16-01-2013, 12:13 PM
Palju seal enam Valmetit ongi... Aga huvitav igal juhul ja omanikule raugematut indu.
Soomes liigub seda kaupa küll, kuid kasutatud träni ei jõua kuigi kergesti netti. IKH kaudu ikka liigub teist.
Õnneks koosnes see isend tehasest väljudes üsna standardsest kaubast ja asendust tasub otsida pigem mõõtude järgi. Juba ülalmainitud mootorit pruugiti päris paljudel liikuritel.
Tõstuki katusekinnitus oli teatud ajal väga popp - ikkagi lühike mast ja pole ohtu kabiininurka silindrisse keerata. Väike põhjendus ka ROPS-kabiini jaoks vajalike tummiste kabiinipostide oelmasolule ajal, mil kabiini peeti pigem asjatuks luksuseks kui vältimatuks esmakaitsevahendiks.
Kas viimane sild ei epagi vedama või on see võime jäänud mõne kännu kõrvale masina raskel eluteel? Ma seda preparaati ei tunne...
Soomes liigub seda kaupa küll, kuid kasutatud träni ei jõua kuigi kergesti netti. IKH kaudu ikka liigub teist.
Õnneks koosnes see isend tehasest väljudes üsna standardsest kaubast ja asendust tasub otsida pigem mõõtude järgi. Juba ülalmainitud mootorit pruugiti päris paljudel liikuritel.
Tõstuki katusekinnitus oli teatud ajal väga popp - ikkagi lühike mast ja pole ohtu kabiininurka silindrisse keerata. Väike põhjendus ka ROPS-kabiini jaoks vajalike tummiste kabiinipostide oelmasolule ajal, mil kabiini peeti pigem asjatuks luksuseks kui vältimatuks esmakaitsevahendiks.
Kas viimane sild ei epagi vedama või on see võime jäänud mõne kännu kõrvale masina raskel eluteel? Ma seda preparaati ei tunne...