Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.
#21

Tänud korraldajatele ka siit poolt. Kalaroots oli hea ja Lätis sai käidud. Samuti ristsõnaski said kõik ruudud täidetud. Jääme ootama tulemusi.

Aia Racing
Vasta
#22

Ritmo nr 56 ekipaaž tänab ka korraldajaid - lahe oli. Ei tea, kas asi oli juba viieaastases kogemuses või milleski muus aga seekord ei tekkinud trassil ühtegi eksimist. Seda isegi mitte odomeetri kiuste, mis ligi 10% võssa pani. Kalarootsu läbimisele aitas kaasa eelmise aasta spotklassi kogemus. Ei pidanud legendi nagu vasikas uut aiaväravat vaatama. Samas ristsõna koostaja kõki mõttekeerdkäike ei suutnud tuvastada. Selles oli süüdi kaheaastane sportklassis osalemine. Ehk siis järgmisel korral proovime paremini.
Vasta
#23

(24-02-2013, 20:56 PM)Vana7 Kirjutas:  PS.Tänasel kojusõidul sai ka pisut nalja.Nimelt otsustasin möödasõidul Mõisaküla teeristis tankida."kus sina siis niikaua seiklesid?"küsis tanklatädi imestunult"teised rallikad sõitsid juba eile siit mööda".

Me naerame siiamaani... ehk ka meie oleme lõpuks kodu tagasi. Oli tore, teatavate möödalsakmistega(õhtu-öine osa), vanatehnikaüritus! Head Vabariigi Aastapäeva kõigle!!!
Vasta
#24

Mosse nr 30 malekoondis tänab korraldajaid, kohtunikke ja kõiki osavõtjaid järjekordse väga laheda nädalavahetuse eest! Smile
Kiirused olid suured, autol ei esinenud ühtki probleemi. Mõned kilomeetrid enne lõppu andis must tuld ning seis läks ülipõnevaks, ja seetõttu läks üks palgivirnadega kurv ootamatult negatiivseks, sai palke välditud, kuid ikkagi päris hea hooga kraavi lennatud. Lumi on päris mõnus ja pehme pidur muide Big Grin Enne kui autost väljagi saime, oli roheline Toyota maastur juba järel, ning kinnitasid juba köit mossele külge. Tänud veelkord Jüri Hinsbergi meeskonnale väljatõmbamise eest! Smile Keegi möödasõitjatest pilti ei teinud kui mosse külili kraavis vedeles? Big Grin
Läbi aegade oli see ralli meie jaoks kindlasti top 3 hulgas. KP-desse jõudsime enamvähem täpselt, ristsõna sai kah ilusti täis, LK-d sujusid kah keskmiselt hästi. Eks traditsiooni tuleb jätkata, ning järgmisel aastal on minu 10. talveralli Smile
Mosse aga näitas ennast oma viimasel talverallil parimast küljest ning on pensionilemineku auga välja teeninud. Smile

[Pilt: 525399_10151333083263727_610191824_n.jpg]
Vasta
#25

Ääretult meeldiv nädalavahetus sai veedetud, teeolud olid suurepärsed, tehnika toimetas laitmatult, nagu ka kaardilugeja... selle hetkeni mil ta vait jäi, ning tema alati rõõmsameelne olek oli muutunud suht sarnaseks selle pildiga mis legendi kaante vahel oli märgitud kalarootsuks Big Grin ja sealt siis "moistus loppunud".
Ei tea, kui kaua teised vennasvabariigis ekslesid, kuid meie tiirutasime sealkandis kokku umbkaudu 52-53 km enne kui Meizakilla jõudsime.
Käte ja jalgade ja suht segaste näoilmetega üritasin ühelt kiluvargalt teed küsida, kuid... no english, ne porusski ja loogiliselt ei eesti keelt.
Egas midagi tuhnisin pardatzokist miskise teede atlase välja ja põhi-lõuna enamvähem selgeks ja tuld kuhugi kodumaa poole.
Piiriületus toimus sellises rõõmuhoos, et ei pannud isegi kohanime tähele.
Aga ai krt kui lõbus oli ikkagi, kummardus korraldajatele.
Noorpaar autost numbriga 93.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#26

Tiim Eesti Ladaklubi ehk võistkond numbriga 106 tänab korraldajaid mõnusa ja meeldejääva päeva eest.
Taoline üritus oli nii juhile kui kaardilugejale esmakordne, hoolimata sellest ei olnud legendi lugemine mingiks probleemiks, ka algselt kardetud kalaroots osutus oluliselt lihtsamaks ja loogilisemaks, ära eksida ei suutnud ning õigetest teeotstest üle paarisaja meetri mööda ei pannud. Oluliselt keerulisemaks osutus hoopis ristsõnale õigete vastuste leidmine, niimõnigi rida jäi lõpuks täitmata, sest plaan enne finishit korra seisma jääda ja sobivate vastuste otsimisega veidi pead vaevata läks vett vedama kui 5.AKPs üllatuslikult ristsõna kohtunikele loovutama pidi Smile Samuti tuli kui välk selgest taevast võistluse finish, viimase lõigu alguses sai kähku välja arvutatud Pärnusse jõudmise ideaalaeg ning otsustatud et vajadusel teeme enne Pärnu piiri (meie arvamuse järgi siis finishit) teepervel seistes veidi aega parajaks - ja nii me tõenäoliselt lubatust oluliselt kiirema ajaga kohtunikele "sülle jooksimegi".

Kindlasti järgmine kord jälle ja siis me juba selliseid algajate vigu teha ei plaani Smile

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#27

ILUSAT PÜHAÕHTUT....


Ilusa, nauditava ja lõbusa nädalavahetuse eest tänavad Traksipükste ja Nahkmütsidega OPELi sõbrad. Ekipaaz 9

Võitis ju SPORT ura-ura-uraaaaaaaaaa

Seekord kõik korralikult - auto terve, inimesed ka koju viidud.

Kogu üritus täiesti tip top, kes viriseb tehku ise paremini Smile
Vasta
#28

Kas keegi seletaks ära kuidas lugeda kalaroosu joonest vasakule jäävaid kolme joont. Mina loen seda vaid 5 tee ristumiseks. Muidu oli roots loogiline ja arusaadav. Kuid see kolm-kriipsu-vasakul tekitas totaalse segaduse.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#29

(24-02-2013, 20:52 PM)wagoneer Kirjutas:  Nagu ikka igati meeldiv üritus koos meeldivate inimestega kellega hotelli koridori üles seatud vabaõhu baaris rahulikult napsu sai võtta ja isehakanud punkkarite kallal nokkida ning loomulikult arutada asjakohaste teemade ümber Big Grin .

Väike illustratsioon improviseeritud võttepaiga jutu juurde Smile

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#30

Autu number 110 kah kodus

Ralli oli väga viis, au ja kiitus korraldajatele.Palju paanikat ja segadust tekitas minus, kui kaardilugejas kalaroots.Kuid Volvo bussi ekipaaži kodanikud jagasid lahkesti oma tarkust ning nende järel sõites saime ka kalarootsust jagu.
Võiks öelda et tehnika kestis peaaegu ideaalselt, kuid kodust lahkudes kadusid suunatuled.Ning enne kiiruskatset suundasid otsides kadusid ära näidikud ja lisatuled, vahepeal kadus ka laadimine.

Ralli oli lahe ja järgmisel aastal kindlasti jälle

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#31

(24-02-2013, 22:19 PM)Aibast Kirjutas:  Kas keegi seletaks ära kuidas lugeda kalaroosu joonest vasakule jäävaid kolme joont. Mina loen seda vaid 5 tee ristumiseks. Muidu oli roots loogiline ja arusaadav. Kuid see kolm-kriipsu-vasakul tekitas totaalse segaduse.

See oligi 5 tee ristumine. Mõlemal korral tuli keerata paremale (ristmikule esmakordselt lähenedes pöörata paremale, kooli eest kaarega läbi ning samalt ristmikult uuesti paremale- tuldud teed mööda edasi).

Ütleks, et eelmise aasta kalaroots oli keerulisem, siis pidi kogu aeg väga hoolega järge ajama, sel korral oli vaja vaid ots kätte saada ja edasi läks nagu iseenesest.

Aga kokkuvõttes oli see üks võrratult veedetud päev, sügav kummardus meeskonnale.
Vasta
#32

Suured tänud ka võistkonna nr.69 poolt kõigile,kes sellise toreda ürituse korraldasid.Meie debüütralli presentkatusega "villisega"sujus suuremate vahejuhtumisteta.Ka meie suutsime kalarootsu endile kurku tõmmata ja abitult Lätis ringi sõita(oma harimatusest).Viis-kuus korda tahtis libedates kurvides auto ka ise sõidusuunda valida,aga õnneks suutsime siiski teele jääda.Legendi lõpppunktis pihkusurutud vahuvein koos muu vajalikuga oli tõeliselt meeldiv üllatus.Natuke pärast seda haakisime sappa ühe õnnetult lõpetanud mosse lõbusa seltskonnaga ja vedasime nad Pärnu.
No küll oli ikka tore päev.
Vasta
#33

Nr 407 tänab korraldajaid tehtud töö eest ja ei suuda ära imestada, kust te selle jõu võtate, et esimesena stardis olla ja viimasena lõpetada! Loodame siiralt, et see jõud ei rauge ja võib järgmist Talverallit ootama jääda. Aitähh teile.
Kogu sõit oli hea ja ilm ilus, kalaroots lisas vürtsi ja Strand oli kirss tordil(lapsed said ujuda)!
Vasta
#34

(24-02-2013, 22:37 PM)janek555 Kirjutas:  Strand oli kirss tordil(lapsed said ujuda)!

Naljakas aga siis olid Priidul varbad augustis kuskil soolases vees kui Strandiga läbirääkimised algasidBig Grin
Vasta
#35

Ekipaaž nr 142 poolt kiidusõnad korraldajatele taaskord suurepärase ralli korraldamise eest. Tuuri pikkuseks kujunes veits üle 1000 km. Peale ühe eksimise sujus ralli tõrgeteta, kalaroots oli eelmise aasta sportklassist tuttav ja sujus kenasti. Kui LK-1 sai läbitud pigem ettevaatlikult, siis LK-2 andsin autole julgemalt pähe, tulemuseks spinn esimesel ringil ja kolisev tagasild teise ringi lõpuks Smile Kui enne lõunat oli autodejoru ilusti koos, siis pärast lõunat nägime väga vähe kaasvõistlejaid, ei teagi kas asi oli kalarootsus või milleski muus. Ristsõna läks nihu, kuna mitmed küsimused olid meie jaoks liiga "nipiga". Samas oli mõnede küsimuste juures tore äratundmisrõõm varasematest rallidest, eriti mis puudutas ehitusmaterjale Smile Tehnilise poole pealt läks sõit üsna hästi, lisaks mainitud kolisevale tagasillale hakkas päevapeale summuti kõvemini lörisema, tagasi koju jõudsime kolmveerandi mootori toel, päris õigesti ei käinud, aga kuna "augu kõrvalt on ju terve" ja töötavat asja ei näpita, siis ei hakanud tee peal uurima, milles asi. Eks nüüd on aega.
Tänud veelkord kõigile korraldajatele ja teistele osalejatele, oli tore vanatehnikaüritus.
Vasta
#36

Nüüd on vähemalt tore teada et ise "loll" olin Big Grin. Teinekord uuesti ja üritaks mitte õiget ärakeeramiskohta maha magada ning edasi lennata.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#37

mina jõudsin koju öösel kell 00.00 ning selleks ajaks oli läbitud 813km ja roolis istutud vähemalt 17-18 tundi.
Ralli oli füüsiliselt väsitav minu jaoks aga ei kurda, väga meeldiv oli ja üllatus külastamine lätti. Ma siiamaani tiksun väsimust välja rallistBig Grin Auto pidas ilusti vastu kui pisike jama piduriga välja arvata, kuid tundub et ralli mõjus talle positiivselt, sest koduteel ta enam ei vilistanud ültse, nagu enne rallit.

Praegu meenutades, kas minu kombi oli tõesti taas ainuke kombi rajal? Üles pandud piltidelt ei märka ühtegi teist kombit ja isegi minu masin on ka ainult ühel fotol üleval.

Legend oli hästi koostatud ning kui alguses pelgasime seda kalarootsu, siis finishis tõdesime et kalaroots oli vaat et lihtsamgi kui traditsiooniline legend.

kiitust korraldajale ja jääme ootama uut aastat järjekortse talveralliga.
Vasta
#38

(25-02-2013, 00:25 AM)moskiito Kirjutas:  mina jõudsin koju öösel kell 00.00 .

see on muuseas väga paha, sest kes autasustamise tseremoonial ei osale, see pole ka rallil käinud, kui mu mälu mind ei peta, siis isegi esikoht on sellepärast ühelt tiimilt ära võetud
Vasta
#39

Au ja kiitus ka ekipaazilt 45! Lisakatsed olid head ning ka muu sõit vägev! Auto poole pealt nii palju, et lekkima hakkas radikas, mistõttu ka salongi tosooli puuduse tõttu väga sooja õhku enam ei jõudnud ning teisel lisakatsel sai esisild lahti hüpatudSmile Videot näete vastava teema alt.Smile Saime siis mosse kaasa aidatud mootoriga küttekulu ka lõpuks kätte. Keskmine jäi 16 liitri kanti. Kilomeetreid keeras endal ette 600.

Natuke teemaväline küsimus, kuid kas ka seekord olime juhi ja kaardilugeja poolest noorim ekipaaz, või leidus veel nooremaid? Juht pluss kaardilugeja = 36 aastat.

Muidugi jääme põnevusega ootama järgmist hooaega!
Vasta
#40

(24-02-2013, 22:22 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(24-02-2013, 20:52 PM)wagoneer Kirjutas:  Nagu ikka igati meeldiv üritus koos meeldivate inimestega kellega hotelli koridori üles seatud vabaõhu baaris rahulikult napsu sai võtta ja isehakanud punkkarite kallal nokkida ning loomulikult arutada asjakohaste teemade ümber Big Grin .

Väike illustratsioon improviseeritud võttepaiga jutu juurde Smile

[Pilt: 1]
Päris hea koht sai valitud ja Raisa kontsert oli hea, lisa värvi ja jutu teemat andsid ka ühepäeva peded/punkarid.
Ilmselt tuju tõstmisele andis hoogu juurde hea seltskond ja erinevad destillaadid...

Ka järgneva hommiku saunajutud tegid palju rõõmu.
Arusaamatuks jäi aga isand Udu digimuundumine Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne