Vihkan seda kapsasuppi, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?
Kas ei oleks töesti kuidagi teisiti saand,tegu siis Audi A6 2015 aasta 3,0 masuudi press...
Läbisöit 170k
Peale neli kuud tagasi söbraliku müügi esindaja juures ebaönnestunud remmi
on järjekord minu käes see asi veel kuidagi päästa..
Esinduses vahetati kollektori tihend,aga kolde oleks pidand sirgeks kah
freesima.Seda muidugi keegi ei teind EGR toru kah möraga jäi neil seal
kuidagi märkamata.Igasugu reklmatsioonidega saadeti mees muidugi
sooja kohta et umbes nii peabki olema 1140 € eest tehtud remont Sad
Altpoolt vaadates näeb seeauto välja nagu 20aastat vana Lada
Minu Chrysler 200 on paar aastat vanem läbisöit veidi vähem aga
pole vähimatki öli leket ..Nii kallis masin nüüd alt vana Lada moodi
leemendada küll ei tohiks....
.    
   
   
   
   
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
See tatt seal kollektori peal on pihusti alusseibide lekkest tekkiv kraam. Uuri süsteemi ja saad aru. Samuti hakkab sealt õli välja voolama, kui pihusti ümbert rõngastihend ära jääb.
Vasta
(22-11-2017, 23:42 PM)reljo86 Kirjutas: See tatt seal kollektori peal on pihusti alusseibide lekkest tekkiv kraam. Uuri süsteemi ja saad aru. Samuti hakkab sealt õli välja voolama, kui pihusti ümbert rõngastihend ära jääb.

Juba sain aru kuda see pihustite pask sinna sattus Wink
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
(23-11-2017, 00:02 AM)impreza Kirjutas:
(22-11-2017, 23:42 PM)reljo86 Kirjutas: See tatt seal kollektori peal on pihusti alusseibide lekkest tekkiv kraam. Uuri süsteemi ja saad aru. Samuti hakkab sealt õli välja voolama, kui pihusti ümbert rõngastihend ära jääb.

Juba sain aru kuda see pihustite pask sinna sattus Wink

VAGi mehed on ikka päris ära pöörand ahhujeli Big Grin
   
Tööriista tegin kah .........
   
MB esinduses maksavad need samad seibid
alla3€ tükk...
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
(24-11-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Tööriista tegin kah .........
Mistarvis see tööriist vajalik? Paigaldus, või eemaldus?
Vasta
(24-11-2017, 00:41 AM)hulgus Kirjutas:
(24-11-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Tööriista tegin kah .........
Mistarvis see tööriist vajalik? Paigaldus, või eemaldus?

Eemaldus ikka,selle ködiga kinni pölend asja muidu kätte ei saa.
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
(24-11-2017, 00:44 AM)impreza Kirjutas:
(24-11-2017, 00:41 AM)hulgus Kirjutas:
(24-11-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Tööriista tegin kah .........
Mistarvis see tööriist vajalik? Paigaldus, või eemaldus?

Eemaldus ikka,selle ködiga kinni pölend asja muidu kätte ei saa.

Tegin Toyota D4D-l sama tööd, 4-st 2 olid lekkinud ja kinni. Ületänava ehituspoest ostsin kõige pikema kuuskantpeaga 10 või oli 12mm puidukruvi/poldi (4tk, 1,20€), igaks juhuks käiasin terava otsa maha, keerasin sisse ja tõmbasin seibi välja.
Vabandan kui järgnev Sulle juba teada, aga igaks juhuks mainin.
Selleks et uus seib pidama jääks, on vaja pesa ka üle freesida.
Kui juba, siis soovitan karteripõhja eemaldada, selle sama põlenud jama põhjast ja õlivõtturist välja pesta. 99% juhtudel on  seda seal piisavalt, et õlisurve varsti kaoks... LC, Avensise, Sorento, ja veel mitme masina kogemus. Kuuldavasti enamus "peenikeste pihustitega" diisleid nende seibidega hädas.
Vasta
(24-11-2017, 01:05 AM)hulgus Kirjutas:
(24-11-2017, 00:44 AM)impreza Kirjutas:
(24-11-2017, 00:41 AM)hulgus Kirjutas:
(24-11-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Tööriista tegin kah .........
Mistarvis see tööriist vajalik? Paigaldus, või eemaldus?

