10-04-2023, 15:01 PM
Tõepoolest hammasrattas on puks sees,aga võll on väga tungalt puksis ja koputades liigub võll puksis.
Pingi võllil on mingi hammakas ja see fikseerub võlliga kruviga,aga kruvi paneb jehat kui pole traati ümber.Panin traadi ümber aga traadi sidumise koht käib vastu hammakat,et kuidas oleks juriidiliselt korrekne see traat siduda?Kui see hammakas vabalt töllerdab siis ei saa trapets keerme lõikamiseks vajalikku kiirendit sisse.
Süvenesin ka õlitussüsteemi ja pump surub õli sellesse kasti läbi filtri,aga mis imevalem sunnib õli mööda peeneid torusi jooksma kui kasti servas on pilu kust õli lihtsalt üle potsiku serva voolab?See pilu tundub tehase lahendus olema mitte kulibinide leiutis.
Pingi võllil on mingi hammakas ja see fikseerub võlliga kruviga,aga kruvi paneb jehat kui pole traati ümber.Panin traadi ümber aga traadi sidumise koht käib vastu hammakat,et kuidas oleks juriidiliselt korrekne see traat siduda?Kui see hammakas vabalt töllerdab siis ei saa trapets keerme lõikamiseks vajalikku kiirendit sisse.
Süvenesin ka õlitussüsteemi ja pump surub õli sellesse kasti läbi filtri,aga mis imevalem sunnib õli mööda peeneid torusi jooksma kui kasti servas on pilu kust õli lihtsalt üle potsiku serva voolab?See pilu tundub tehase lahendus olema mitte kulibinide leiutis.