17-12-2012, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2012, 11:50 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Golfi-Audi lingiga oli väike nipp. Küllap asjaosalised teavad.
Kui olin oma kunagisel "sigaril" juba 2tk ära murdnud, siis harjus käe sisse enne lingi vajutamist uksele peale suruda. Tihendite survest piisas, et lukk käiks niipalju raskemalt, et link kiiresti ää tappa. Kui kõik ilusti õlitatud ja tihendid avamisel maha surusid, siis link kestis.
Üks peavalu vanematel Audidel (uusi ei tea) on soojendusventika kättesaamine. Ilma kliimata versioonil on kõik ilus "nigut sinilill sarapuupöösas". Kui aga kliima kopsik on sinna ette istutatud nagu saja-aastane tamm, siis on 2 varianti - lõhu kliima lahti ja mine pärast täitma või lõhu pool autot laiali, armatuurid-värgid, alustades tagaistme juurest.
Kuna mul ventikas krigises juba närvesöövalt, leidsime sõbraga netist jõhkra, aga toimiva lahenduse. Ajasime rauasaelehe leeklambiga kuumaks ja lõikasime kopsiku pealt täpselt niipalju lahti, et mootor koos turbiiniga välja mahuks. Mäletan, et mingi kruvikinnituse koht tuli samuti leeklambiga punaseks aetud toru abil välja lõigata. Siis sai kätte. Tulemus - käib siiamaani ja on nüüd pealt lahtivõetav. Vana tükk sai tagasi pandud ja veidi suurem plekitükk peale needitud. Kaas ise käib kopsiku külge kruvidega. Äärte vahele läks tihenduseks "siilikärss" ehk silikoon.
Mootor jäi vana, vaja oli ainult törts määret õigesse kohta...
Kui olin oma kunagisel "sigaril" juba 2tk ära murdnud, siis harjus käe sisse enne lingi vajutamist uksele peale suruda. Tihendite survest piisas, et lukk käiks niipalju raskemalt, et link kiiresti ää tappa. Kui kõik ilusti õlitatud ja tihendid avamisel maha surusid, siis link kestis.
Üks peavalu vanematel Audidel (uusi ei tea) on soojendusventika kättesaamine. Ilma kliimata versioonil on kõik ilus "nigut sinilill sarapuupöösas". Kui aga kliima kopsik on sinna ette istutatud nagu saja-aastane tamm, siis on 2 varianti - lõhu kliima lahti ja mine pärast täitma või lõhu pool autot laiali, armatuurid-värgid, alustades tagaistme juurest.
Kuna mul ventikas krigises juba närvesöövalt, leidsime sõbraga netist jõhkra, aga toimiva lahenduse. Ajasime rauasaelehe leeklambiga kuumaks ja lõikasime kopsiku pealt täpselt niipalju lahti, et mootor koos turbiiniga välja mahuks. Mäletan, et mingi kruvikinnituse koht tuli samuti leeklambiga punaseks aetud toru abil välja lõigata. Siis sai kätte. Tulemus - käib siiamaani ja on nüüd pealt lahtivõetav. Vana tükk sai tagasi pandud ja veidi suurem plekitükk peale needitud. Kaas ise käib kopsiku külge kruvidega. Äärte vahele läks tihenduseks "siilikärss" ehk silikoon.
Mootor jäi vana, vaja oli ainult törts määret õigesse kohta...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.