Postitused: 1,165
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Mul on selline küsimus,et kas MTZ 52 sobib MTZ 82 sidurikorv kui 52 on originaal mootor peal. Olen kuulnud et ei istu 82 sidurikorv. Kas see vastab tõele.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Jah, Sul on õigus. Ei istu. Kui on vastupandamatu soov ikkagi installeerida sellesse masinasse 82 sidurikorv, pead hooratta ja väntvõlli ka ära vahetama.
Postitused: 830
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
16
06-01-2013, 18:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2013, 18:39 PM ja muutjaks oli
huvi5.)
kuid kas mtz 80 sidur mtz 82'ele istub? eeldades et mtz 80 on D240 ja 82 D243 mootoriga?
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
06-01-2013, 18:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2013, 19:05 PM ja muutjaks oli
vant.)
D 240 ja D 243 erinevad üksteisest vaid nüanssides. Ja MTZ 80 ja 82 modifikatsioonid erinevad üksteisest vedava esislla poolest.
MTZ 52- l peaks originaalis peal olema D- 50 mootor.
Postitused: 1,165
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Jah Mtz 52 on peal mootor D 50. Aga eriti ei leidu enam sellistele mootoritele juppe ja üldiselt leidub vähe 52 juppe.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Võin sulle anda D50 mootori,plokikaas on vist nahkas.Kui on päris D50 plokk siis sinna 240 vänta ei pane.Vastu tahaks näiteks 4 kohvrit õlli.Vii ära ,on jalus.
Postitused: 2,534
Teemad: 258
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Mul justkui on meeles, et D240 hooratas istub ka D50 vända otsa. Aga võin sellega ka täitsa mööda panna.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Plokkide sobivusest saab sotti kui vaadata küljepeal olevat markeeringut D-50 plokil. Kirjas peab olema 50-240- ja siis veel joru numbreid. Sellisel juhul istub 240 vänt sisse. Kui on ainult 50 ja numbrijada siis pole 240 vändaga sinnapoole asja.
Aga 240 hooratas ei istu 50 vända otsa. 50 on kinnitus 6 poldiga, aga 240 on üks tift ja 7 polti.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Oled kindel?Aga olen pannud 240 vända otsa 50 vunkratta.50 plokil on paremal küljel kaks luuki,tõukuri topsikud käivad sealt kaudu.Kõige suurem väljast nähtav erinevus.50 plokil on raamsaalede õli kanal osades kohtades puurimatta,sellepärast ei saa ka 240 vänta panna.Muidu sisse istub.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Tähendab et 100% ma kindel ei ole. Kuna pole proovinud sobitada. Aga kui praegu mõtlema hakata, et tift ja üks poldiauk mängust välja jäävad, siis 6 polti võib-olla isegi istuvad. Ma saan selle asja nädala pärast järgi proovida. Mul kodus just 50 ja 240 mootorid laiali, teine teises kuurinurgas.
Õlituskanalitest. Sellepärast peabki vaatama küljepeal seda markeeringut, kas on kirjas 240 või ei ole.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Number numbriks,plokk näeb välja küljelt hoopis teistmoodi.On veel muidugi teisigi einevusi.
Postitused: 1,165
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Mul oleks selline küsimus ka MTZ 82 on haardekaalu suurendaja kabiinis kui ma ei eksi istme kõrval ega ma kindel pole ja MTZ 52 on taga rippsüsteemi juures selline torukujuline värk ja seal on vedru sees . Vabandan sellise kirjelduse puhul vast on arusaadav mida ma mõtlen.
Panen ka pildi.
Postitused: 830
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
16
Milles siis küsimus seisnes?
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
See mida Sa antud pildiga näidata tahad on üks osa haardekaalusuurendajast. Nimelt vedruaku. Teine osapool, tähtsaim osa, on jagaja juures.
Aga milles ikkagi küsimus?
Postitused: 1,165
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Seda ma tahtisngi teada aga ma polnud kindel et see on see mida mõtlesin.
Haardekaalusuurendaja. Aga mtz 82 on see istme kõrval mingist hoovast.
Mulle nii meelde jäänud.
Postitused: 496
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Istme kõrval on positsiooni ja jõuregulaator. Haardekaalu suurendadaja on jagaja juures, kui ta üldse olemas on.
Postitused: 830
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
16
Aga kas keegi oskab haardekaalu suurendaja tööpõhimõtte ära seletada?
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
50 ja 24.seeria on ju täiesti erinevad mootorid.
Siduri ja hoorattaga ära mässama hakka, kui soovid starterit on vaja vaheplaati ja teist hammasvööd mille vahetamine pole just kunst kuid kui sa soovid midagi teha siis 24. is sul kuuris, pooleks võtad siis tõsta terves tükis juba peale kui sa nii tahad.
Kui käivitumootori tip top korda teed talvel saad ennem traktori käima.
Oluliselt tüütum on akudega joosta jne kui väljas ja jamada kui korra piitsa tõmmata.
-27 kraadi juures läks esimesest tõmbest käivitusmootor.