Eemaldus ikka,selle ködiga kinni pölend asja muidu kätte ei saa.

Tegin Toyota D4D-l sama tööd, 4-st 2 olid lekkinud ja kinni. Ületänava ehituspoest ostsin kõige pikema kuuskantpeaga 10 või oli 12mm puidukruvi/poldi (4tk, 1,20€), igaks juhuks käiasin terava otsa maha, keerasin sisse ja tõmbasin seibi välja.
Vabandan kui järgnev Sulle juba teada, aga igaks juhuks mainin.
Selleks et uus seib pidama jääks, on vaja pesa ka üle freesida.
Kui juba, siis soovitan karteripõhja eemaldada, selle sama põlenud jama põhjast ja õlivõtturist välja pesta. 99% juhtudel on  seda seal piisavalt, et õlisurve varsti kaoks... LC, Avensise, Sorento, ja veel mitme masina kogemus. Kuuldavasti enamus "peenikeste pihustitega" diisleid nende seibidega hädas.

Sellel konkreetsel auto laadsel tootel viib selle jaoks spetsiaalset puuritud kanal selle pläga otse väljalaske
kolde peale kus see edasi vindub.Öli hulka midagi sattuda ei tohiks...
Vanematel VAGidel läks jah otse karterisse....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
Kurjam, ma olen ikka täitsa kiviaega kivistunud Sad
Pihusti kõrvalt lekkiv mingi pläga satub kas karterisse või väljalaskesse?
Kas mõni nägijatest valgustaks koopainimest paarilauselise postitusega?
Diiselmootoritest olen eluaeg võimalikult kauge kaarega mööda käinud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(24-11-2017, 02:10 AM)Marko Kirjutas: Kurjam, ma olen ikka täitsa kiviaega kivistunud Sad
Pihusti kõrvalt lekkiv mingi pläga satub kas karterisse või väljalaskesse?
Kas mõni nägijatest valgustaks koopainimest paarilauselise postitusega?
Diiselmootoritest olen eluaeg võimalikult kauge kaarega mööda käinud.


Öli hulka satub pläga juhul kui pihustid klapikambri kaane all selle masinal mida viimati tegin
oli selle vältimiseks puuritud kanal mida mööda pläga lihtsalt väljalaske kolde ligiduses
vabasse öhku pääseb..Et sa maasudi pressidest kaarega mööda käind oled,see on öige tegu
Masuut ongi üks paras sadomaso,minu meelest öigustab ainult siis kui sa seda kuskilt
0 tariifiga saad vöi varastad Big Grin Big Grin Big Grin
Masuudikas on tulus ainult töökoja omanikule,see on minu arvamus ja ei pruugi olla
absoluutne tösi Cool
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
Mis pläga see on, mis peab karterisse või loodusesse minema? Liigne diiselkütus peaks ülevoolust paaki tagasi saama. Kompressioonist ülejääv jama vaevalt et puuritud kanaliga lahendatav on, klappi on ka vaja Sad
No täitsa loll, midagi pole teha.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(24-11-2017, 03:31 AM)Marko Kirjutas: Mis pläga see on, mis peab karterisse või loodusesse minema? Liigne diiselkütus peaks ülevoolust paaki tagasi saama. Kompressioonist ülejääv jama vaevalt et puuritud kanaliga lahendatav on, klappi on ka vaja Sad
No täitsa loll, midagi pole teha.

Probleem masinatel kus pihustid klapikambri kaane all, enamjaolt common rail mootorid. Tihenduseks on väikesed vaskseibid (17x9mm vms), mis võrreldes vanemate, laiematega hakkavad pikapeale (minu toyota ~300k.km, LC juba garantiiajal mersudel kuuldavasti juba 100k.km) silindrist põlemisgaase läbi laskma. See omakorda kõrvetab õli, tekkib see nn pläga ja kõrbenud tükid, jäägid sattuvad õlisüsteemi, pikapeale ummistavad õlivõtturi ja siis on p-----ts, mootorivahetus jms.
Lisaks võib lekkiv seib pekki keerata plokikaane, kui pihustipesa läbi kõrvetab.
Teemaga tutvumiseks võib guugeldada pihusti seibide garantii kohta. Toyota kutsus lausa LC-sid garantiiajal tagasi seibe vahetama.
Vasta
Need pihustid on ju olematu kinnitusega,ime kah kui lekkima ei hakka.Kuuene polt hoiab pihustit kinni,see pask on sisse programmeeritud,et lekkima peab hakkama.
Vasta
(24-11-2017, 20:58 PM)uko Kirjutas: Need pihustid on ju olematu kinnitusega,ime kah kui lekkima ei hakka.Kuuene polt hoiab pihustit kinni,see pask on sisse programmeeritud,et lekkima peab hakkama.

Cdi mersudel on originaal kah 6mm,olen neid omajagu 8mm peale ümber teind.
Köige raskem on selle kronsa auk läbi puurida,materjal väga vali..
Kui ostad uued orig.poldid ja hakkad neid nii pingutama nagu makulatuuris
kirjas siis üks viiest vähemalt puruks läheb,.Japsi 6mm on üldiselt sama köva kui saksa 8mm Toungue
Mersule olen pand 8mm roostevaba poldid,siis saab ikka asja kinni kah keerata....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
Köige raskem on selle kronsa auk läbi puurida,materjal väga vali..
  
  Võta kõvasulampuur.Odavaim variant on kivipuur teritada metalli jaoks.
Vasta
Tänud hulgusele lumeinimese haridustaseme tõstmise eest!
Kõvade materjalide puurimisega olen aastaid (kümneid) mingil määral jamanud. Alguses kasutasin ka kivipuuri metalli jaoks teritatuna, hiljem leidsin mingid koobalti sisaldavad tavapoest, nendega sai 8 auku nädalas tehtud küll. 
Väga ei viitsinud süveneda, nad töötasid ja sellest piisas.
Vaja oli 5,5 millimeetrised augud karastatud materjalis 6 millimeetriseks saada, kuna DIN needid on millimeetri tagant saadaval.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Sama siin.Pihusti 6mm.polti hakkasime keerama düna. võtmega (õiged numbrid jne,) katki läks sigudik veel nii õnnetult ,et kätte saada "ilmvõimatu".Õnneks tegu 1 se potiga ,ja lisamutikatele koht kah olemas .Nüüd asi tummisem Big Grin Tegu Mersu pajaga.
[Pilt: 011137469987ecb.jpg]
Vasta
Ma ei tea, kuidas suudate neid polte puruks keerata?!?
Ma olen neid sadu teinud ja pole kuidagi suutnud seda...poldiava ja keerme ikka puhastate korralikult ära ja l6ikate üle? Kui mitte, siis loomulikult läheb puruks.
Vasta
Tegu Mitsu Coldiga 2004aasta ,spets pressiga sai asi pinge alla pandud ja kovaldaga peale
antud... Aga oleks nagu kinni keevitatud ei jäänd muud üle kui köik kuubikuteks teha ...
See asi juhtub tavaliselt Japsi asjadega  Sad
   
   
Poolassi otsaga sama lugu ilma rillakta ei kuidagi,esialgu arvasin et see stopper
paneb ajudesse. Löikasin assi otsa lahti stopper välja ja proovisin tömmitsaga,ei midagi..
Pidin veel kahelt poolt läbi löikama et asi liikuma hakkaks Sad Sad
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne