09-02-2013, 16:54 PM
Milleks kahte kraani, või mõtlesid teiseks õlipaagi kraani? Kataloogi järgi on teise augu ees pime, koos ühendustoruga kraanile.
(09-02-2013, 16:54 PM)illi123 Kirjutas: Milleks kahte kraani, või mõtlesid teiseks õlipaagi kraani? Kataloogi järgi on teise augu ees pime, koos ühendustoruga kraanile.
(09-02-2013, 17:12 PM)taunts Kirjutas:(09-02-2013, 16:54 PM)illi123 Kirjutas: Milleks kahte kraani, või mõtlesid teiseks õlipaagi kraani? Kataloogi järgi on teise augu ees pime, koos ühendustoruga kraanile.
Kataloogi pilt näitab kahte kraani ja nad on erinevad!Kaks kraani on elu reaalsus arvatavasti ise paika loksutanud,selleks et kiiresti bensiini välja laskmata paak eemaldada või kasutades ühte poolt reservina punktist A punkti B liikudes.
(09-02-2013, 18:20 PM)kass Kirjutas:(09-02-2013, 17:12 PM)taunts Kirjutas:(09-02-2013, 16:54 PM)illi123 Kirjutas: Milleks kahte kraani, või mõtlesid teiseks õlipaagi kraani? Kataloogi järgi on teise augu ees pime, koos ühendustoruga kraanile.
Kataloogi pilt näitab kahte kraani ja nad on erinevad!Kaks kraani on elu reaalsus arvatavasti ise paika loksutanud,selleks et kiiresti bensiini välja laskmata paak eemaldada või kasutades ühte poolt reservina punktist A punkti B liikudes.
See 2 kraani teema on hilisem lugu, peaks käima suure avaga paagile. Sellel tsiklil vast peaks olema originaalis 1 vanematüübi kraan.
(09-02-2013, 23:52 PM)illi123 Kirjutas: Kraanil jah väliskeere, on 2 varianti ,toll- ja millimeeterkeere. Tuleks kindlaks teha, siis saaks õige keermega kraani otsida, kui ikka on ühe kraani variant.Ma vabandan,kirjutasin ennist natuke võssa vist.Püüan uuesti.Minu ratta paagil on väliskeere,ma ei saa väliskeermega kraani sinna külge kruvida! Kas käivad need kraanid nii uued kui vanad paagi külge vahetüki(stutsi)abil?
(10-02-2013, 10:25 AM)illi123 Kirjutas: Vastupidi,hoopis mina ei süvenenud piisavalt. Tundub siiski,et Sul kraan ja paak omavahel sobivad. Ei ole ju mingeid ümber tegemise jälgi.
Minu osl 351 paagi augud on hoopis teise asetusega ,sisekeermetega ja servast tugevduskraega.Ka 1938 a. Kataloog näitab sama. Sinu kataloogi pildilt on näha suurt täiteava,kuigi paagil on väike. Kas ülemineku variant? Muide mis aasta kataloog Sul on?
(09-02-2013, 16:24 PM)taunts Kirjutas: Eelnevalt jäi pooleli bensiinikraani teema mu enda jaoks,kuna liigitasin vidina mitteorginaalseks osaks,sestap võttis otsimine mittevajalike asjade seest aega.
Kahjuks on säilinud ainult üks kraan,teist pole.
(10-02-2013, 23:31 PM)kass Kirjutas:(09-02-2013, 16:24 PM)taunts Kirjutas: Eelnevalt jäi pooleli bensiinikraani teema mu enda jaoks,kuna liigitasin vidina mitteorginaalseks osaks,sestap võttis otsimine mittevajalike asjade seest aega.
Kahjuks on säilinud ainult üks kraan,teist pole.
Teisele poole käib selline kraan
http://i46.tinypic.com/34g0kl3.jpg
(pole kahjuks üle, on omale armas!)