. Autode ja igasugu metalli puhul ikka on suurimaks tapjaks niiskus. Kui on kuiv ja ventileeritud koht siis pole hullu midagi. Õues lageda taeva all pideva õhu liikumise käes võivad asjad paremini kesta kui umbses ja niiskes garaažis. Sisustuses sama lugu - hallitus vohab soojas ja niiskes. Kui on kuiv ja jahe siis seda probleemi ei teki.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne