Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Tere ja j6udi k6igile.
V6ttsin otsuse vastu enda 21011le ühe 05e 5 käigulise käigukasti paigaldada. Enne kui kast alla läheb vahetan loomulikult tihendid ära. Kardaaniflantsi simmeriga ei olnud probleeme. Esimese simmeri puhul vajan aga teie abi.
Peale vaadates näen ainult ühte metallr6ngast millel on all auk (6liväljajooks?). Kas ma pean otsakaane eemaldama et simmerit vahetada?
Ette tänades Kaspar
Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Tere!
Aitäh kiire vastuse eest. Kui ma 6igeti auru sain, saan otskaane minimaalse vaevage maha/peale. Poldid lahti ja juba peaks kaas maha tulema v6i on minu m6tlemises viga?
Piltidel näen ianult käigumehhanismi lahti v6ttmist. Mina soovin ainult kaane sidurikojast eemaldada.
Tervitades Kaspar
Postitused: 43
Teemad: 14
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
13-12-2012, 00:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2012, 01:17 AM ja muutjaks oli
loonik.)
Hiljuti sai selline käigukasti renoveerimine ja vahetus tehtud. Vahetada on sul vaja veel käigukasti padi ja tala mille külge padi kinnitub. Lisaks spidomeetri ajamit vedav tigu, et spido ei valetaks.
Kastil on soovitav vahetada kõik laagrid või vähemalt 5-da käigu kaks laagrit. Nende vilistamine on tüüpviga viiestel kastidel. Tihendid ja simmerid pane uued. Sünkronisaatorid kriitilise pilguga üle vaadata.
Samas on aga täiesti võimalik, et käimar on tip-top ja ready for race.
Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
13-12-2012, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2012, 10:57 AM ja muutjaks oli
Kappo.)
Sain eelnevalt autoga s6ita millel kast peal oli. Tehnilisi rikkeid ei suutnud tuvastada. Aga kuna korpus oli kergelt 6line otsutasin ikkagi lihtsamad tihendid ära vahetada.
Kas ma pean enda originaal 21011 spido teo 05 käigukasti külge paigaldama? Nagu eelnevalt kirjutasin on mul komplektne 21011 originaal käigukastiga mida soovin 5se käigu kastiga asendada. Kas pean uue 05 padja kasutama?
Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Tere veelkord,
ma kannan korraks kokku mis vajalik teha on et 01le 05 käigukasti paigaldada.
- Uus tagumine tala (olemas)
- Uus tagumine kastipadi (olemas)
- Tihendid ja Simmerid on selged, need vahetasin ära, suur tänu abi eest
Viimane küsimus jöeb aga spidotrossiväljav6ttu kohta. V6rreldes nii 01 kui ka 05 oma on näha et hammastik on erinev. Kas neil on ka erinev ülekanne? Pigem, kas ma pean 05 kasti nii palju laiali v6ttma et vedavad tigu hammasratta 01 oma ära vahetada?
Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Tere j6udu,
viimane link on väga hea abi, suured tänud. Nagu ikka, on mul aga üks küsimus veel jäänud.
Olemas on mul m6lemad tagasillad. Originaal 21011 ja doonorauto 2105. Kuidas on teie kogemused, kas originaal 1,3 mootor on piisavalt j6ukas et 05 kasti ja originaal tagasilla s6ita v6i on soovitav kohe 05 tagasild paigaldada.
Ma eeldan et kui kasutan 011 silda ja 05 kasti koos 011 spidoülekandega hakkab ikkagi valet väärtus kuvama, kuna tagasilla ülekanne on teine.
Postitused: 207
Teemad: 11
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
Tere!
Spidomeetri valetamise kohapealt on oluline see, missugune on tagasilla ülekanne ja pisut ka kummide kõrgus.
Kui su 21011 on sama ülekandega sild, kui 05 alt pärineval käigukastil, siis pole spidomeetri trossi ajamit tarvis vahetada.
Postitused: 43
Teemad: 14
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
15-12-2012, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2012, 20:28 PM ja muutjaks oli
loonik.)
Kui vana kasti spidomeerti ajami tigu on sama keerme sammuga, siis ei pea vahetama. Kui ajameid omavahel võrdled ja keerme tõusud on erinevad siis võiks vahetada.
Võid ka 5-se kasti originaal ajami külge jätta. Kui reduktori ülekanded on samad siis asi hea. Kui erinav - hakkab spidomeeter veidi valetama.
Loe Lada foorumit (reduktor, ülekanded, jne.), saad asja enda jaoks selgeks mõtelda.
Kas tegu on 011 või 013-ga? Kui 011 siis jäta ajam ms oli 5-sel. Kui 013 siis vaheta vedav ja veetav tigu viieses kastis originaalide (2101) vastu.
Postitused: 34
Teemad: 52
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Lühidane tagasiside ka minu poolt,
originaal 011 tagasillaga ei ole 07 kastiga mingit probleemi. Mootoril on piisavalt j6udu et edasi liikuda. Pöörded on väga heas vahemikus, tundub kogunisti parem kui originaal käigukastiga.
Tagasillareduktorit kindlasti vahetama ei hakka. Spido ajami vahetan järgmine kevad, kuna näitab liiga k6rget kiirust.
Muidu saan teistele ainult soovitada. Reisikiirus on nüüd ca. 110km/h vaikse mootoriga. Super.
Tänud siia maani.