20-11-2023, 23:30 PM
https://www.youtube.com/watch?v=NfzhbYKZSdM
Siin väike värvifilm mismoodi seda küsimust menetleda.
Ilmselt miskit keerulist pole kui loogilist lähenemist kasutada ja malmist kahvlite eest hoiatati et katki ei lööks kui käigulülituse võlli välja võtta.
Esimest laagrit ei pea reguleerima aga tagumise mutriga pikilõtku küll.
Üsna suure tõenäosusega miskit keerukat pole aga selle rihmavõlli õlipidavuse huvides võiks kasutada kinnist laagrit ja need osad mingi tihendava ainega koostada et rihm õliseks ei saaks.
Ilmselt paneks ka kvaliteetse tootja rihmad et pikemalt muretu oleks ja kui vaja treiks rihmasooned ka sirgeks.
Siin väike värvifilm mismoodi seda küsimust menetleda.
Ilmselt miskit keerulist pole kui loogilist lähenemist kasutada ja malmist kahvlite eest hoiatati et katki ei lööks kui käigulülituse võlli välja võtta.
Esimest laagrit ei pea reguleerima aga tagumise mutriga pikilõtku küll.
Üsna suure tõenäosusega miskit keerukat pole aga selle rihmavõlli õlipidavuse huvides võiks kasutada kinnist laagrit ja need osad mingi tihendava ainega koostada et rihm õliseks ei saaks.
Ilmselt paneks ka kvaliteetse tootja rihmad et pikemalt muretu oleks ja kui vaja treiks rihmasooned ka sirgeks.