Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
19-04-2013, 21:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2013, 21:03 PM ja muutjaks oli
JaakH.)
Tähendab et saab ja mul on just kaks kitsamat rehvi olemas. Naljanurka sobiks see hästi sellel traktoril on veel originaal esirattad ning üle 0.7 ati ei julge sisse lüüa muidu pauk ja pilpad.
Veel tuli 1 mure nagu seal neid vähe oleks, siin automoto foorumites ringi kolades sain ühtteist teada piduritest, kuna üks piduritest on kinni roostetanud ja see ainsake mis tööd tegi purunes. Ilmselt lindikinnitused või lint pooleks ei tea täpselt. Tuleb hakata siis pidureid tegema.
Ohh mind küll!!!! Läks täiesti meelest, käiguvärginduse sain ka toimima. Tagurpidikäik töötab, kuid difriblokeeringut ja jõuvõtuvõlli pole proovinud. Kuna polnud fotokat käepärast siis johhaidii igat jama käigukastis leidus. Kuuseokastest ja ma üldse poleks imestanud et tavotiga saepuru oleks seal sees olnud. Erilised mehhaanikud küll.
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Sinna alla sobivad kenasti vana GAZ-69 rehvid. Mul endal sellised all ja ei kurda. Ma arvan , et paljud kasutavad sellist lahendust.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Uazi omad siis ka lähevad järelikult..
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,179
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(19-04-2013, 21:04 PM)JaakH Kirjutas: Uazi omad siis ka lähevad järelikult..
UAZ 469, 452 jne. on 15 tolli.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Mul 20ne all (lada) niva omad needki 16" ja head kitsad
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
See on jah tehase oma mudeli nr-i ja marki ei tea. See vajab ka varsti loomingulist lähenemist. Lõtkud on jube suured (ära kulunud). Niita veel kannatab. Esimene kord kui selle sain siis oli 3 päeva nuputamise et kuidas ja kuhu asjad lähevad. Nüüd läks 1,5 tundi üksi alla panekuga, oleks saanud tunniga aga ei viitsinud tõmmelda.
Veel pole maha löödud
Postitused: 2,115
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Tollega jah väga mõnus niita, vikat kogu aeg silma all. Originaal latt aga tikkus oma pikkuse juures läbi paenduma, sebisime omale kunagi vana rootslase hobumasina lati külge.
loll on loll olla.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
No siin on "Nossovid" keevitanud lati tugevduseks taha ja asi oli jama, hullult looka oli kiskunud. Aitas natuke see et vikat maha ja sõrad ka ning traktoriga üle sõita. Muidu eht asi jah.
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Traktoriga pole vaja üle sõita, see suurt efekti ei anna. Läheb uuesti kõveraks. Aga kui aega on, siis võtad lati maha, paned tagurpidi alasi peale ja hakkad "looga" seest poolt väikese haamriga pinnima. Aega läheb aga asja saab ja imede ime, latt tõmbab sirgu. Ja kui ta selle töötluse läbi on teinud siis peab millegipärast painutamisele tunduvalt paremini vastu, enam ei kisu küüru selga.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Kaarutades-paarutades lõhkes tagarehv ja nüüd jama majas!!!! Külapealt sai siis ostetud rehv koos veljega, kõik nagu pealt näha ilus aga kui kodus kompressoriga pumpama sai hakatud selgus tõsiasi. Randitraat on läbi mädanenud ja seega olen 2X pettunud Raha maha visatud ja projekt jääb ootele. Lõhkenud rehv läheb järgmisesse jaanitulle.
Muidu saab veokast varsti uue ilme ja hakkab ainult ette kallutama sest ported keevitan kinni. Katsun nüüd siis piduritega hakkama saada.
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Lõhkenud rehv ja Jaanituli on halb kombinatsioon kui seda nii avalikult reklaamitakse. Rohelised ei maga, ei tume- ega helerohelised. Kirjutavad sulle sellise retsepti välja, et selle raha eest saaks kõik neli rehvi uut osta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Arvestades Tartus toimuvat on sul ilmselt õigus!!!!!
Veel pole maha löödud