22-01-2019, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 12:15 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-01-2019, 12:06 PM)M.R. Kirjutas: Ma enamvähem tean. Pidurilint lõpetab pidurdamise ja sidurikettad hakkavad libisema.
Millest tulenevalt hakatakse pidurit ja sidurit peale keerama kuni detailide katkemiseni või katastroofilise kulumiseni.
ATF ei anna külmaeelist, hangub -50, HLP32 hangub -33, И-20А -15 kraadi juures. Ma usun, et ei ole mugav ja meeldiv treida juba +5 kraadi juures.
ATF-il, sõltuvalt sordist, on ka omadus kummile liiga teha, aga kummitihendeid pingis ikka leidub.
ATF on HLP-st umbes 2 korda kallim. Ei näe mingit mõtet kasutada ATF-i treipingis.
Mootoriõlide viskoossus määratakse 100 kraadi juures, hüdroõlidel 40 kraadi juures kui mälu ei peta.
Seega nende võrdus viskoossuse kohalt on natuke libe tee, võib valusalt kukkuda.
Kõik õige.
Mootoriõlidel normeeritakse siiski kahel erinevalt temperatuuril viskoossust, aga see selleks - pinki on need hädalahendus niikuinii.
Hüdrovedelik on selles mõttes hea, et selles on vähe manuseid.