Dnepr sidur
#21

(20-12-2012, 19:33 PM)HrElmo Kirjutas:  36 läks poldi otsa, aga vene padruniga oli jah see jama, et väga hästi ta otsas ei püsinud.
Nüüdseks väntvõll käes, hooratta sain kah sinu nipiga väga lihtsalt kätte.

Aga on siduri kokkupanekuga kah mingeid nippe, kuidas asja lihtsustada?

Tõmbad siduri 2-3 tikkpoldi ja mutrite abil kokku, seejärel paigaldad vabadesse aukudesse õiged poldid, keerad tikud välja ning paigaldad kõik ülejäänud.
Tikkpoldi saad teha ka keermelati ning mõne peppus peaga originaalpoldi kokkukeevitamise ja mahakäiamisega, kui sobiva keermega pikki polte ei leia.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#22

Need kuus keermega tappi on tihti koledasti kulunud. Sel juhul tasub ära vahetada, pole väga kallis ja on saada eraldi jupidena.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#23

Poldid sai lahti löökkruvikeeraja abiga.

Kust asenduseks sobivaid (M8x1) sisekuuskante leida võiks? Baltic Bolt aidata ei osanud.
Vasta
#24

pane originaalpoldid ja samamoodi kokku nagu - viimane ots paar laksu löökkruvikeerajaga. Sedasorti peenkeermega polte ei leia eriti lihtsalt ja see kuuskant ei anna sulle midagi. Kui poldid isegi leiad, siis nendele sobib kuuskantvõti saab olema üsna väike - pakun ~5mm ja sellise läbimõõduga kuuskantvõtmed ja/või poldi sees olevad pesad annavad väga kergesti järele.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne