Mis maal toodetud volt-ja ampermeeter?
#1

Tere!
Sooviks teada kus maal selline asjake toodetud on. Ühtegi märki ega kirja asjal ei ole. On järsku keegi sellist omanud ja teab pajatada? Välimuse järgi ei oska ka vanust pakkuda...

Tänan.


[Pilt: 21798225511a60_l.jpg]
Vasta
#2

Mis karu kõhus on ehk ka seespool pole miskit tarka kirjas?

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3

Kui ma ei eksi, peaks tegu olema seadmega, millega mõõdeti vanasti akuraadiote akude seisundit. Papa Heino oskaks ehk mõne suunava vihje anda.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

(17-12-2012, 21:41 PM)Maamees Kirjutas:  Mis karu kõhus on ehk ka seespool pole miskit tarka kirjas?

Tea kas karu kõhus üldse midagi alles on,talv ju poolepeal..Big Grin
Aga ka seespool pole ühtegi märki ega kriipsu. Kaaned käivad maha nii eest ,kui ka tagant. Korpuse materjali vaadates tundub,et oleks nagu rabe tumeroheline mustasegune bakeliit.
Hetkeks vilksatas kellassepa küsimus.... ei kellaga tegu pole,sest korpuses spetsiaalsed naksid sihverplaadi jaoks valatud. Läbimõõt-55 mm. Ja asi ikka siis kindlalt tehtud üheks otstarbeks.
Vasta
#5

(17-12-2012, 22:18 PM)meli666 Kirjutas:  Kole kangesti on Slava 61M äratuskella korpuse moodi. Tirisemisnupu asemele pandud uuri aas.
Aga, kui need naksid jms on ikka vabriku moodi töö, siis samkonstrui võib välistada.
Jah,kellanduse võib seekord välistada.
Vasta
#6

Huvitav, kuidas saab sama el. mähisega mõõta nii ampreid kui volte (st. ilma elektrilist osa ümberlülimata)? Kooliajast jäänud meelde, et ampermeetril on sisetakistus pea 0, voltmeetril aga lõpmatus? Või asjal 2 mähist sees ja ümberlülimise võimalus?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#7

ot ot, tean, et olemas kuskil vanade asjade hulgas selline identne aga vaja üles otsida.

Endalgi volt ja apmermeetrit seierga vaja
Vasta
#8

(17-12-2012, 22:38 PM)Walter Kirjutas:  Huvitav, kuidas saab sama el. mähisega mõõta nii ampreid kui volte (st. ilma elektrilist osa ümberlülimata)? Kooliajast jäänud meelde, et ampermeetril on sisetakistus pea 0, voltmeetril aga lõpmatus? Või asjal 2 mähist sees ja ümberlülimise võimalus?

Eks need "jalanokud" allosas on kontaktid, üks voolu, teine pinge mõõtmiseks, ühine ots juhtmega ülevalt väljas.
Vasta
#9

Kumb kumb jalg on?

Saksa, vene-neil omad bukvad tähed, inglise päritolu ta vast on.
Vasta
#10

(17-12-2012, 23:25 PM)Moto555 Kirjutas:  Kumb kumb jalg on?

Saksa, vene-neil omad bukvad tähed, inglise päritolu ta vast on.

Tunnistan ausalt,et uudishimu on mul laisavõitu,sest ei olnud ennem proovinud,et kas ka funktsib.... aga nüüd tegin ära.
Sihverplaat näoga enda poole.Vasak jalg reageerib 3-le AAA patareile ja näitab 6V......Teise otsa peale pistes seier õrnalt liigub.... seega asi peaks veel toimima.
Vasta
#11

(17-12-2012, 21:50 PM)Aspelund Kirjutas:  Kui ma ei eksi, peaks tegu olema seadmega, millega mõõdeti vanasti akuraadiote akude seisundit. Papa Heino oskaks ehk mõne suunava vihje anda.
Kas raadiote jaoks polnud mitte kahe skaalaga voltmeetrid. Üks jalg ja skaala siis 12V ja teine 120V
Aga muidu on väliselt sarnane küll (vt siin)
Eks ta 12 V akupatarei testimiseks oli, aga päritolumaad ei julge pakkuda.
Polegi õieti millegi järgi pakkuda, kuidagi väga anonüümne näeb välja.
Vasta
#12

Tesla ta ei ole vist.


Seieriga voltmeetrit, ampermeetrit ära kanna maha.Kui toimib väga hea.

Digitester pole just kõige parem alati.

Palju raadio mehi enam alles on vanemaid ja kes kõike teab ja palju seda kirjandust nõuka ajal oli ei tea.

Kuskilt tehasest kus ka kellasi tehti nad välja ilmusid ja kasutati hõbedat jms lisaks.

mähise ees peaks olema plaat kus ka jutt kirjas , sees ka kindlasti tähti, märke ja vene tähti lihtne eristada.
Saksa päritolu jaoks liiga prosta kuivaadata 1930 ja sealt pärit isendeid.

Juhe viitab vene päritolule kuid see ei ole ka näitaja.
Noorem põlvkond ei tea sedagi, mis asi piimapukk on ja milline piimaauto välja näeb seega amatööridele paras pähkel küsimus.
Vasta
#13

No nüüd siis asi vast sealmaal,et võib selle aparaadi liigitada auto valdkonda.
See,et mittekuskil pole ühtegi märki,kas see ei viita mõnele sotsmaale? Venelane olek sellele aparaadile ikka mõne märgi külge jätnud. Aga eest ja tagant kaaned maha võttes,ei ole näha midagi. Juhtme kohta ütleks küll,et no hilised 50 ndad....või vanem. Vene tehnika juures pole sellist elusees kohanud. Ega Idasakslased sellise asjaga välja ei tulnud.... Peale sõda tuli ju sealt igasugust kraami.
Vasta
#14

Ma siin püüdsin ka kunagi üht sellist vigurit pikalt tuvastada -
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=33225
Isegi mingid nimed ja tähed olid peal.
Ja jõudsin ikkagi algusesse tagasi ...
Vasta
#15

Võlusõnadeks võiks olla :

Neuberger, Josef; München ja Radio-Voltmeter

http://www.radiomuseum.org/r/neuberger_t...ter_2.html

Registreerudes peaks neid seal hulgim nägema.


Oman ka ise ühte sellist varianti,mille klemmid 10V ja 200V

Tervitades,

Stream
Vasta
#16

Pistik on sarnane mul kunagi olnud testri T-4 pistikutele.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#17

(18-12-2012, 10:00 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No nüüd siis asi vast sealmaal,et võib selle aparaadi liigitada auto valdkonda.

Kui lubate, siis fantaseeriks veel. Autonduse välistaks just ampermeetri pärast. Tegemist ju rohkem nagu indikaatorriistaga, mis mõeldud pinge ja mahtuvuse testimiseks. On ju patareide korrasolekut alati ampermeetriga kontrollitud. Ent kui selle riistapuu ampermeetri punn autoaku klemmiga ühendada, siis lendab seier tükkidena orbiidile. Küll aga kannataks mõnda vanaaegset leelisaku purki mõõta, neil oli minu mäletamist mööda üsna suur sisetakistus. Siit viib vägisi mõte tuulegeneraatori ja leelisakude patarei peale, mis siis pidid kuskil talus toa valgeks tegema, enne kui leninilik/stalinlik elektrifitseerimine kohale jõudis ja generaatoriomanikul Siberisse kolida aitas.
Aga päritolu tuvastamisele ei aidanud see jutt vist küll kuidagi kaasa - vabandust.
Vasta
#18

(19-12-2012, 13:58 PM)nunu Kirjutas:  
(18-12-2012, 10:00 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No nüüd siis asi vast sealmaal,et võib selle aparaadi liigitada auto valdkonda.

Kui lubate, siis fantaseeriks veel. Autonduse välistaks just ampermeetri pärast. Tegemist ju rohkem nagu indikaatorriistaga, mis mõeldud pinge ja mahtuvuse testimiseks. On ju patareide korrasolekut alati ampermeetriga kontrollitud. Ent kui selle riistapuu ampermeetri punn autoaku klemmiga ühendada, siis lendab seier tükkidena orbiidile. Küll aga kannataks mõnda vanaaegset leelisaku purki mõõta, neil oli minu mäletamist mööda üsna suur sisetakistus. Siit viib vägisi mõte tuulegeneraatori ja leelisakude patarei peale, mis siis pidid kuskil talus toa valgeks tegema, enne kui leninilik/stalinlik elektrifitseerimine kohale jõudis ja generaatoriomanikul Siberisse kolida aitas.
Aga päritolu tuvastamisele ei aidanud see jutt vist küll kuidagi kaasa - vabandust.

No minu väited ongi vahest rohkem elektrikute õrritamiseks välja käidud,kuna ma ise asja ei jaga eriti.... juhtmed ühendan kokku ja lõikan pooleks ka,kuid ma kahjuks ei suuda ise olla Big Grin 20-30 ameti pidaja.... Niigi tegelen paljude asjadega aga mis liig see liig.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne