27-12-2014, 14:54 PM
See õli mis siin pildil on näha on "tuulest toodud". Teisel pool mootorit on torud mis ümbritsevad tõukurvardaid ja on nii ülevalt kui alt tihendatud ploki ja plokikaane sisse kooniliste kummitihenditega. Need tihendid on nüüd järgi andnud ja sealt vahelt see õli tilgubki ja jahutusõhk puistab selle kenasti laiali.
Alumisi tihendeid on lihtsam pingutada. Võtad õhusuunaja maha ja koputad lihtsalt väikese haamriga tihendit sügavamale. Ülemiste tihendite pingutamiseks peab klapikambri kaane maha võtma ja siis torniga kopsid tihendit allapoole. Peab vaatama aga, et toru paigale jääks. Sageli kipub toru koos tihendiga allapoole vajuma ja ikka pidama ei jää.
Hooldusest: kui ikka masin nõuab tegemist siis tuleb teha, vaatamata sellele mida ütleb töötunnilugeja. Õlivahetuse suhtes tuleb arvestust pidada kas siis töötundide järgi või põletatud kütusekoguse järgi.
Alumisi tihendeid on lihtsam pingutada. Võtad õhusuunaja maha ja koputad lihtsalt väikese haamriga tihendit sügavamale. Ülemiste tihendite pingutamiseks peab klapikambri kaane maha võtma ja siis torniga kopsid tihendit allapoole. Peab vaatama aga, et toru paigale jääks. Sageli kipub toru koos tihendiga allapoole vajuma ja ikka pidama ei jää.
Hooldusest: kui ikka masin nõuab tegemist siis tuleb teha, vaatamata sellele mida ütleb töötunnilugeja. Õlivahetuse suhtes tuleb arvestust pidada kas siis töötundide järgi või põletatud kütusekoguse järgi.
Aquila captas non muscas.