Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.
#41

Onu Heinod tänavad laheda ürituse eest.
Tehnika kestis hästi. Läbisõit jäi 700km kanti, kütet läks 100 liitrit.
Vasta
#42

Postiauto tiim tänab Fantastilise ürituse eest!
Kalarootsu seedisime kenasti läbi, mingeid suuremaid tüsistusi polnud, kuid ristsõna osutus liig rakseks pähkliks.
Tehnika toimis laitmatult, läbisõidetud kilomeetreid ei tea, kütust kulus 120 liitri jagu.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#43

Väike illustratsioon improviseeritud võttepaiga jutu juurde Smile

[Pilt: 1]
[/quote]

Ka järgneva hommiku saunajutud tegid palju rõõmu.
Arusaamatuks jäi aga isand Udu digimuundumine Big Grin
[/quote]

Seltsimees Udu digimuundumine on tõesti müstika. Inimene läks ruumi neljandal korrusel kus ei olnud rohkem väljapääse ja kus viiendale korrusele pääsemiseks tuli minna esmalt esimesele korrusele ja sealt trepist üles viiendale. Mingi aja möödudes kepsutas teine rõõmsalt aga juba viiendal korrusel diskoteegis ringi. Talverallil saab võimatu võimalikuks.
Hommikused sauna ja basseini protseduurid meeldivas seltskonnas ainult lisasid positiivsust kogu üritusele Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#44

Jube tavaline ja igav värk. Limusiin oli tutikas, otse liinilt ja tipptopp korras, kõik töötas kui kellavärk, mittemingit hirmu polnud tehnika suhtes. Tegu on meeletult hästi juhitava isendiga, mis absoluutselt ei uju ja libe ka loomulikult ei ole (isegi asfaldil ei olnud üldse mitte libe). Mittekuskile me ju kinni ei jäänud kordagi, puksiiri abi ei vajanud üldse, rattad koopasse ei käinud iga pisema mügariku ja keeramise peale, käigukast oli täiesti terve (teine käik on nagunii nõrkadele). Üldjoontes ikkagi väga ökonoomne pill, teadagi on 40L/100km igati mõistlik kulu sõiduautole. 14 tundi järjest tikksirge seljaga istuma ka õnneks ei pidanud, seega õhtul kõik lihase tüüpi ollused kanged ei olnud. Mitteühtegi korda me ära ei eksinud, möödapanemised puudusid täielikult, koguaeg sõitsime ideaalkiirusega ja õigesse aega. Kalarootsu lugesime kinnisilmi! Ristsõna lahendasime peast. Me ei joonud, ei suitsetanud, ei rääkinud rumalusi, ei teinud sadu pissipause, ei nautinud ühtegi sekundit kogu sellest laupääst kuni pühapää õhtuni välja!

Wink Wink Wink jeerait!

Caddy limusiini ja sadomaso mütsidega tüdrukud koos kolme president Lincolni ja ühe Monroega tervitavad palatikaaslasi ning teevad täitsa mitu kniksu korraldajate-kohtunike suunas.
Kuidagi liiga kiiresti ja hullumoodi järsku saab see ralli läbi alati.

head,
Lind (kõige võimsama mootoriga naine juba teist aastat Toungue )

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#45

(24-02-2013, 22:22 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(24-02-2013, 20:52 PM)wagoneer Kirjutas:  Nagu ikka igati meeldiv üritus koos meeldivate inimestega kellega hotelli koridori üles seatud vabaõhu baaris rahulikult napsu sai võtta ja isehakanud punkkarite kallal nokkida ning loomulikult arutada asjakohaste teemade ümber Big Grin .

Väike illustratsioon improviseeritud võttepaiga jutu juurde Smile

[Pilt: 1]

Krt. seda ma mõtlesin, et see hotell ei saa ju olla nii paberist seintega nagu ta tundus olevat, aga nüüd arvan ära tundvat oma hotellitoa ukseesise, (kuhu üks dzentelmen lahkelt selga toetab), kus siis mehed kõiki maailma asju arutasid. Ja seda ma imestasin ka, et miks pliks on hommikuks kõigi rallisõidu peenemate nüanssidega nii hästi kursis.., aga üks pilt selgitab rohkem kui tuhat sõna, a magamine ongi ainult nõrkadele Wink

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#46

Ekipaaz nr 26 jäi üritusega vääga rahule Smile. Osalesime teist aastat ja sel aastal sõitsime trassi ikka korralikult lõpuni. Eksisime praktiliselt korra kui kuidagi sujuvalt bensuka-akp vahele jätsime Smile . Keerasime ringi ja läbisime selle punkti hilinemisega. Seal saime legendi jälle klappima ja edasi läks suht sujuvalt. Paigaldasime masinale eelnevalt GAZ-66 rehvid, et paremini roniks. Paraku selgus, et need rehvid suht libedad hoopis. Ronida polnudki eriti vaja. Võib-olla oleks pidand kastis rohkem raskust olema. Tänud korraldajatele! Meil juba mõtteid kuidas järgmine aasta ralli sujuvamalt sujuks Smile. Autoks seni ikka vana hea 2 ukseline, pika kabiiniga, GAZ 52.
Vasta
#47

Tervitus kõigile rallitajatele, kellega koos sai üks järjekordne vahva nädalavahetus veedetud. Ja loomulikult kniks disco-tibidelt korraldajate suunas.

Rada oli meile huvitav, igav ei hakanud ja haigutama ei ajanud. Tee oli volgale nii krdima libe, et lõuna paiku otsustasin rehve veits tühjemaks lasta. Tühikäik lahkus vahetult ennem LK1-te, aga see pole rallil õnneks mingi puudus Smile Pealegi oli ju tulemustest näha, et Volga kallal pole absoluutselt põhjust vinguda.

Kalaroots......Valgevenesse päris ei jõudnud, aga ütleme nii, et meie meespere muutus juba üsna murelikuks.

Ristsõna oli oodatust suurem peavalu, sest põhisõna oli pea viimase KPni üks kögesh-mögesh, aga tundub, et murdsime sellest siiski pea aegu läbi Smile

Kokku saime 669 km.
Tagasiteel tegime ka pilti "Eesti Minut" raames.

Keiu & Co


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#48

Tervitus!

Pärnu ja Tallinna ühisprojekt "Suur Suu ja Veel Suurem Kalaroots" toimis veatult - kütus põletati ära (174 liitrit), tehnika tõestas oma murdumatust (külm sõda oli rauavabrikantidele tõesti hea aeg), isikkoosseis sai ära algatada mässu kaardilugeja liigse tarkuse vastu, eesmärgiga ta püsivalt maandada Lätti (tegelt söödi lõuna ajal mõistus kartulist-soustist umbtriiki ja unustati, et mööda teed edasi sõites tuleb ka tagasi sõita. Ja eriti soodsal juhtumil näiteks selleks määratud kohast!), ristsõnas koperdati väga edukalt kellegi Fangio /ARG/ ja Karu /EST/ nimeliste kodanike lakkamatute vabastamiste otsa (ent leiduri amet on ju igavene), ja lõpuks - Grande Finale'na - rebiti end taas viimaste AKPdeni juba täielikus mürkpimeduses (vähem kunstvalgust võimaldab talveööd nautida) ja siis ka inimesteni (india, eesti, vene, põlvpükstes, toasussides, meremehesärkides, minides, lokkides, turvamikrofonides, koridori välivoodites jne)...

Mingil hetkel jõudis Strandi kogunenud talentide tase juba selleni, et kaaluti Aleksandr Lukashenka riigitelevisioonis (saabuval kevadel) teha eesti ralli- ja rahvaluule produtsentide ekspertsaadet "Wartburg, oo Volvo kuulsaim poeg, Minsk on su kodu" ja sedakaudu ka väikest demokraatia eksporti, a siis hakkas uni ikka hullu moodi silma tükkima, a eks isegi magama jäädes naerdi aina edasi ...

Sõnaga, lugupeetud vanatehnika sõpradele soovitame rallideks kaaluda ikka 12+ tonniseid sihvakaid aluseid - http://unic.didyk.eu/talveralli2013/large-4.html - millega läbi lumelainete m õ n u g a sähvata!

Suured tänud Priidule ja triibulistes särkides abijõududele, samuti kõigile vahvatele tehnikaspetsidele, tänu kelle tööle sõidu eel ja ajal oli rajal päris ägedaid elamusi - aitäh!!! Kohtume uuel ringil, meil on juba hüva plaan tulel...
Vasta
#49

(25-02-2013, 20:11 PM)koterman Kirjutas:  Sõnaga, lugupeetud vanatehnika sõpradele soovitame rallideks kaaluda ikka 12+ tonniseid sihvakaid aluseid - http://unic.didyk.eu/talveralli2013/large-4.html - millega läbi lumelainete m õ n u g a sähvata!

ära mosset ka ikka alahinda Big Grin
nii mõnigikord lääne kastruleid hangest välja lohistanudCool
Vasta
#50

Ekipaaž nr. 77 on samuti korraldajatele ütlemata tänulik meeldiva vanatehnikaürituse organiseerimise eest. Teed olid jällegi huvitavad ning tempo mõistlik. Tõrvatilgana meepotis tuleks mainida, et kaks aastat Sport klassis osalemist on nullinud igasugused ristsõna lahendamise oskused - lisaks tundus kaardilugemine, aegade arvestamine, juhi "õpetamine" (kaardilugeja on ju alati palju parem juht ja oskab eksimatult sõita) niipalju energiat ning aega võtvat, et ristsõna jaoks lihtsalt ressurssi ei jagunud.

Meie jaoks Talveralli kangelasteks tõusnud Fiat Ritmo võistlejate ees sooviks kohe eraldi kummarduse teha, sest ilma teie süütepoolita istuks me nähtavasti ikka veel kusagil metsade vahel, sest navi ega kaarti meil ei olnud ja ammugi puudus igasugune ettekujutus, mis Maarjamaa paigas auto vimpka sisse viskas (ainuke idee oli, et see on nähtavasti Türist lõunasuunal).
Vasta
#51

Muljetage sellest kelle siks sinna metsaveoriita sisse kühveldas. Me ka päris lähedalt saime seda riita ennem vaadata, kuid kuulu järgi olla üks siks sinna ka korralikult virna pannud.

Samuti üks korralik märkus. Eelmisel aastal oli kontuurkaart kaasas, see aasta aga mitte: PAHA! PAHA!

Aga Türi kohta ma ei ütlegi enam ühetgi sõna sest see on üks jumala poolt neetud ja surnud koht. Mitte keegi ei tea kedagi kes autosid lammutaks või miskit sellist. Maha koolenud küttepump toodi meile kella 10:30 neks Raplast. Seegi lekkis, nööri otsas Türile ja ostsime nn. Autopoest riiulilt viimase keemilise metalli ja eelviimase BrakeCleaneri. Liimisime oma lekkiva küttepumba kokku ja siis ilma legendita Karksi-Nuia jääraja katset otsima. Leidsime ja jube vahva oli. Väga lahe rada.
Kalaroots ajas viimsegi juhtme kokku sest vahemaad ei klappinud ja õiget otsa ei õnnestunud leida.
Käsikobamisi leidsime ülesse Karma või miskit sellise koha, peale seda otsustasime lihtsalt lustida päeval klaasiks lihvitud maateedel. Selgus et kui kõrvust hakkab verd voolama siis on sellel oma põhjus: Tagaistujad karjuvad liiga kõvasti igal jubedamal kurvil..... Big Grin

Tänud Priidule kes korraldas hea hinnaga Strandi kõigile rallitajatele ja eriti hüva oli järgmisel päeval basseini ja sauna külastada.

Muideks tähelepanek vanatehnika huvilistest. Nii ikka ei saa et hommikul on hoov diislisuitsu täis ja päris suur osa vanatehnikat veeti nööri otsas käima. Mulle kui vanale opelistile on miljon korda tehtud seda nalja: Mõista mis see on, punane ja nööri otsas: roostetav Opel! Seekord oli vähemasti kaks punast mosset tampooni mängimas ja opeli lipp kõrgel : Käivitus poolest starterist. Ette peab valmistama end seltsimehed vanaraua huvilised!

Sügavad kaastunded surnud Leyland Sherpale. Jossust on ikka väga kahju!

Ja veel üks noomitus : Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda. Kotermann oma kohutava peletisega(kompliment) oli viisakas ja nagu nägi liginemas, nii lasi ka kenasti mööda: Kiitused!
Me lihtsalt sõitsime oma tempos sest kõik muu oli ammu kaotatud, vaid libeda ja hästi valitud kõrvalteede lust oli jäänud.

Järgmine kord peaks olema sellised metsaveoriidad siiski hoolikalt tähistatud sest see oli siiski ohtlik.

Pool jäi tänu tehnilisele viperusele puudu aga alla me ei andnud ja siiski kohale me jõudsime, kokkuliimitud küttepump töötab saatuse kiuste ikkagi edasi.
Eks kajastame oma seiklemisi omas teemas kunagi edasi. Kui kellegil on mõni Priidu vana rekordi pilte rajalt , siis olge kenad ja linkige ise mu projektipäeviku teemase edasi.
Tänud!
Väga Vahva oli vaatamata kõikidele viperustele mis meil ette tuli!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#52

(25-02-2013, 22:46 PM)ryblik1 Kirjutas:  Muljetage sellest kelle siks sinna metsaveoriita sisse kühveldas. Me ka päris lähedalt saime seda riita ennem vaadata, kuid kuulu järgi olla üks siks sinna ka korralikult virna pannud.


Nymmiku sigull, ise ei näinud.

Turbonegro
Vasta
#53

riidas vist leidis oma maise elu lõpu üks roheline kopikas (ma ei märganud küll ühtegi ohtlikku riita), Priidu ex rekordit nägin ka teelt välja sõidetuna.
Oma warret pean ikka ka kiitma, sest tundub, et mida haigema tehnilise lahendusega rajale tulla seda murevabam on tehnika, krt sai vist isegi 110km/h kätte sellest loomast, kütet imes see 1l ja 3 sil elajas ca 13l sajale ning paar liitrit õli läks ka, igaljuhul sai w algava margi kirja rallil
Vasta
#54

Suured tänud korraldajatele ka meie teami poolt. Rada oli huvitav ja teed võrreldes kahe eelmise aastaga märksa siledamad ja paremas korras.Sõit sujus viperusteta, ära ei eksinud, kraavis ei käinud ja ka tehnika toimis ilma igasuguste probleemideta.Enamuse poolt siin kirutud "kalaroots" tundus isegi lihtsam sõita, kui tavalegend. Hädas olime ristsõnaga, mille vastusest ei olnud ka parima tahtmise juures midagi mõistlikku võimalik välja lugeda. Ristsõna oligi liiga keeruline, mida näitas seegi, et ainult üks võistkond suutis selle õieti lahendada. Normaalne oleks, kui 10-20 võistkonnal oleksid ristsõnad õiged, siis omaksid ka sõidutäpsus jms. suuremat tähtsust.
Oli igatahes väga vahva nädalavahetus ja järgmisel aastal kindlasti jälle...Smile
Vasta
#55

Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.

Samad sõnad! Minu poolt isand moskiito aadressil. Usun et üsna sama meelt on ka VW Iltise meeskond.
Vasta
#56

(26-02-2013, 00:22 AM)Steelrider Kirjutas:  
Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.

Samad sõnad! Minu poolt isand moskiito aadressil. Usun et üsna sama meelt on ka VW Iltise meeskond.
Kulla inimesed! Kuhu teil nii kiire oli? Ilm ilus, kiirused on ette antud, keskendu sõidule, mitte teise mehe ninast vere tilgutamisele....
Ma pean tunnistama, et minu must põrnikas on küll pisut turvalisem(mööda sõitudel) tänu oma suuremale mootorile, kuid juhitavus on siiski sama fekaal, kui tal alguses oli.... tegelikult kordades sitem. Kuid kaasvõitlejale sappa jõudes ma ootasin alati, kui tekkis võimalus ja tahe mind mööda lasta!
Ja sõit oli lahe! Üks huvitavamaid minu osaletud sõitudest.
Muidugi pean tänama meie tiimi!
Äitähh Gea ja Leho! Surepärane kooslus, kus minu mõningane kogemus ja teie novaatorlikus tõid võidu meie õuele...

PS. üks autosportlane tunnistas selle põrnika juhitamatuks....
Vasta
#57

(26-02-2013, 01:43 AM)Indrek66 Kirjutas:  
(26-02-2013, 00:22 AM)Steelrider Kirjutas:  
Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.

Samad sõnad! Minu poolt isand moskiito aadressil. Usun et üsna sama meelt on ka VW Iltise meeskond.
Kulla inimesed! Kuhu teil nii kiire oli? Ilm ilus, kiirused on ette antud, keskendu sõidule, mitte teise mehe ninast vere tilgutamisele....

Küsimus ei olegi ninast vere välja pigistamises, vaid pigem siiski oma tempos kulgemises. Kui üks masin liigub ühes tempos, teine teises, siis oleks viisakas kui aeglasem lubaks kiirema sobivas kohas mööda, (kitsastel ja lumistel teedel natuke kiirust vähendades ja teeserva tõmmates). Küsimus ei ole võidetud-kaotatud minutites vaid pigem viisakuses.

Ka signaali andmist möödasõitja poolt pole antud üritusel kindlasti mõtet ebaviisakuseks pidada, vanal ajal oligi kombeks möödasõidu alustamisest signaali ja tuledega märku anda. Talveralli teedel vägagi tarviline tegu.


Aga vahelduseks väike kehva kvaliteediga ülesvõte 25.02 Postimehe paberlehest:
   

Hommikune melu Strandi ees...
Selle pildi võiks muidugi asendada korrektse skänniga.
Vasta
#58

mis suunatulesse puutub siis minu silmis on see elementaarne viisakus teedel, mida paraku lõviosa ei tunnista ja veelgi vähem tänab pärast möödasõitu.

Postimehes artikkel täitsa olemas kuid paraku see postimees+ kategoorjas ja tasuta lugeda ei saa, nii stardi kohta kui ka see strand melu kohta.
Vasta
#59

(25-02-2013, 22:46 PM)ryblik1 Kirjutas:  Muideks tähelepanek vanatehnika huvilistest. Nii ikka ei saa, et hommikul on hoov diislisuitsu täis ja päris suur osa vanatehnikat veeti nööri otsas käima.

Meie vana Datsun suutis end ise hommikul käima ajada. Algul popsus küll 2 silindri peal nagu auruvedur kuid veidi soojenedes hakkas kenasti tööle. Sai ka veidi oma generaatori energiat jagatud põrnika seltskonnale.

Mööda üritasime lasta kõiki kes olid meist kiiremad liiklejad. Abikätt pakkusime kõigile kes teeääres olid. Tuledega märgu andmine möödasõiduks oleks teretulnud nähtus. Alati pole võimalik kohe mööda lasta või on roolijal käed jalad tööd täis masina teel hoidmisega.

Mis puutub ohtlikesse puuriitadesse, siis Suppiga ühel nõul - ei kohanud mitte ühtegi sellist asja teel.

Kalarootsul oleks võinud olla juures kiire selgitus ja kontuurkaart. Oleks vast palju selgem olnud. Aga vigades õpib ning järgine aasta oleme targemad.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#60

(26-02-2013, 09:25 AM)Aibast Kirjutas:  Mis puutub ohtlikesse puuriitadesse, siis Suppiga ühel nõul - ei kohanud mitte ühtegi sellist asja teel.
Mis puudutab röövmajandamise nähtuseid avalike kõrvalmaanteede servades nimetusega palgivirnad ,siis seda tegevust reguleerib Teeseadus ja selle § 37. lõige (2-1)
Tsitaat:(2-1) Riigimetsa majandamist korraldav isik või riigiasutus võib metsatee või selle osa teatavaks ajaks sulgeda või teel liiklust piirata lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 2 märgitud juhtudele ka tulekaitse kaalutlustel, metsa ökosüsteemide kaitseks, õigusrikkumise takistamiseks, metsamajandamistöödel ohutuse tagamiseks või kui teed ei vajata riigimetsa majandamiseks ja kohalikuks liiklemiseks. Metsatee sulgemiseks või liikluse piiramiseks peab paigaldama nõutavad liikluskorraldusvahendid.

RMK üldiselt täidab seda kohustust ja ei ole suurt neile midagi ette heita. On ka nõnikord lihtsalt raietöödega seotult pandud sellised liiklusmärgid teede äärde aga - need korjatakse ära siis, kui maha jääb vaid palgivirn teekaitsevööndisse teepeenrale ja see osa teest on juba absoluutselt õigustatult mistahes vahendiga liiklemiseks kasutatav tee osa. Ma umbes aiman, kukohas Nymmik palgivirnale pihta sai ja seal saaks (saanuks, kui oleks sündmuskoha täpselt fikseerinud) kaasrallitaja isand Sirk juba kohe kindlasti aidata kahjutasude nõudmisel. Tee nimetus on 19310 Lodja- Saunametsa kõrvalmaantee.
Tsitaat:§ 2. Tee

(2) Tee koosseisu kuuluvad teemaal asuvad:
1) liiklemiseks kasutatavad järgmised rajatised:
....
– teepeenar;

Kuna teepeenar on ette nähtud sõitmiseks, siis võib seal ka sõita ja kui seal seisab pimedas märgistamata liiklusvahend (Liiklusseadus reguleerib) või palgivirn (Teeseadus), siis antud takistuse omanik on automaatselt süüline kahjude tekkimises. Minimaalne kaitsevöönd on 20 meetrit ja seal ei tohiks tegelikkuses ilma paberil kaitsevööndi omaniku loata ja liikluskorraldusvahenditeta ÜHTEGI palgivirna olla!
Tsitaat:§ 13. Tee kaitsevöönd
(3) Kohaliku maantee kaitsevööndi laius mõlemal pool sõiduraja telge ja mitme sõiduraja korral mõlemal pool äärmise sõiduraja telge on 20 kuni 50 meetrit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne