25-05-2020, 22:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2020, 22:59 PM ja muutjaks oli M.R..)
Iseenesest on rihmaseibi taga kaks laagrit mis rihma reaktsiooni kannavad, nende vahetuseks on vajalik sidur tervenisti välja võtta.
Tark oleks siduris kõik laagrid /7tk/ vahetada kui ta korra juba maas on.
Välja kogu sidur ei taha tulla kui ei lase vasakpoolset siduripakki vabaks, nii umbes 5-10 hammast.
Kindlasti kontrollida vasakpoolse ratta hambatippusi, lohakast lülitusest veab kärnad üles ja nendega
tõmbad keres puksi istupinda pikisooned sisse, peale mida kummist o-rõngas ei kipu pidama jääma.
Laagrid ja simmerlingid on standartsed.
P.S.
Reeglina tasub ootamatusteks valmis olla, just üks pink on tegemisel samamoodi siduriga aga tuli välja kogu spindlikasti remont.
Ja nüüd veel supporti põll ka otsa.
Tark oleks siduris kõik laagrid /7tk/ vahetada kui ta korra juba maas on.
Välja kogu sidur ei taha tulla kui ei lase vasakpoolset siduripakki vabaks, nii umbes 5-10 hammast.
Kindlasti kontrollida vasakpoolse ratta hambatippusi, lohakast lülitusest veab kärnad üles ja nendega
tõmbad keres puksi istupinda pikisooned sisse, peale mida kummist o-rõngas ei kipu pidama jääma.
Laagrid ja simmerlingid on standartsed.
P.S.
Reeglina tasub ootamatusteks valmis olla, just üks pink on tegemisel samamoodi siduriga aga tuli välja kogu spindlikasti remont.
Ja nüüd veel supporti põll ka otsa.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim