14-03-2016, 11:39 AM
Sellel käigukangi painutamisel või täitsa jumet olla. Seekord painutasin aga hoopis hüdrojagaja kange, et nad pisut paremini JUMZi armatuuriga kokku sobiksid. Üldiselt võttis kogu armatuuri paigaldamine ootamatult palju aega, aga tulemus sai ka minu hinnangul kõikidest võimalikest variantidest parim. Armatuuri osas on jäänud nüüd veel elektrijuhtmestik ehitada.
Edasi võtsin kätte kabiini põhja ja tagaseina. Ehitasin tagaratta koopad kinnisemaks, et pori ei satuks otse paagi peale, rajasin küttepaagile sobivad kinnitused ja jälle oligi päev ootamatult õhtusse veerenud.
JUMZ on iseenesest ikka kvaliteetselt ehitatud masin, isegi armatuur ja selle plekid on kenasti pigimattidega vooderdatud. Loodetavasti jääb nüüd avaramas kabiinis ka T-40 müra pisutki vaiksemaks kui vanas kuldnokapuuris.
Pilte unustasin klõpsida, järgmine kord kindlasti parandan selle vea, seniks kuulmiseni!
Edasi võtsin kätte kabiini põhja ja tagaseina. Ehitasin tagaratta koopad kinnisemaks, et pori ei satuks otse paagi peale, rajasin küttepaagile sobivad kinnitused ja jälle oligi päev ootamatult õhtusse veerenud.
JUMZ on iseenesest ikka kvaliteetselt ehitatud masin, isegi armatuur ja selle plekid on kenasti pigimattidega vooderdatud. Loodetavasti jääb nüüd avaramas kabiinis ka T-40 müra pisutki vaiksemaks kui vanas kuldnokapuuris.
Pilte unustasin klõpsida, järgmine kord kindlasti parandan selle vea, seniks kuulmiseni!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170