13-01-2013, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2013, 22:01 PM ja muutjaks oli ryblik1.)
Teeme siis kah käe valgeks siin projektipäeviku teemas.
Jutt käib siis Obeliskist mis sai tehasest uhke nime Rekord, kuigi selle mannetu 2,0 karpa mootoriga on asi rekordidest ikka vääääga kaugel.
Kuna Talveralli läheneb ja magada ei saa, siis sai vahepeal kere lapitud. Priidu käest tulnuna oli hind küllaltki sümboolne ja aru oli saada et tööd tuleb hulka teha. No nii läkski.
Üks lansekas oli läbimäda, ei kannatanud ühtegi jääraja ringi välja, ennem vajus juba läbi. Teine lansekas oli kunagi lastud teha aga loomulikult oli sealne roostekaitse ikka jumala saast. Ühesõnaga tubli töö oli lastud minna jube rooste. Mõlemad pooled lihtsalt julmalt ketaslõikajaga maha ja kõik otsast peale. Kuna mul oma fotokas andis saba ja kasutan korra võõrast siis pildid juba valmis asjadest. Ja lõppu paar pilti ka sellest kui palju tükke sai vahetatud. Auto alghind on juba kordistatud kui arvestada tööna.
Ümber sai tehtud ka lanseka tugevdused, tehase verisoon rändas prügikasti ja asemele sai isetehtud lahendus. Peaks kestma teise eluea ilusasti ära.
Pilti kah.
Saabumisel...
Originaalsed nn kotiriide istmed, uhh jakkkkk.
Järgmine päev sai ka puhtaks pestud ja kultuurkiht eemaldatud. Loomulikult paistavad roostekohad rohkem välja.
Valmis saanud lansekas, hall loga peal on kerehermeetik, jube paks ja tummine kiht jäi.
Teine lansekas mis suht tugev oli aga koledasti roostes, seda ma puhastama ei hakanud ja soov oli kopeerida juhipoolt, õige tegu sest eelmise töö all oli pornot ka. Seega maha lõikamine ja uuestitegemine oli ainuõige samm.
Lisaks sai ka ära vahetatud terve kaassõitja jalgealune ja mõlemad ratta tagused põsed ja nurgad.
Suurem jagu väljalõigatud tükke ja läbu on näha neil paaril klõpsul
Ja kuna loodus tühja kohta ei salli siis on ühe rekordi asemel töökojas kohe teine millel sama tüüpprobleem kallal lisaks veel ka aastate taguse kehva avariitaastamise jäljed esinurgas. Seega saab sama töö olema. Motoristiklubi kaks kätepaari ravivad ka selle rekordi elule( BTW originaalvärvi all terve auto ja muu kere on lausa eeskujulik.
Mis veel:
OOtan kas saan sponsorluskorras omale karbid. Siis vahetab ka need välja.
Ära sai tehtud ka tagumised sillakinnitused keres , suured tükid vahetada. Juhiistme kinnituskoht põrandas sai uus, vana rändas prügikasti ja mitu väiksemat auku kerepõhja osas.
Loodan saada ka sponsorluse korras :
Esiamordid
Tagaamordid
Kõik vedelikud
Küünlad juhtmed jne.
Miskit nipet näpet oli veel.
Läbirääkimised käivad.
Seega vb tulevad autole mõned kleebised veel.
Lanseka tükid said tehtud 2mm metallist ja väänatud kujusse. Nurgad ja põsed 1,1mm plekist. Lanseka tugevdused said 2,5cm nelikant torust millel seinapaksust 1,2mm. Tagasilla kinnituste kerepoolne osa sai samuti 2mm plekist tehtud. Esimese ukseposti pealne lanseka tugevduse vastus sai tehtud 3mm paksusest metalllehest mis tugevdab nii posti ennast kui ka seob siis kolmnurka ja põski.
Töödes oli abiks Madis Haller, ainult kiitused! (Motoristiklubi uued lisa töökäed)
NB auto käis ka minu autode ihuelektriku juures ravil. Päris palju vanu lahendusi raviti ja tehti ka mõningast upgrade, nüüd peaks mitu aastat mureta olema.
Kui hästi läheb siis saab rekord omale uuema põlve 85KW mootori ja 5 käigulise manual kasti. Kui hästi läheb... ma tahtsin öelda....
Oluliselt võimekamad pidurisadulad ja kettad ootavad ka juba riiulis oma aega.
Elagu vana hea OBLIKAS!
Jutt käib siis Obeliskist mis sai tehasest uhke nime Rekord, kuigi selle mannetu 2,0 karpa mootoriga on asi rekordidest ikka vääääga kaugel.
Kuna Talveralli läheneb ja magada ei saa, siis sai vahepeal kere lapitud. Priidu käest tulnuna oli hind küllaltki sümboolne ja aru oli saada et tööd tuleb hulka teha. No nii läkski.
Üks lansekas oli läbimäda, ei kannatanud ühtegi jääraja ringi välja, ennem vajus juba läbi. Teine lansekas oli kunagi lastud teha aga loomulikult oli sealne roostekaitse ikka jumala saast. Ühesõnaga tubli töö oli lastud minna jube rooste. Mõlemad pooled lihtsalt julmalt ketaslõikajaga maha ja kõik otsast peale. Kuna mul oma fotokas andis saba ja kasutan korra võõrast siis pildid juba valmis asjadest. Ja lõppu paar pilti ka sellest kui palju tükke sai vahetatud. Auto alghind on juba kordistatud kui arvestada tööna.
Ümber sai tehtud ka lanseka tugevdused, tehase verisoon rändas prügikasti ja asemele sai isetehtud lahendus. Peaks kestma teise eluea ilusasti ära.
Pilti kah.
Saabumisel...
Originaalsed nn kotiriide istmed, uhh jakkkkk.
Järgmine päev sai ka puhtaks pestud ja kultuurkiht eemaldatud. Loomulikult paistavad roostekohad rohkem välja.
Valmis saanud lansekas, hall loga peal on kerehermeetik, jube paks ja tummine kiht jäi.
Teine lansekas mis suht tugev oli aga koledasti roostes, seda ma puhastama ei hakanud ja soov oli kopeerida juhipoolt, õige tegu sest eelmise töö all oli pornot ka. Seega maha lõikamine ja uuestitegemine oli ainuõige samm.
Lisaks sai ka ära vahetatud terve kaassõitja jalgealune ja mõlemad ratta tagused põsed ja nurgad.
Suurem jagu väljalõigatud tükke ja läbu on näha neil paaril klõpsul
Ja kuna loodus tühja kohta ei salli siis on ühe rekordi asemel töökojas kohe teine millel sama tüüpprobleem kallal lisaks veel ka aastate taguse kehva avariitaastamise jäljed esinurgas. Seega saab sama töö olema. Motoristiklubi kaks kätepaari ravivad ka selle rekordi elule( BTW originaalvärvi all terve auto ja muu kere on lausa eeskujulik.
Mis veel:
OOtan kas saan sponsorluskorras omale karbid. Siis vahetab ka need välja.
Ära sai tehtud ka tagumised sillakinnitused keres , suured tükid vahetada. Juhiistme kinnituskoht põrandas sai uus, vana rändas prügikasti ja mitu väiksemat auku kerepõhja osas.
Loodan saada ka sponsorluse korras :
Esiamordid
Tagaamordid
Kõik vedelikud
Küünlad juhtmed jne.
Miskit nipet näpet oli veel.
Läbirääkimised käivad.
Seega vb tulevad autole mõned kleebised veel.
Lanseka tükid said tehtud 2mm metallist ja väänatud kujusse. Nurgad ja põsed 1,1mm plekist. Lanseka tugevdused said 2,5cm nelikant torust millel seinapaksust 1,2mm. Tagasilla kinnituste kerepoolne osa sai samuti 2mm plekist tehtud. Esimese ukseposti pealne lanseka tugevduse vastus sai tehtud 3mm paksusest metalllehest mis tugevdab nii posti ennast kui ka seob siis kolmnurka ja põski.
Töödes oli abiks Madis Haller, ainult kiitused! (Motoristiklubi uued lisa töökäed)
NB auto käis ka minu autode ihuelektriku juures ravil. Päris palju vanu lahendusi raviti ja tehti ka mõningast upgrade, nüüd peaks mitu aastat mureta olema.
Kui hästi läheb siis saab rekord omale uuema põlve 85KW mootori ja 5 käigulise manual kasti. Kui hästi läheb... ma tahtsin öelda....
Oluliselt võimekamad pidurisadulad ja kettad ootavad ka juba riiulis oma aega.
Elagu vana hea OBLIKAS!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!