20-01-2013, 01:34 AM
(20-01-2013, 01:02 AM)Moto555 Kirjutas: Selgelt kirjas.Kui võmalik väldime keevitust.Kui ei ole võimalik teha auto juures
tööd ilma keevituseta siis tuleb keevitada.Plekki mina ei keevita, eriti kui see on happekindel.Käib liimi ja neediga ja tugevam kui keevitus.
Ja mis puudutab väikest lääne pinki teeb sellega küll ja küll ja keegi ei käia sul terasid jne.
On terakehad ja vastavalt vajadusele ka terad.
http://www.youtube.com/watch?v=ClrpypIJ3Ns
http://www.youtube.com/watch?v=5N0MCTLCOAY
Mina siis annaks nüüd vene pingi mehele ühe joonise ja edastan ka palve, et siis mulle need 2 võlli ka tehtud saaks.
Väikseid nõkse
http://www.youtube.com/watch?v=tn7A9PqNftY
Mis vene pingiga trein siis kruvikeerajaga või? Ikka vahetavate peadega terad enamjaolt. Väiksed siseterad on kasutusel küll enamasti joodetud otstega vene terad... nagu ikka.
Aga miks treial ise oma võlle ei trei? Mina isiklikult ei hakkaks oma aega raiskama utoopiliste projektide peale, sinu antud tolerantsi ei ole tavatingimustes võimalik järgida, ei vene ega lääne pingiga. Võimalik on teha, aga mitte massiliselt. Ammugi mitte 2 minutiga.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB