Küsimus MTZ 52 kohta
#21

Aa jah mtz 82 on see jagaja juures jah. Nüüd tuli mulle ka meelde ajasin selle jõuregulaatoriga sassi ikka juhtub.
Vasta
#22

uko`le vastuseks: jah proovisin järgi, ja istubki 50 vunkratas 240 vända otsa.
Kas Sul oli täis 240 mootor, kuhu sa selle hooratta pistsid, või mingi oma kokkuklopsitud hübriid? Küsin sellepärast, et kuidas pärast masin käima hakkas? Kas kannatab ka madalatel pööretel vedamist nagu vana 50?
Omal üks hübriid kokku laotud, alumine korrus 50 oma ja ülemine 240. Ja ei saa vedama. Ei kannata madalaid pöördeid.
Vasta
#23

Ei saa aru ,mis mõttes ei saa vedama.Panin kunagi 50 mootori asemele 240.kuna sidurit polnud läks külge 50 sidur koos hoorattaga.Käib siiamaani,pole küll mingit häda vedamisega.
Vasta
#24

Mul selline lugu. Ehitasin ühe vana 50 mootori ümber. Vänt ja hooratas jäid 50 omad aga kolvid, plokikaan ja kõrgsurvepump sai pandud 240 oma. Ühesõnaga, hübriid. Käima kargab praeguse ilmaga peale paari ringi aga raskemalt vedada ei kannata. Nagu pöörded langevad alla poole, (umbes kõrvaga kuulates), nii lämbub ära. Must korstnast väljas ja kogu lugu. Samuti ei kao sinine vine ära summuti otsast ära, isegi kui mootor on pea saja kraadini aetud. Õli ei võta.
Kõik asjad, (pump, pihustid) on stenditud ja ideaalses korras, plokokaan isegi kontrollitud. Klapid peavad, vahed õiged. Kaan maas eest olnud. Kõik märgid paigas. Seitse idamaa tarka ümber masina käinud ja tolku null.
Nüüd hiljuti tuli üks tüüp välja ideega, et ehk on mõnel jaotushammasrattal juhuslikult mõni märk valesti tehasest peale löödud. ?????
Vot sellepärast küsisin.
Vasta
#25

Nukkvõll oleks ka vaja 240 oma panna,kui on 240plokk muidugi.Nimelt hilisemad 50 tehti 240 ploki peale.50plokki vist ei õnnestunud 240 nukka panna,aga ei ole kindel.Kuigi peab töötama ka selle 50nukaga,mootoriks oli siis 241 vist.Neil natuke pumba regullid teised,kütuse kogused ka erinevad,pöördeid vähem.Vine muidugi näitab et midagi valesti,keera pritse algust nii ühele kui teisele poole,vaata mis teeb.Kas pumba stendija ikka teadis mida teeb,piisab kui pritse algused natuke erinevad,ka vine taga.Ega seda eriti keegi sättida taha,kogused keeratakse enamvähem õigeks aga sellest ei piisa.
Vasta
#26

Jah, seda pumba teemat kahtlustasin ka ise. Aga tegin katse. Sai kaks tuttavat nõusse räägitud, ühel oli 50 ja teisel 82. Võtsin nende pumbad laenuks, et katsetada. Nendel toimisid masinad ideaalselt, mul ikka sama jama. Lämbub ära. Omal on 2 pumpa, 50 ja 240 omad, mõlemad annavad sama tulemuse. Ometigi minu pumbad nende masinatel toimisid ideaalselt. Ja seda eelpritsenurka on muudetud siia ja sinna.
Ainus teema mis veel on proovimata, ongi see nukkvõlli teema. Plokk õnneks markeeringuga 50-240_ _ _, nii-et 240 nukk peaks sisse minema. Ja kui see ka ei aita siis .....

Ja üks asi veel. Kui gaasipedaali põhja vajutad siis pöörded ei kasva nii kiiresti kui teistel . Kuidagi venitab, nagu meeletu vedu oleks taga.
Vasta
#27

Kuidas mootori hääl kuulates on?240 peaks olema tühikäik suht terav.50 pumbal on regulaator raskem, ehk pedaal põhja vajutades ei jõua vedru regulaatori vihte nii kiirest liigutada.Sealt ka väike aga tuntav erinevus.Kuid tundub olema ikkagi midagi valesti.
Vasta
#28

See kooslus ei saagi kiirelt pöördesse minna. Aga kütusepump tuleb ära remontida. Kellegi poolt kes päriselt teab ka, mida ta teeb.
Vasta
#29

Toimib hästi selline kooslus, kõik on d240 peale nukkvõlli.Nukk d50. Hääl on mahedam kui õigel 240-l, kuid jõudu vähem. Sisuliselt d242.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne