Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.
Ksf ryblik võiks oma projetkipäeviku pildid üle vaadata. See mis piltidelt näha on ei ole kindlasti superheas korras Adam Opeli kunagine kätetöö. Ennem kui hakata teiste suunas nooli pilduma (teinekord ka asja eest) peab enda autol asjad korras olema.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
Meie liikuril (pontiac) koliseb näiteks sumpa vastu põhja kuna sumpa on erinevate hüpete käigus aastatega kuju muutnud. Samuti kolisesid erinevad tööriistad pagassis. Veermik on eraldi lastud ülevaatusel põhjalikult läbi logistada. Ja seda mitte kaas kodanike huvides, kes kolinat kuulda ei taha, vaid ikka enda ja kaardilugeja tervist silmas pidades. Ohutus ikka eelkõige. Selle nimel ei tasuks küll kuidagi kokku hoida. Mootor/käigukast lõpetab töö- poogen ju. Pidurid lakkavad töötamast või sild laguneb koost- võib olla paha tagajärjega. Ja vaatamata sellele,et fire on vana ja väsinud, kavatsen ma taga ikka ja jälle võimalusel Talverallil osaleda kui lubatakse ja Priit seda lahedat üritust vaatamata tarkade kiunule edasi viitsib teha.
Ei osanud ka kuidagi näiteks ette ennustada veepumba lahkumist orbiidile. Hommikul veel kontrollisin jahutusvedeliku taset ja kuulasin,et mingeid kõrvalisi helisid ei oleks. Ei tilkunud ega teinud häält. Aga näe mõnisada kilumeetrit hiljem sülitas laagri koos saaledega välja seest. Motosport.
Vasta
Põhiteemas Lõpptulemused. Nii on ja nii jääb.
Nagu öeldakse: Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi...
Lihtsalt meie hulgas ei ole loomakaitseaktiviste, küll aga jahimehi Wink
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
Rahu. ainult rahu.

Asi ei ole kriitikas. Üldine tendents tsiteerides siis : uunikute üldine tase hakkab ära vajuma.
See ongi see millele ma tahtsin tähelepanu juhtida. Asi ei ole kellegi maha tegemises või kritiseerimises.
Lihtne on ju võtta kuurialt auto, peaasi et liigub. Aga et valmistada ennast ette, teha tööd, vahetada mõni puks, zarniir, vedrulehe pakkide kolisemise vältimise võimalikust uurida foorumist ja ellu viia. Sõbrad kaasata kogu protsessi. See kuulub ju kõik Talveralli eelsesse perioodi, see on see mis kasvatab sõpru kokku ühise eesmärgi poole, see on see mis kasvatab sind natukenegi kokku sinu rauast kehaga millega sa lähed FUNima( Priidu keelselt, maakeeli lustima) . Kogu see operatsioon ei ole nii labane et võtame taadi vana auto, surume ta ülevaatuselt läbi ja korajme sõbrad ja ohtra alko auto peale ja lähme joomatuurile üle eesti.
Ma võin öelda et see kuidas sai hoolega autot ehitatud pikkadel pimedatel õhtutel. Koos heade sõpradega, see oli väsitav ja pingeline, kuid see üks päev vabas õhus: Sõprade, vana tehnika, ilusa looduse ja kauni talvega, see kaalub ülesse kõik vaeva ja muserdused mis ehitusel ette tuli. Liiga igav oleks olnud tulla niisama jooma ja veiderdama.

Ärge võtke nii isiklikult herrad, muideks vene tehnikaga on arusaadav et peale rallit peabki kolisema, ennem aga....
Teil on tegelikult väga lihtne oma autot remontida. Suurem osa juppe on masstoodanguna toodetud ja siiani tootmises. Lähed aga vastavasse poodi ja kohe olemas, vähemasti levinumale tehnikale. Erinevalt ntx kasvõi Warrest või opelist, on neid asju saada. Minu masinale ei paku poed juba päris ammu enam sillapukse või tugilaagreid, veelvähem uusi õõtsasid. Vedrusid ka pole enam tootmises.
Kiunuda mõistame me kõik. Tuleks teha vahet tähelepanu juhtimisel ja kiunumisel.

Jube hea oleks olnud kiita et näe me istusime oma käkiga ja vaatasime eeskujulikus korras olevaid vanakesi ja meil oli häbi olla teeveeres.

Ärge nii sisse ka elage nõuka ajastu rolli seoses talveralliga et hakkate omandama mentaliteeti: Mossemees vs siksimees, kumb on kõvem?

Rohkem vaeva ja on ka rohkem lusti.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
ei saa mina sellest tulemustabelist miskit aru. Täpsemalt mille järgi arvestatakse üldist kohta. Mis koha täpselt sain on mul ausalt jumalasta savi. Lihtsalt arvestuse "loogikast" tahaks aru saada.
Enda korraldatud üritustel on kohad jagunenud punktide järgi. Kellel rohkem see ka võidab. Praegusel hetkel ei saa midagi aru.

Hetkel on see sama selge nagu Toompeal poliitika.
nüüd
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe
------
enne
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Vasta
(03-03-2013, 15:22 PM)Aibast Kirjutas: ei saa mina sellest tulemustabelist miskit aru. Täpsemalt mille järgi arvestatakse üldist kohta. Mis koha täpselt sain on mul ausalt jumalasta savi. Lihtsalt arvestuse "loogikast" tahaks aru saada.
Enda korraldatud üritustel on kohad jagunenud punktide järgi. Kellel rohkem see ka võidab. Praegusel hetkel ei saa midagi aru.

Hetkel on see sama selge nagu Toompeal poliitika.

Läbitud ja fikseeritud KP-de arv loeb. Mida rohkem seda eespool. Punktidest olenemata. Sama arvu KP saanud tiimide vaheline järjekord pannakse ainult paika punktide järgi. Nii saan mina asjast aru.
Vasta
Küsige peaminister Priidu käest Big Grin
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
asi sai selgemaks Wink
nüüd
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe
------
enne
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Vasta
(03-03-2013, 15:05 PM)ryblik1 Kirjutas: Rahu. ainult rahu.

Asi ei ole kriitikas. Üldine tendents tsiteerides siis : uunikute üldine tase hakkab ära vajuma.
See ongi see millele ma tahtsin tähelepanu juhtida. Asi ei ole kellegi maha tegemises või kritiseerimises.
Lihtne on ju võtta kuurialt auto, peaasi et liigub. Aga et valmistada ennast ette, teha tööd, vahetada mõni puks, zarniir, vedrulehe pakkide kolisemise vältimise võimalikust uurida foorumist ja ellu viia. Sõbrad kaasata kogu protsessi. See kuulub ju kõik Talveralli eelsesse perioodi, see on see mis kasvatab sõpru kokku ühise eesmärgi poole, see on see mis kasvatab sind natukenegi kokku sinu rauast kehaga millega sa lähed FUNima( Priidu keelselt, maakeeli lustima) . Kogu see operatsioon ei ole nii labane et võtame taadi vana auto, surume ta ülevaatuselt läbi ja korajme sõbrad ja ohtra alko auto peale ja lähme joomatuurile üle eesti.
Ma võin öelda et see kuidas sai hoolega autot ehitatud pikkadel pimedatel õhtutel. Koos heade sõpradega, see oli väsitav ja pingeline, kuid see üks päev vabas õhus: Sõprade, vana tehnika, ilusa looduse ja kauni talvega, see kaalub ülesse kõik vaeva ja muserdused mis ehitusel ette tuli. Liiga igav oleks olnud tulla niisama jooma ja veiderdama.

Ärge võtke nii isiklikult herrad, muideks vene tehnikaga on arusaadav et peale rallit peabki kolisema, ennem aga....
Teil on tegelikult väga lihtne oma autot remontida. Suurem osa juppe on masstoodanguna toodetud ja siiani tootmises. Lähed aga vastavasse poodi ja kohe olemas, vähemasti levinumale tehnikale. Erinevalt ntx kasvõi Warrest või opelist, on neid asju saada. Minu masinale ei paku poed juba päris ammu enam sillapukse või tugilaagreid, veelvähem uusi õõtsasid. Vedrusid ka pole enam tootmises.
Kiunuda mõistame me kõik. Tuleks teha vahet tähelepanu juhtimisel ja kiunumisel.

Jube hea oleks olnud kiita et näe me istusime oma käkiga ja vaatasime eeskujulikus korras olevaid vanakesi ja meil oli häbi olla teeveeres.

Ärge nii sisse ka elage nõuka ajastu rolli seoses talveralliga et hakkate omandama mentaliteeti: Mossemees vs siksimees, kumb on kõvem?

Rohkem vaeva ja on ka rohkem lusti.

siis oleks pidanud kohe sellest alustama! mitte hakkama näppuga näitama. tuletaks sulle meelde sinu enda postituse kus sa otseselt süüdistad vene tehnika omanike ülevaatuse ostmises.
Tsitaat:Härrased! Seni kuni me stardieelsel teel seisime ja ennast lõbustasime uut küttepumpa oodates, jäi silma , pigem kõrva üks halb tähelepanek. Tervest toredast virravarrist autodest mis mööda põrutas oli vaid kolme auto veermik nii korras et aukude kohal polnud ühtegi kolinat kuulda. Ma küsiks et kas tõesti on igasugu sikside,mossede,gazide ja muu tehnika sillapuksid ja zarniirid nii kallid et ei jõua neid osta/vahetada enne Talverallit??? Ise pidite ju suured vanatehnikasõbrad olema?
Üks mis ei kolisenud oli ntxbmw635, mis ei ole just kõige odavama varuosa hinnakirjaga auto...

Mitmel teist ülevaatus legaalne ka oli?

Oleksid selle postituse teisiti sõnastanud, poleks ka probleeme ja pahameelt tekkinud.
Muide, oopeli naljad käivad rohkem nende kohta kes autosi ei hoia apsoluutselt ja sõidavad nii kaua kuni veel mootor turtsub. Mõni mees hoiab oopelit kui silmatera (olen selliseid näinud) ja on sellised kellel suht savi, kuid paraku sinna potsatavad ka need kelle rahakott ei võimalda autole remonti teha. Kuid selle üle on hea meel et oled vähemalt veel ühe oopeli surnuaiast eemale viinud ja saab teine veel asfaldi meetreid mõõta.
Vasta
No näed siis, kui ei võta isiklikult siis hakkab juba looma.
Millegi pärast on eestlasele omane kõike jube isklikult võtta. Pole viga, ma palju nahutada saanud ja ütlen julgelt et küll ka teistele foorumis paks nahk kasvab.

Minu eesmärk oli jah Priidu juba rustbucket staatuses rekord säästa Koskist ja tuua ta tagasi elule ning mõõtma kilomeetreid nii kauaks kui juppe jagub. Mulle ei lähe see iga asta uuega teema kord aja leian et enamik Talverallitajaid suudab anda endast parima et iga aasta jõuaks sama tehnikaga rajale, selliselt et seda on täiustatud ja remonditud paremaks kui eelmine aasta oli. Vb ka on rõhku pandud disaini parendustele.

Enne rallit ntx sai E1 rally koodnime tabelis kandvale autole külge liimitud ajastutruu sabaspoiler, nn Ducktale. Leidsin selle oma aknalaualt ja oli sinna jäetud ühe kunde poolt kes seda enam ei vajanud. Aga Retrokale selline kummist spoila sobis. Pisike tegu et õigustaks seda kleepekate virrvarri.

Ma usun et lisaks hooldusele suduate ka miskit sarnast teha. Pisidetailides on ju ka uuendused näha.

Edu herrased vanaraua haiged!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
ryblik1, ma ei tea mida su kõrvad kolisemise all kuulevad, kuid 21013 alias Shrek ei kolisenud ülevaatusel, ei enne starti ega isegi peale matsu palgivirna ja pidurite erinevus stendis oli 0%
Hetkel oleks vaja lihtsalt uut tiiba kapotti ja tulesid Cool
Vasta
(04-03-2013, 02:05 AM)ryblik1 Kirjutas: No näed siis, kui ei võta isiklikult siis hakkab juba looma.
Millegi pärast on eestlasele omane kõike jube isklikult võtta. Pole viga, ma palju nahutada saanud ja ütlen julgelt et küll ka teistele foorumis paks nahk kasvab.



Samad sõnad ning sina reageerisid samuti üle Smile
tàpsustuseks lisaksin siia juurde veel selle et mosse on samuti oopel, hoolimata sellest et süda marki vahetas vahepeal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne