Kes remondib väntvõlle?
#1
Tere!

Soovitage tegijat/ettevõtet kes väntvõlle parandavad. Vahetab kahetaktilisel kepsu ja/või keskmist laagrit, rihib, kui vaja siis äkki isegi tasakaalustab... Smile

Palun jagada kontakte positiivsete kogemuste põhjal. "Guuglist" leian vasteid isegi.

Erik
Vasta
#2
Tasakaalustamise mure hakkab mullegi lähenema.

Eino
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#3
Tartus millalgi olen kasutanud Astromoto teenuseid. Midagi halba siis öelda ei saanud, aga neil oli vist mingi piirang, et väiksemaid võlle ei saanud teha. Võibolla nüüdseks olukord muutunud ja tasub uurida.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4
[quote='Erik' pid='301045' dateline='1359052267']
Tere!

Soovitage tegijat/ettevõtet kes väntvõlle parandavad. Vahetab kahetaktilisel kepsu ja/või keskmist laagrit, rihib, kui vaja siis äkki isegi tasakaalustab... Smile





Võiks ka kirjutada mis mootoriga tegu kuhu see võll sisse käib
Vasta
#5
kas meil on tõesti nii spetsialiseerunud mehed, et teevad vaid ühe margi võlle? huviorbiiti kuuluvad siia foorumisse sobivad rattad -võrrist jawani Wink
Vasta
#6
Talupoeg on võimeline võrri (D4-D8 ) väntvõlli kepsulaagreid vahetama. Peale laagri vahetust olen võimeline veel võlli ka sirgeks ajama või treima,kuna osad väntvõllid on täitsa kõvasti mõõdust väljas ja loperdavad kõvasti. Suuremaid võlle pole paraku ette võtnud,kuna pole vastavat tehnikat aega olnud meisterdada.
Vasta
#7
Väntvõllid on erinevad.

ja selleks, et neid kuhugi kinnitada on meetodid erinevate võllide puhul erinevad.
Vasta
#8
Mäletan,et vanasti tasakaalustati väntvõlle koos sidurikorvi ja kettaga. Osad sellid aga jätsid pärast kärnimatta märgid hooratta ja sidurikorvi külge. Võtad lahti küll aga tagasi pannes.......ei mäleta ju kuidas ja kus. Mitu varianti ju. Ja sealt juba tuleb suur vahe sisse. Nii et kui mõni vana mootor lahti võtta,tuleb vaadata ennem ära,kas on kuskil märke,mis viitaks olukorrale. Kui ei ole,tuleb ise lüüa kärniga oma märgid ,et hiljem siis saaks asjad omale kohale ja õnneliku juhuse puhul ongi asi tasakaalus......kuna millalgi on seda tasakaalustamist korralikult tehtud.
Vasta
#9
Lp. Talupoeg Taluja,
aga mis siis teha, kui lähevad kunagi vahetuse käigus nii uus ketas kui korv?
Vasta
#10
kuniks toomas esitatud küsimusele alles õiget vastust genereerib, poetan oma kaks kopikat seie vahele.
võib ju vända eraldi tasakaalustada ja hooratta ja muu mudru eraldi. hiljem mingi komponendi vahetamisel see uuesti nulli ajada ja kogu kompott püsib ilusti jonksus.
Vasta
#11
(26-01-2013, 00:12 AM)rollfix Kirjutas: Lp. Talupoeg Taluja,
aga mis siis teha, kui lähevad kunagi vahetuse käigus nii uus ketas kui korv?
Tulemus pole teada kindlalt. Kui ketast vahetada ainult,siis suurt midagi ei muutu,kuna ketas ise suhteliselt tasakaalus,muidugi võib olla ka erandeid....aga nii võiks olla. Kahtlustan,et kui väntvõll on koos hoorattaga juba ära tasakaalustatud,siis see on hulga parem variant,kui et vahetada hooratas teise mootori küljest. Sest too hooratas omakorda tasakaalustatud teise võlli ja korvi ja kettaga. Ja kindlasti puuritud niipalju auke,et jube. Kas veneajal hoorattaid ka eraldi tasakaalustati meil,ei tea väita.
Mis puudutab aga praeguseaegseid autode mootorite väntasid jne.siis võib vast neid juppe omavahel julgemalt lapata,sest täpsuselt peaks ka asjad paremad olema,kui näiteks kakskümmend korda tasakaalustatud 51 vända-siduri ja hoorattakomplekt. See on minu isiklik arvamus ega pruugi kokku minna selle inimese väitega,kes päevast-päeva selle tööga tegeleb......
Vasta
#12
No see kolin on siis ,,koormusest ägav,, survelaager.
Vasta
#13
Väntvõllide lihvimine remontmõõtu peaks ka olema remont....Wink
Kui kellegil on selline mure,võin anda kontakti privaatselt.

T.
Vasta
#14
väntvõll tasakaalustatakse ilma korvi ja lisavidinateta.

Sidurikorvi annab valesti panna külge ja ei jookse tsentris 0 suhtes ja peensusteni poldid kaalutakse pöörleva massi külge....
Vasta
#15
Äkki lõpetaks elektronide raiskamise ja keskenduks algsele küsimusele: kes on Eestis võimeline remontima mootorrataste väntvõlle?

Kõikvõimalik kasutu pläkutamine läheb siit edasi teemade ladu täitma.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16
Küsims oli, mis mootorist võll pärit.

Tsirkust ei ole vaja tõesti teha
Vasta
#17
Olen lasknud japside väntvõlle teha Hanno Rajametsal ja tulemus on 5+. Odav mees ta just pole, Jawa 2-sil. väntvõlli puhul tööraha u 200 kanti.
Vasta
#18
Karksi Nuia lähedal on selline töökoda...kas ta nimi polnud mitte Mart Laur(?)

[Edit] Täpne asukoht tsenseeritud [edit]
Vasta
#19
Keegi pädev Tartus ka tegeleb tsikli väntvõlli remondiga? Teeks iase aga rakiste tegemine on liiga aeganõidev töö ja ühekorra pressimiseks ei ole mõtet seda vaeva näha. Tegemist on suzuki rm-z450 võlliga ja uus keps,laager ja sõrm on olemas.
Vasta
#20
Minule putitati DKW 200ccm vändad Tartus Sepa 56. Kui nime õigesti mäletan siis Mati nimeline mees tegutseb seal, teeb uutele tsiklitele garantiiremonte ja muud sellist.
Pressis mõlemad vändad lahti ja vahetas kepsu laagrid, mingi kaasaegse tsikli laagreid kasutas kuna originaali pole võtta. Esimene võll sai hea, sõidab tänaseni. Järgmise keeras kahjuks sinna kohta. Võll sai kokkupressides mingil põhjusel 2mm pikem kui oli enne lahtivõtmist, lisaks jäi ühe otsa laager visklema. Ei osanud kohe halvimat kahtlustada, panin mootori kokku ja esimesel sõidul murdis karteri laagripesa puruks. Seega minu kogemusel on õnnestumise tõenäosus 50/50.
Võimalik et uuemale tsiklile on tal juba mingid rakised olemas, käi läbi ja küsi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne