Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.
#1
Elagu 95 aastane Eesti ja 12 aastane Talveralli.

Ei saa me läbi Lätita....


http://www.youtube.com/watch?v=jnQWMVf7deE
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#2
ja nüüd veelkord kõik koos: ELAGU! ELAGU! ELAGU!

Ja nüüd kõik muljetama, kellel midagi katki läks, kes kui mitu korda kraavis käis või kedagi kraavist välja tõmbas.

Pildid pange teise teemasse, et ei oleks vaja piltide vahelt juttu otsida:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43809

PS. Nr. 57 võistkond tänab korraldustoimkonda tänavuse talve parima motoürituse eest. Spidole saime nädalavahetusega 694km (kodust koduni), kraavis ei käinud, kedagi ei aidanud (polnud vaja). Järgmiseks aastaks üritame selle kalarootsu ka selgeks õppida.

Cardo sideseadmed, nüüd ka Shoei ja Schuberth kiivritele http://www.vajalik.ee

Vasta
#3
ka jugend+technik tiim tänab,
rada oli hea, aga kahjuks me ikkagi ei saanud aru paljudest asjadest(saksakeelne tiim oli meil), aga sellest hoolimatta meeldis.
Vasta
#4
Datsunistidel oma kastiautoga oli üksjagu tegemist. Pisike 1,5 L mitte just esimeses nooruses jõuallikas ei tahtunud väga kiirelt mitmesaja kilost lisaraskust kaasa vedada. Samas ilma lisakaaluta oleks me vist raja läbinud vaid 40km/h kuna liialt kerge tagaots kippus eelnevatel katsesõitudel pidevalt uisutama. Masinal tööseisakuid ei olnud. Läks käima ka hommikul üsna külma ilmaga.
Kõik tuled ja viled jäid terveks. Välja ei pidanud kedagi tõmbama, samas peaaegu mööda libisemisi jagus. Volgaga naiste seltskonnast sai stabiilse lohisemisega ühel ristmikul möödutud ning meie selja taga tulijatel õnnestus samuti meid vältida.

Meeldiv üllatus oli Pärnu poole sõites metsaveomasin, kes otsustas meid mitte mööda lasta. Kuna tee oli kitsas ja lumehangest ei saanud piisavalt ruumi võtta, siis tagurdasime tagasi oma pool km (kasti valgustuseks paigaldatud töötuli aitas antud katsumusel kaasa), et see suur elukas mööda lasta. Seltskond 245 Volliga jõudis järgi just siis kui olime veidi laiema koha leidnud. Mõned kilomeetrid hiljem peale ootamatut järsku paremale keeramist suutsin neid näha vilksamisi peegli vahendusel tagaotsast möödumas.

Kalaroots ja osad küsimused olid meile täielik müstika. Kaart rootsu juurde oleks suht kasulik. Küsimusteka võiks jääda faktiliste küsimuste, mitte igaühe hallolluse krutskite kirjutamise juurde. Mina küll ei tea onu bellast miskit peale selle, et tegi miskit Fiatiga/Fiatis.

Muidu üritus täiesti OK ja meile täitsa meeldis. Pidusse ei jõudnud, peale sööki vajusid lihtsalt luugid kinni (mis teha, pole harjunud seda vanakooli elukat ohjama) ja ärkasin alles hommikul.

Jõudu korraldajatele ka tulevaseks aastaks
nüüd
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe
------
enne
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Vasta
#5
Ekipaasi nr 8 poolt suured tänud Priidule ja tema meeskonnale meeldiva nädalavahetuse eest. Probleeme polnud,rekord pidas valule hästi vastu.
Kalaroots oli täielikult must maa minu jaoks,aga lõpuks tanklasse jõudsime.
Virisemata ei saa ju kunagi ja kui puudusi oli siis ainuke mis oli on see,et kohalikud linnakodanikud meie peole sisse said,Strand oleks võinud ju selle ühe ohtu ainult rallimeeste raha vasta võtta.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6
Ekipaazh nr 16 on õnnelikult koju jõudnud.

Ralliga võib täiel määral rahule jääda. Legend oli ideaalne (ainus vealaadne, mis sisse oli lipsanud, oli üks üleliigne "Anna teed!" vahetult enne Karksi kiiruskatset), ristsõna oli mõnusate konksudega, kalaroots lisas põnevust. Meiecundimehed Korsakovid käisid igatahes Lätis ära, ilma et oleks kuhugi ära eksinud või segadusse sattunud. Lisaks aitasime vähemalt ühel ekipaazhil (Cortina) ka tee kodumaale tagasi leida. Kogu ralli jooksul väljusime ettenähtud trassilt vaid kaks korda, mõlemal korral saime kohe veast aru ja edasine vaev oli vaid ümber pöörata. Tehnika pidas ideaalselt vastu (vaid Karksi kiiruskatsel läks karbuss jäässe, mistõttu masin toimis ainult on/off rezhiimis), kraavis ei käinud. Hädalisi aitasime ühel korral, kui neiud Citroeni kahe maksuhobujõulise luksusmaasturi hange otsa parkisid. Selle tõime sealt käsitsi alla.

Igatahes oli minu jaoks tegu parima talverallikogemusega!

Tänud Priidule ja Co-le järjekordse suurepärase vanatehnikaürituse eest!
Vasta
#7
Teele tagasi sikutasime kolm ekipaazhi, sealt ka hilinemisetrikki. Kogu trassi kulgesime puhtalt, kp-d said viimseni vastused jne jne. Viga tuli sisse enne Nuia lisakatset, kui peateed pidi kulgedes kohe kuidagi kellegile teed polnud anda Smile
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#8
Ekipaas nummer 71 on tagasi kodus ja väsinud ja õnnelikud ja tänulikud korraldajate pihta! järgmisel korral võiks rootsul vähe rohkem liha ümber olla! TÄNAME!TÄNAME! TÄNAME!
Vasta
#9
Kraaviskäigu järel jäi minu kätte üks Fiskarsi labidas ... kahjuks lõuna pausi ajal ei pannud omanikku tähele ja eksipaaži numbrit ka ei mäleta Sad

Dad.
P.S. Aa üritus oli tore nagu alati.
Vasta
#10
Aitäh ka Pardipoeg-Citroeni naiste poolt ja õnnitlused tublimatele! Legend oli väga lahe ja ladus, kalaroots tekitas segadust, aga vana hea Regio kaart aitas hädast välja.

Tee oli üllatavalt libe ja nii kehva pidamisega autot polegi vist kunagi olnud au juhtidaCool Sellegipoolest kuumad tänusõnad Allan Kaasikule masina laenamise eest ja vabandused, et sai kolm korda valli libisetud. Korra saime oma jõududega välja, kaks korda juhtus aga, et vahvad kaasvõitlejad põrgatasid auto nii kiirelt teele tagasi, et me ei jõudnud autouksigi lahti. Aitäh! See-eest sai isegi päris mitut masinat aidata vallist välja lükata, nii et karmavõlg on tasutud. Järgmise aasta suhtes otsustasime siiski, et võiks vahelduseks soojendusega autot proovidaRolleyes

Pidu oli väga lahe, aga olen ka selle poolt, et ärme rohkem koos linnarahvaga pidutse, vaid parema meelega jämmiks omas seltskonnas.
Vasta
#11
(24-02-2013, 19:55 PM)ProZ. Kirjutas: Pidu oli väga lahe, aga olen ka selle poolt, et ärme rohkem koos linnarahvaga pidutse, vaid parema meelega jämmiks omas seltskonnas.
Kas linnanaised löid maamehed yle vöi oli vastupidiCool
Värskas oli sama teema ja probleeme polnud.
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#12
Suur tänu korraldajatele.

Onupojad ekipaazist 600 tänavad väga ladusalt kulgenud päeva eest. Kohe üldse midagi ei ole negatiivse poole pealt märkida, kuigi tüüpilise eestlasena tahaks. Legendi vimkad ning eksimised käivadki asja juurde, see ongi ürituse võlu.

Minu kaardilugeja oli esimest korda talverallil. Selgitasin talle hommikul, et tema ukse taskus on kalts, kui peaks olema vaja esiklaasi puhastada. Vastuküsimus oli üllatav - kas seest või väljast? Igatahes oli ilm nii hea, et väljast ei olnud vaja pühkida ning seltskond ja tuju samavõrd hea, et ka seestpoolt ei olnud pühkida.

Fiat "Apelsin" 600 võistkond
Vasta
#13
Ekipaaz nr 68, ehk kõige kollasem moskvich, on ka tagasi kodusel hiiumaal. Rada meeldis väga, ilm oli super, seltskond ülilahe. Ja no lätis käimine oli muidugi tase Smile

Ühtekokku ei rohkem ega vähem kui 810km. Tehnika pidas vastu, ehk: lennukeid õhus ei remondita Toungue

Paar klõpsu ka
Vasta
#14
(24-02-2013, 20:25 PM)Tommike Kirjutas: Ekipaaz nr 68, ehk kõige kollasem moskvich, on ka tagasi kodusel hiiumaal. Rada meeldis väga, ilm oli super, seltskond ülilahe. Ja no lätis käimine oli muidugi tase Smile

Ühtekokku ei rohkem ega vähem kui 810km. Tehnika pidas vastu, ehk: lennukeid õhus ei remondita Toungue
Paar klõpsu ka

http://www.youtube.com/watch?v=jnQWMVf7deE
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#15
Seekord osalesime Talverallil kolmandat korda Smile
Suur tänu võistluse korraldajatele ning kaasvõistlejatele. Erilised tänud meeskonnaliikmetele, kes ristsõna lahendasid ja kogu ralli vapralt vastu pidasid.
Seekordsel rallil auto mõlke juurde ei saanud ja teele ei jätnud.
Mureks oli kinnitamatta jäetud aku, mis viis jahtutustiiviku labad. Pole halba heata, salong läks soojemaks ja mootori ülekuumenemist ei esinenud. Päevasel kiiruskatse sõitsime 3 silindriga, kuna ühe küünlapiibu stoperdus pääses minema. Koju minnes kukkus summuti vastu maad. Käiku läks varuks olnud geneka rihm, mis sai tagastange kihva abil üles tõstetud. Koju jõudsin probleemideta.

[Pilt: 551543_522314531145849_39044965_n.jpg]
Vasta
#16
Nii esimest aastat siis ka kohal oldud (küll kaardilugejapingil) ning kõigepealt tänud korraldajatele meeleoluka päeva eest.

Meie ekipaažil algas hommik sekeldustega, paar km enne starti kooles kütusepump, õnneks õnnestus lõunaks asendus leida ning seetõttu liitusime rallilistega alles Karksis. Karksist edasi tulnud kalaroots oli tõsine väljakutse ning võssa ta meil ka läks, tiirutasime paar tundi ringiratast ümber Karksi ning lõpuks loogikale tuginedes Kamara tanklasse aega kinni panema otseteed siirdusime. Eelmine aasta olevat olnud kalarootsule lisaks ka lisakaart, mis sel aastal tundus puudu olevat ning seetõttu üksenas vahemaadele tuginedes oli orienteerumine päris keeruline. Lisakaarti või detailsemat kalarootsu mainib ka eelmise aasta juhend...

Veel üks pisiasi jäi häirima - legendil oleks võinud olla ära märgitud see ootamatult keset teed kerkinud palgivirn, millega olevat ühel Ladal sõitnud seltskonnal ka lähemad kokkupuuted olnud. Või vähemalt enne palgivirna oleks võinud olla hoiatav silt või miskil muul moel sellele tähelepanu tõmmatud - pimedas märkasime seda alles siis, kui polnud enam midagi muud teha, kui pidurdada ja loota, et vähemalt lumevall hoo ennem maha võtab, kui auto palgivirnaga kohtub Smile

Muidu Priidule ja teistele jõudu ja jaksu edaspidiste vähemalt sama vahvate ürituste korraldamisel!
Vasta
#17
Tiim nr 32 on ka kenasti kodus ja ilma viperusteta (va rehvi tühjenemine ja hommikul mittekäivitumine, Allanile tänud). See oli meile üks ausamaid rallisi, polnud meil gepsu, spido valetas ja ka kaardid unustasin maha aga ikkagi kulges suht hästi ja tiim oli lahe, tuttuued ristsõnalahendajad elasid kenasti sisse aga Lätist parem ei räägiks!
Nii, et tänud korraldajatele ja kohtumiseni järgmisel rallil!
Cyllionu
GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#18
(24-02-2013, 19:47 PM)dad Kirjutas: Kraaviskäigu järel jäi minu kätte üks Fiskarsi labidas ... kahjuks lõuna pausi ajal ei pannud omanikku tähele ja eksipaaži numbrit ka ei mäleta Sad

Dad.
P.S. Aa üritus oli tore nagu alati.

Kui sa laplanderiga kraavis olid siis ulatas ekipaas nr 9 eesotsas hundu 77-ga sulle labidakae
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#19
Nagu ikka igati meeldiv üritus koos meeldivate inimestega kellega hotelli koridori üles seatud vabaõhu baaris rahulikult napsu sai võtta ja isehakanud punkkarite kallal nokkida ning loomulikult arutada asjakohaste teemade ümber Big Grin .
Meie liikur kahjuks vedas meid seekord alt teise kiiruskatse keskel. Kolinaga lahkus veepump. Ilmselt sai talle saatuslikuks liigne vanus/rooste ja põhjagaasiga liiklemine. Ja no ega pole nagu viitsinud aastast 2007 kevad kui auto saabus seal midagi peale õli/filtrite vahetuse ka teha. Normaalne oli 2km lõigu peale terratripile mingi 300m otsa joonistada Big Grin tühja käivate ratastest tingituna. Aga maa mille läbisime oli nauditav täie rinnaga. Ning loomulikult see värske õhk. Super. Auto jäi Sürgaveresse ühe vastutuleliku inimese hoovile. Kuhu siis järgnevatel päevadel peaks järgi minema.
Siinkohal tänud Valmetile kelle Wagoneeri tagaistmel sai kenasti ralli ka lõpuni sõidetud ja kes loomulikult meile pea 25km mööda AKP-d tagasi sõittis ja minema lohistas. Ilmselt läkse just see talle maksma kindlalt käes hoitud peavõidu Big Grin

Veelkord Priidule ja Co-le suured tänud super ürituse eest.

PS! Priit kuna me see aasta Astrossiga ei saanud piisavalt kihutada siis katsu sa järgmine aasta mitte rallit korraldada Big Grin
Vasta
#20
Et kõik ausalt ära rääkida, nagu oli, pean alustama sellest,et kaardilugeja Maret aevastas reede õhtul korduvalt ja nii kõvasti,et kass tõmbas kohutava küüru selga ja pages teise korruse ülemisele trepiastmele.Rallipäeva hommikuks oli kardetud tulemus käes - palavik 39 ja sellise kuumaga talverallit ei sõideta.Aga ega sellepärast saa minemata jätta.Viskasin nimekirjale kiire pilgu ning selgus,et pea pooltes autodes sõidab 3 - 6 rallitajat,kelle hulgast õnnestub kindla peale mõni kaardilugejaks kaubelda.Igaks juhuks tund planeeritust varem Türi poole teele ja kohale jõudsin parajasti selleks ajaks,kui esimesed suured veoautod startisid.
Esimene värbamiskatse tõi puhta nulli,sest seltskond väitis,et peale enda ekipaazi kaardilugeja ei jaga mitte keegi sellest asjast ööd ega mütsi,aga enda kaardilugejat ei raatsi kah nagu ära anda.Teine katse andis tulemuse, et "meil on viis viina, korvitäis head sakummi ja palju õlut,kui sa nüüd ühe meist ära viid,peavad teised "tema töö" ka ära tegema ja tulemused võivad sel moel õhtuks olla ettearvamatud". Alles seejärel märkasin,et nende dziibil oli suurte tähtedega kiri VIIS VIINAST.
Peale kolmandat ebaõnnestunud värbamiskatset,mille käigus pakkusin vastutasuks 0,7 liitrit Wiskit Tullamore D.E.W. lõin pihuga ja otsustasin üksi rajale söösta.Eestimaa ju nii väike ja juhul, kui peaksin ära eksima,siis leian mingil moel ikkagi lõunasöögikoha Karksi-Nuias või jõuan õhtuks Pärnu(kurat,oleks siis teadnud,et vahepeal ka Lätti satume, oleksin veel proovinud kedagi kubelda).
Esimene kiiruskatse oli mul kodus video abil kenasti pähe õpitud ja hoiatus, et aukudes võib eriti mosse korralikult ära lõhkuda ajendas künka otsas hoo maha võtma.Tegelikult polnud seal hullu midagi ja oleks võinud täiega üle aukude lennata.
Ning seejärel rajale.Sirgematel lõikudel võtsin kõrvalistmelt legendi, jätsin paar järgmist punkti meelde, vasaku silmaga jälgisin teed ja parema silmaga tripmeetrit - ei tea, kas seetõttu võin nüüd kõõrdsilmseks jääda.Kõik klappis suurepäraselt,kuid KP-des kulus palju aega ning selle tagasivõitmiseks tuli kihutada nii,et kogu ralli oli minu jaoks üks pikk kiiruskatse.Aga põnev oli - suurepärane ilm, mõnusalt lumised talveteed, mootor kräunus kurjalt ja jäiseks sõidetud kurve sai enamuses läbitud külg ees nii et päris palju kordi kraapis tagastnge teeäärset lumevalli.Paar ohtlikku momenti oli ka.Ühe metsavahelise kurvi taga tuli vastu täislastis metaveoauto ja tegi seda üsna keset teed.Üks meist pidi teed andma.Kuna metsapull ei soovinud seda teha,tõmbasin parempoolsete ratastega lumevalli ja üllatus, üllatus - see kandis nii,et panin täie lauluga edasi.Aga ühes kurvis oskasin ikkagi kenasti lumevalli parkida."Lilleke, kuis sa seia sattusid?", esitas järgijõudnud seltskond huvitava küsimuse ja lahked abikäed lükkasid Mosserschmiti teele tagasi ning kiiruskatse jätkus veel suurema hooga.
Peale lõunat siis see "kalaroots",millest ma ei jaganud mitte muhvigi.Olukorra lahendamiseks haakisin "Kõrberebasele" sappa, sest selles sõitsid minu meelest noored targad mehed.Ühes kohas pööras "jänes" paremale kõrvalteele ja jäi seisma ilmselt selleks,et legendi uurida.Pöörasin minagi seda kalaluud mitu korda ülespidi ja alaspidi, aga ikkagi ei saanud midagi aru.Samal ajal panid kaks järgijõudnud autot uljalt mööda peateed otse edasi ning tegin otsuse "jänest"vahetada.Järgmises KP-s saingi nendele järele ja järsku - Läti piir."No nüüd läheb vist küll sõit Ümera poole", mõtlesin endamisi ja hakkasin juba jänesevahetust kahetsema,aga pilk pildile näitas,et tulebki vahepeal lõunanaabritel külas käia.Aga sellest kalaluukerest ei saa ma siiamaani aru.
Viimase "vasakule,paremale"etapi ajal saabus pimedus,sest startisin ju üsna nimekirja lõpus.Ei ma näinud enam ei legendi lugeda ega tripmeetrit vahtida ning seetõttu olin sunnitud oma tuledega tagant pimestama seda rallit sõitnud uuema tüübi Volgat.Ühes kohas magasin parempöörde maha ning Volga sai kilomeetrise edumaa.Oli vaja järele jõuda.Lapats põrandasse kinni kuni äkki järsk vasakkurv ja teeääres suur puu."No nii,siia puu kaissu ma nüüd jään"vilksas kiirelt mõte,kuid lumevall päästis ja puust jäi puudu mõnikümmend sentimeetrit.Huvitaval kombel suutis mosse end vallist iseseisvalt läbi kraapida ning varsti olin jälle Volgal sabas.
Edasi läks nagu lepase reega - lõpu KP-s kingiti shampus,Pärnus esimese asjana poodi "Eluvesi",maitsev õhtusöök ja pidu kella kaheni. Mind küll ei häirinud linnarahvas mitte põrmugi.
Veelkord suured tänud Priidule ja tema meeskonnale.Jätkugu Teil tahet ja jõudu järgmise talveralli korraldamiseks.
Superilus nädalavahetus oli.
PS.Tänasel kojusõidul sai ka pisut nalja.Nimelt otsustasin möödasõidul Mõisaküla teeristis tankida."kus sina siis niikaua seiklesid?"küsis tanklatädi imestunult"teised rallikad sõitsid juba eile siit mööda".
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne