Iz- de külgkorvi erinevused.
#1

Nimelt huvitab mind Iz- de külgkorvide erinevused.
Täpsemalt millal tulid pidurid külgkorvi rattale kas 3 seeriast alates või neljandast. Kuna hakati kasutama amorti korvi puhul.
Asjakohased oleks ka pildid, kui keegi raatsib pildistada oma korvi detailsemalt.

Tänud.
Vasta
#2

Sattus kätte IŽde raamat 82 aastast.Milles oli ära toodud Jupiteridel kasutatud korvid:
IŽ jupiteril:БП-58 või БП-62
IŽ jupiter 2:БП-62 või БП-65
IŽ jupiter 3:БП-65 või БП-1
IŽ jupiter 3-01:БП-2

Guugeldamine andis tulemused:
БП-58
[Pilt: 0_44df9_3c5cacee_-1-L.jpg]

БП-62
[Pilt: bokovoj-pritsep-bp-62.jpg]

БП-1
[Pilt: 51144340.jpg]
Vasta
#3

Soovitan ka siit lugeda:
http://foorum.tsiklitall.ee/showthread.php?tid=60
Vasta
#4

Tekkisid küsimused kolmanda seeria iz-i külgkorvi kohta.

Nimelt mis asjandus käib külgkorvi vanni sees jalgade juures?

Ja mis on see väike kinnitus seal korvi kaaretoru keskel?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#5

Ei ole ühtegi korvi käepärast, kuid see peaks olema ratta kiige piiraja.
Vasta
#6

(01-10-2013, 08:21 AM)miilits Kirjutas:  Ei ole ühtegi korvi käepärast, kuid see peaks olema ratta kiige piiraja.

Kas ta ratta kiige piiraja jaoks liga õrn detail pole?
Vasta
#7

(30-09-2013, 15:01 PM)roosakummik Kirjutas:  ...Nimelt mis asjandus käib külgkorvi vanni sees jalgade juures? ...
Jalatugi. Tuge sai keerata kahe erineva kõrguse peale.

(05-02-2013, 16:04 PM)roosakummik Kirjutas:  ...Täpsemalt millal tulid pidurid külgkorvi rattale kas 3 seeriast alates või neljandast...
Kolmandal oli pidur juba olemas.
Vasta
#8

Kas kellelgi illustreerivat pilti on selle jalatoe ja kaaretoru peal oleva asja kohta.
Vasta
#9

Kaare küljes oli/on amordi ülemine kinnitus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#10

(01-10-2013, 21:53 PM)metsakohin Kirjutas:  Kaare küljes oli/on amordi ülemine kinnitus.

Jah seal on amordikinnitus aga see jubin mis seal keskel natuke allpool on?
Vasta
#11

Äkki porikaitse lukusti kõrv
Vasta
#12

Miks valmistati IZ-ide külghaagised rolleritehases?
Vastus:
http://www.zr.ru/archive/moto/2013/09/vi...olliery#68
Tekstis on hästi öeldud, et külghaagis valmistati IZ-49-le kui küllaltki võimsale masinale selleks, et vedada kolme inimest.
Kes on proovinud temaga sõita, eks kommenteerigu.
Vasta
#13

(03-10-2013, 19:09 PM)KOLLA Kirjutas:  Äkki porikaitse lukusti kõrv

Samas ma ei leia porikaitse küljest ühtegi ava või asja mis sinna kõrva külge kinnituks.
Vasta
#14

See alumine jubinas on õõtshoova käigu piiraja. Ei mäleta enam, kas piiras alla või ülesse liikumist.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#15

(04-10-2013, 22:07 PM)metsakohin Kirjutas:  See alumine jubinas on õõtshoova käigu piiraja. Ei mäleta enam, kas piiras alla või ülesse liikumist.

See piirab alla minemist, see ka teada.
Vasta
#16

(01-10-2013, 14:29 PM)roosakummik Kirjutas:  Kas kellelgi illustreerivat pilti on selle jalatoe ja kaaretoru peal oleva asja kohta.

Üht-teist ikka saab.

Mul on küll Jupiter-4, nati teine väljanägemine, kuid saan vastused alljärgnevalt.
Jalatugi paistab sama olevat, sul säält üks körv puudu:

   

   

   

   

   

   

   

   

Ja see jublakas sääl kaaretoru küljes:
Mul seda pole, sest Jup-4 külgkorvi porilaud on piisavalt öhuke, et ratas niisama kätte saada, seega porilaud mul jäigalt polditud:

   

Kuid sinu tsikli külgkorvi porilaud on nii suur, et niisama ratast kätte ei saa. Nagu piltidelt näha, käib porilaud ülesse rattavahetuseks. See jublakas paistab olema porilaua allalastudasendi piiraja, porilaua küljes käib arvatavasti kummipuks, mis siis sinna piiraja vastu toetub.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#17

Suured tänud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne