Gaz 3102, 31011,3111 ja modifikatsioonid
#1

GAZ 3102 - ja uuemad (31011 ect.)

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...u_pgz.html

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...z3102.html

Nowadays you can buy Volga with all of following import motors: .....ja suurim:

Toyota 5VZ-FE: in-line 4, dohc 16, displacement 3,378 cc (bore 3.68\", stroke 3.23\"), CR 9.6:1, gasoline, multi-point fuel injection, power 178 hp @ 4,600 rpm, torque 223 ft.-lb. @ 3,600 rpm. Toyota\'s gearbox. Can be installed in GAZ-3102 only because of its larger motor compartment.

Seega lähtealuseks eelpoolnimetatud mootor annab üsna suure varu \"võimsama\" installimiseks. Ainult vist oli mingi auto vanuse piirang selleks - vist oli nõue, et min.10 aastat peab auto vana olema

3,378 cc + 20%= u. 4,0 liitrit
power 178 hp + 30%= u.240 Hj

Seega võimalusi edukamaks ehitamiseks on näiteks kuni 1992 a. väljalaske Volga 3102 omanikel. Positiivne uudis.

Eelpooltoodud oletuslikud tehnilised piirid lubaksid muuhulgas ka 3,8 liitrist kompressormootorit vahele tõsta - sellised mootorid liigutavad täitsa edukalt USA-s näiteks Volgast suuremaid Buick´e jms.

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...z3102y.jpg


JA VEEL:


http://members.rogers.com/sofronov/Cars/...otary.html

The GAZ-3102 Car (also known as the \"Volga\") was powered by the two rotor VAZ-411-01 engine. This car was also available with the 210hp 3 rotor VAZ-431 engine, supposedly used by the KGB. Production started in 1981, as it used the same VAZ-411-01 engine as the VAZ-21079 Car (see above). Length 4960mm, Width 1800mm, Height 1422mm, Weight (4 cyl version) 1850kg. The 4 cylinder engines used were the ZMZ-406 (2.3l, 150hp, 170 km/h top speed) or the ZMZ-402 (2.445l, 100hp, 147 km/h top speed)

Seega pandi tihtipeale väike 210 hj rootormootor KGB volgadele vahele, raskema V8 asemel :duh

[Pilt: PG07_18B.JPG]

EDIT:

http://digilander.iol.it/cuoccimix/ENGLI...gaz).htm#2

There was some exemplar with the V8 engine taken from the \"Tchaika\" limousines, and even some exemplar with Wankel two-rotor engine (produced by Lada), with 210 hp. Probably, also others Wankel models were produced, with three rotors and 280 hp (!!). These types of Wankel models were used by the KGB patrols; tires and brakes were still old-type, with diagonal-structure and drums (not disks)! I think that the braking action begins in Moscow and finish in Vladivostok, at the extreme east, near the North America...

See mootor sobiks väga hästi nii mõnegi Volga kapoti alla Cool - Tðaika V8 mida on läbi aegade kasutatud (23, 24, 3102 jne) Volgade kiiremaks tegemisel:

http://www.autocollections.com/image/car...engine.jpg

See ongi see kuulus \"3102, mis 14 mootoriga\" Cool

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...obek=31011


3111

Küllalt uus mudel, mis esindab veidi ka ida-lääne autoehitust. Nimelt on selle modifikatsiooni disain pärit GAZ ja Venture Industries (USA) koostööst.

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...z3111.html

http://www.auto.r52.ru/model3111.php


FROM ice:

http://www.gaz.cz/vyrobek.php?path=osobni&vyrobek=3111l

http://www.gaz.cz/vyrobek.php?path=osobni&vyrobek=3111

and

http://www.gaz.cz/vyrobek.php?path=osobni&vyrobek=3111o

and

http://www.gaz.cz/clanek.php?id=skodaze

EDIT Cool

sellest vihjest võib oletada 280 hj Volga versioonide reaalset olemasolu

.....Probably, also others Wankel models were produced, with three rotors and 280 hp (!!). These types of Wankel models were used by the KGB patrols.....

Selliste eest ikka naljalt ei põgenenud :keersilm
Vasta
#2

Päris lõbus tehasemodifikatsioon tänavale: 3,4 liitrit, 178 hj/4600 p/min, 303 nm pöördemomenti. Selline astuks mõnelegi \"lääne\" suguvennale kannapeale või läheks möödagi :smug

[Pilt: volga-04.jpg] [Pilt: 5vz-fe.jpg]

Viide:

http://www.detroit.ru/testdrive/9.php3

Arvestades, et seda mootorit paigaldatakse Toyota maasturitele, siis on tegemist suhteliselt arvestatava mootoriga.Smile

Lisaks: http://www.detroit.ru/tuning/info/volgatoyota.php3
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne